Dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan, ik koop ze geschild, n klein zakje per week.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.... ik denk dat ik de aardappels maar even ga schillen zo
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan, ik koop ze geschild, n klein zakje per week.
Anders gooi ik die uitgelopen stekjes toch maar weg...
quote:
Ik eet ze zelden, vind er niks aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]nee ik koop ze nooit geschild eigenlijk, maar hier gaan er best veel doorheen per week
Ga eens uit eten bij 't Amsterdammertje in Loenen Aan de Vecht, allen al voor hun notentaart...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die heb ik laatst nog gegeten bij La Place, smaakte niet verkeerd.
Ik eet nog maar weinig gekookte aardappels, misschien n keer per weer. Behalve als ik stamppot eet dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]nee ik koop ze nooit geschild eigenlijk, maar hier gaan er best veel doorheen per week
Als ik daar in de buurt ben zal ik eraan denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens uit eten bij 't Amsterdammertje in Loenen Aan de Vecht, allen al voor hun notentaart...![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.restaurantamsterdammertje.nl/
ow.. hier gebakken, gekookt, gefrituurd, gestampt, allesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet nog maar weinig gekookte aardappels, misschien n keer per weer. Behalve als ik stamppot eet dan.
Nee, stop maar, staat niet meer op de kaart.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik daar in de buurt ben zal ik eraan denken
Volgens mij ben ik daar ook wel eens geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens uit eten bij 't Amsterdammertje in Loenen Aan de Vecht, allen al voor hun notentaart...![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.restaurantamsterdammertje.nl/
Het is bijna een half uur rijden vanaf onze krib, richting Utrecht...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik daar in de buurt ben zal ik eraan denken
oKAYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |