quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Tuurlijk zal ik jou nooit lynchen (tenzij je Town of Salem speelt). Jij bent ook maar eens mens. Een mens dat vaker gelijk heeft dan niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
En kom mij niet lynchen als het misgaat want dan zit ik ook voor 10 BTC in de boot
Was dat moeilijk eerst dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef NatteBever het volgende:
Zo, dat nieuwe-topic-starten-gedoe is wel ernstig versoepeld! Lekker hoor![]()
Anyway: de Lisk ICO zit nu al over de 2000 BTC (aldus de CEO daarnet)
Ik doe het wel via BTC dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, net zo moeilijk als LISK kopen via je ETH wallet.
72000 BTC in tradingvolume heb ik ook niet eerder gezien op PoloniEx.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
laten we het hopen
had eigenlijk al een correctie verwacht, maar hij blijft maar stijgen
heb meer het gevoel dat iedereen hun btc inwisselt voor eth, om niet weer de boot te missen. in dit topic zijn er ook in een paar weken tijd best wat mensen enthousiast geraakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
72000 BTC in tradingvolume heb ik ook niet eerder gezien op PoloniEx.
Het kan zijn dat er een paar wales aan het spelen zijn maar dit houden ze al een paar weken vol, de stijgingen.
Je zou bijna zeggen dat er een paar bedrijven aan het inkopen zijn omdat ze weten dat ze met ETH in zee gaan.
Een dip gaat er sowieso wel weer komen maar ik blijf maar rustig in ETH, dat daytraden kost me meestal geld
Volume op Kraken.com is 999131 BTC in 24 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb meer het gevoel dat iedereen hun btc inwisselt voor eth, om niet weer de boot te missen. in dit topic zijn er ook in een paar weken tijd best wat mensen enthousiast geraakt.
als eth echt binnen een jaar op $500 zit zou ik echt zo blij zijn he![]()
Het zal iig minder worden zolang de ICO loopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
34K LISK wordt verwacht. Maar dat zal minder worden.
Welnee, ik heb het altijd zo gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dit topic is behoorlijk ondergewaardeerd, het is hier net een stamcafé
Er zit weer leven in, leuk!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
Op 0.288 zou ik alles verkopenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor, ik stap in op 0.301 en nu staat ie op 0.288. Laat maar komen die crash
Ah joh, na een hele dag stijgingen krijg je altijd een correctie.quote:
Netjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:24 schreef NatteBever het volgende:
34447.88102356 LISK (om en nabij) in de pocketttttt
Of 0.02quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah joh, na een hele dag stijgingen krijg je altijd een correctie.
Zou best kunnen dat je morgen wakker wordt op 0,033
edit: oh, hij gaat alweer richting de 0.03
Het is nu wel ineens een stuk drukker dan maanden geleden. Ik ben ook weer een vaste gast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
FF mezelf quotenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:49 schreef MaGNeT het volgende:
Factom zit ook tegen z'n volgende Q1 2016 "Milestone 2" aan dus die zou ook zomaar keer 2 of 3 kunnen gaan voor 1 april.
Factom heeft een super professioneel team met o.a. Paul Snow
Ze vliegen naar China en Afrika om business te doen (incl. foto's):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=850070.1900
Disclaimer: geen koopadvies maar meer wat ik verwacht.
0.0200 ofzo. De voortekenen zijn niet goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ben benieuwd waar we over een week staan...
Ik hernoem je naar Zwartekat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0.0200 ofzo. De voortekenen zijn niet goed
Geen idee? Stijgt ie eindelijk?quote:
Iemand die ze heel graag wil hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 09:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
En de laatste dagen een aardig volume.
Dat zou zuur zijn, heb recentelijk juist al mijn EXP verkochtquote:Op zondag 6 maart 2016 10:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot EXP weer een paar grote stappen gaat zetten.
Gotver, dat heb ik ook letterlijk net verkochtquote:Op zondag 6 maart 2016 10:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog maar wat SC gekocht, ben benieuwd.
Toen ik het las ging ik even kijken op Poloniex en zag dat ik een tijdje geleden 55850 SC heb gekochtquote:Op zondag 6 maart 2016 10:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog maar wat SC gekocht, ben benieuwd.
Weet ik veel, m'n glazen bol, theeblaadjes en koffieprut werken niet vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gotver, dat heb ik ook letterlijk net verkochtHad sowieso niet veel, iets van 100.000. Jij denkt dat het wel eens omhoog kan gaan?
Yep, leuk om van de zijlijn een beetje te volgen....tof voor julliequote:Op zondag 6 maart 2016 11:11 schreef MaGNeT het volgende:
Één ding is nu wel duidelijk.
Er is fucking veel geld te verdienen in alts dit jaar, in tegenstelling tot de afgelopen 2 jaar waar er vooral troep gelanceerd werd (met af en toe wat leuke ontwikkelingen).
Er is eigenlijk geen blockchain project dat niet omhoog is geschoten en het einde voor bijvoorbeeld FCT en ETH lijkt nog lang niet in zicht.
Dit zijn nog allemaal "2.0" projecten maar de blockchain gaat nooit meer weg, het zal alleen nog maar groter worden.
Wat is SC? Kan het niet vinden op coinmarketcapquote:Op zondag 6 maart 2016 10:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gotver, dat heb ik ook letterlijk net verkochtHad sowieso niet veel, iets van 100.000. Jij denkt dat het wel eens omhoog kan gaan?
SiaCoinquote:Op zondag 6 maart 2016 11:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Wat is SC? Kan het niet vinden op coinmarketcap
quote:Op zondag 6 maart 2016 11:56 schreef Tourniquet het volgende:
FCT![]()
[ afbeelding ]
Gisterenmiddag rond 17:00 voor 0,5 BTC gekocht, nu al 1 BTC waard.
Ik ken de persoon die de video gemaakt heeft persoonlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:29 schreef NatteBever het volgende:
Dit is wel een handige video voor de peeps die geïnteresseerd zijn in de ICO van LISK:
Weet je in no-time wat het doel is
Flink? Haha, die paar procent?quote:Op zondag 6 maart 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ETH flink is gezakt sinds ik heb gekocht?
Over een week lach je keihard om deze replyquote:Op zondag 6 maart 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10% is behoorlijk wat voor een coin die hiervoor nog eindeloos de hoogte in leek te gaan.quote:
Hoop hetquote:Op zondag 6 maart 2016 12:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Over een week lach je keihard om deze reply![]()
Begin van het einde voor ETHquote:Op zondag 6 maart 2016 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10% is behoorlijk wat voor een coin die hiervoor nog eindeloos de hoogte in leek te gaan.
Dat was het moment dat ik kochtquote:
Toch knap hoe je t telkens weer voor elkaar krijgt.....quote:Op zondag 6 maart 2016 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwestie van holden nu.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Toch knap hoe je t telkens weer voor elkaar krijgt.....
Je panic selled btc op ongeveer de (voorlopige) bodem, koopt t duurder terug, btc gaat omlaag, koopt ETH (na dagenlange stijgingen) op bijna de top en zakt daarna in
Duurder inkopen is niet erg, daar maak je geen verlies mee. En ik zou geen ETH hebben gekocht als ik er geen vertrouwen in had dat het wel goed komt, deze dump lag in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 6 maart 2016 12:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Toch knap hoe je t telkens weer voor elkaar krijgt.....
Je panic selled btc op ongeveer de (voorlopige) bodem, koopt t duurder terug, btc gaat omlaag, koopt ETH (na dagenlange stijgingen) op bijna de top en zakt daarna in
Volgens mij is het zo dood als een pier.quote:
Je beloofde dat het niet zou gebeurenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
ETH CRAAASSSSSSHHHH!!!
FTC MOOOOOOOOOOONN!!!
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je beloofde dat het niet zou gebeuren
AMP doet het ook leukquote:Op zondag 6 maart 2016 17:45 schreef DaMart het volgende:
Waarom dacht ik van de week ook alweer dat ik beter meer WARP kon kopen dan wat FCT?.
Mooi instapmomentjequote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef roislecxe het volgende:
Nu ga dus twijfelen om ook mee te gaan in ETH...
Vandaag laat maar eens zien hoe slim het is om in een coin te stappen waar ik om zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef roislecxe het volgende:
het is allemaal jouw schuldquote:Op zondag 6 maart 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag laat maar eens zien hoe slim het is om in een coin te stappen waar ik om zit.
Zou je in FCT willen stappen? Ik wil zo ff goedkoop inkopen op 0.0001quote:Op zondag 6 maart 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag laat maar eens zien hoe slim het is om in een coin te stappen waar ik om zit.
Ok. Hou je vast.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zou je in FCT willen stappen? Ik wil zo ff goedkoop inkopen op 0.0001
Ook te laat met instappen nuquote:
Oh, via mobiel zie ik dat niet, excuses.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef Tyr80 het volgende:
De grafiek gaat anders terug tot oktober...?
Ik ben net in eth gegaan. Ik denk dat het wel weer klimt straks.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef roislecxe het volgende:
Meestal werkt het andersom. Zodra ik instap zou je moeten verkopen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zometeen eth kopen, aangezien Tico het koopt.
Dat was vroeger, nu niet meer schatquote:Op zondag 6 maart 2016 19:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal werkt het andersom. Zodra ik instap zou je moeten verkopen.
Mwa, zal wel meevallen denk ik. Wat manipulatie en paniekreacties. Komt wel weer goed.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:49 schreef roislecxe het volgende:
Warp loopt een flinke deuk op zo te zien.
Heb er een aantal gevangen op 31. Laten we het hopenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, zal wel meevallen denk ik. Wat manipulatie en paniekreacties. Komt wel weer goed.
Ik iets hoger (rond de 42 en 47k gemiddeldquote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er een aantal gevangen op 31. Laten we het hopen
Laat dat laatste maar niet waar zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik iets hoger (rond de 42 en 47k gemiddeld), maar maak me geen zorgen. Het is immers weekend, dus hij gaat vast wel weer omhoog van de week
.
Tenzij Katje heeft gekocht natuurlijk.
Ja, jammer dat ik daar geen BTC vrij heb momenteel... ben op C-Cex met ANTI aan het spelen omdat die delist wordt en mensen uit paniek dumpen tot 2/3 van de prijs op andere exchangesquote:Op zondag 6 maart 2016 20:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laat dat laatste maar niet waar zijn![]()
Op Yobit zakte die naar 21, dus het zou best eens kunnen dat die zich ermee heeft willen bemoeien
Voor mij geldt dat anders nog steeds.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu niet meer schat
Maakt nie uit, ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, via mobiel zie ik dat niet, excuses.
Oh vandaar dat TIPS ineens steeg, toto heeft al zijn geld er in gestopt.quote:
AMP ? stuiter lekker op en neer in ieder geval.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
Had MaGNeT ook iets voorspeld over Synereo?
Ik heb daar via de signaturecampagne op BCT 0,009 BTC verdiend ooit... inmiddels zijn mijn coins op yobit 0,07 BTC waard... waarbij een aantal in wallets staan en ik ook al eens wat BTC naar mijn wallet heb gehaald vanaf daarquote:Op zondag 6 maart 2016 22:21 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ditKleine beetjes BTC sparen op de exchange waar ik ooit 0.03btc naar heb gestuurd. Inmiddels is het 0.18 btc door van die maffe coins te verhandelen
Nog 1 order te gaan over de 2000sat. Ben benieuwd of die ook wil
Mooi is dat tochquote:Op zondag 6 maart 2016 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daar via de signaturecampagne op BCT 0,009 BTC verdiend ooit... inmiddels zijn mijn coins op yobit 0,07 BTC waard... waarbij een aantal in wallets staan en ik ook al eens wat BTC naar mijn wallet heb gehaald vanaf daar.
Ik ben op Yobit wel het meest actief van de vier exchanges die ik nu gebruik... ook omdat daar coins nog wel eens leuk willen schommelen en er veel nieuwe op staan die pas later naar grotere exchanges gaan. Zo speel ik al met Warp sinds 2K satquote:Op zondag 6 maart 2016 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi is dat toch
Heb iets van 6 verschillende rommelcoins nog openstaan ook, wachtend op een pump. Die komt vast wel vroeg of laat. Of niet, maar ik kocht de meeste toch maar op 1 sat dus dan verkoop ik ze daar ook weer op
En omdat de volumes daar relatief laag zijn, een verschil van een paar 100% is zo gemaakt bij veel coins. Met 0.02btc zet je vaak al een dikke order wegquote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op Yobit wel het meest actief van de vier exchanges die ik nu gebruik... ook omdat daar coins nog wel eens leuk willen schommelen en er veel nieuwe op staan die pas later naar grotere exchanges gaan. Zo speel ik al met Warp sinds 2K sat.
Ja, daarom speelde ik daar vaak met 0,005 BTC, vaak met meerdere orders. Als ik nu bijvoorbeeld mijn ANTI allemaal in 1 sell zou zetten, zou er ineens een dikke muur staanquote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En omdat de volumes daar relatief laag zijn, een verschil van een paar 100% is zo gemaakt bij veel coins. Met 0.02btc zet je vaak al een dikke order weg
Ik moet misschien toch eens wat meer BTC gaan inzetten... heb 57 WARP gekocht varierend van 36k tot 48k... heb een sell rond 50k waarbij ik een deel overhoud voor in mijn wallet. Doel is minimaal 500 WARP hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef roislecxe het volgende:
Heb nu 400 Warpjes gekocht op Trex varierend van 31ksat tot 27ksat inkoop.
Ordertje ergens in de 40ksat moet wel haalbaar zijn lijkt me.
Tja, ik speel ook relatief zuinig met de BTC die ik vrij hebquote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet misschien toch eens wat meer BTC gaan inzetten... heb 57 WARP gekocht varierend van 36k tot 48k... heb een sell rond 50k waarbij ik een deel overhoud voor in mijn wallet. Doel is minimaal 500 WARP hebben.
Ik zie WARP nog wel over de 100K gaan hoor. Dat vind ik een mooie koers om over verkoop na te denken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, ik speel ook relatief zuinig met de BTC die ik vrij hebWil sowieso altijd wat achter de hand hebben.
En de sellorders die ik op Warp heb staan zijn voor hetzelfde bedrag in BTC dat ik eraan besteed heb, de rest hou ik ook in Warp voor het geval ie nog veel hoger gaat.
Dezelfde methode als de duizenden Solars die ik zo gespaard heb. Kost geen BTC, levert ook geen BTC op maar je hebt wel wat coins voor niks
Je kunt er een bepaald bedrag uithalen en bij elke winst die je ergens op maakt ze weer langzaam terugstorten je wallet in. Redelijk safe lijkt me. Je kunt wat meer inzetten per trade dus dan zou het ook vrij vlot moeten gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie WARP nog wel over de 100K gaan hoor. Dat vind ik een mooie koers om over verkoop na te denken.
Heb nog wel wat BTC in een wallet overigens, maar heb me voorgenomen om daaruit niets meer te halen en alleen toe te voegen. Alleen wordt het toch wel verleidelijk om wat met die BTC te gaan doen.
ETH bezitters, mensen die niet kunnen lezen en LISK kopers die anderen willen wegjagen.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef NatteBever het volgende:
Zo, mensen gaan even lekker los op Lisk in deze Reddit - https://www.reddit.com/co(...)tive_for_javascript/
Mijn sell is nog niet aangetikt... even wachten nog tot hij weer op 50K staatquote:Op maandag 7 maart 2016 01:31 schreef roislecxe het volgende:
118 gratis Warpjes
Tijd voor een nieuwe order.
Arme Katje... hij blijft vervloekt met het Nattekateffectquote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Holden jullie je eth nog? De rek lijkt er wel uit te zitten. Het gaat vandaag ook weer vrij hard omlaag.
ik hold, wat omlaag kan kan ook omhoogquote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Holden jullie je eth nog? De rek lijkt er wel uit te zitten. Het gaat vandaag ook weer vrij hard omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel wat ik zo'n beetje opvang van degene die ik nog ken uit mijn alts-tijd en over het algemeen zijn zij wel goed geïnformeerd wanneer/wat gepumped wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Denk jij dat er ooit nog eens een periode komt met een munt die ook die waarde weer gaat halen?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
AMP is lekker omhoog geschoten
ETH gaat ook prima, als ik dit vergelijk met BTC vroeger dan is het een heel stabiel verloop.
Bitcoin schoot van 50 cent naar 32 Dollar in 2 maanden, daalde toen weer naar 5 Dollar, schoot via 18 Dollar naar 262 Dollar, ging terug naar 80 Dollar en uiteindelijk gepiekt naar boven de 1200 Dollar in een periode van 2,5 jaar, om daarna ergens rond de 300-400 te blijven hangen.
Je stapte in he?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit nog eens een periode komt met een munt die ook die waarde weer gaat halen?
Tot aan 45$ zie ik nog geen problemen met m'n voorspelling, daarna zal het van de acceptatie van Ethereum afhangen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gooi even een flinke knuppel in het hoenderhok:
De prijs van ETH:
1 maart 2016: 7$
1 april 2016: 18$
1 juli 2016: 45$
1 januari 2017: 120$
1 januari 2018: 400$
1 januari 2019: 1200$
Ik denk zelf dat de Bnktothefuture crowdfunding nu snel van start gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er een aanwijsbare reden dat AMP de lucht in gaat, behalve dat er kennelijk iemand aan het inkopen is? Niet dat ik het erg vind, maar ik vind het lastig in te schatten hoever die nog omhoog kan.
Tuurlijk, het is leuk om er deel van te zijn zonder direct failliet te gaan als je wat verkloot.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Kom ik aan met 10 FCT.
Maar ik heb net zoveel plezier.
Heb je voor jezelf een idee wanneer je (een deel) van je stack gaat verkopen of nog helemaal niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Tot aan 45$ zie ik nog geen problemen met m'n voorspelling, daarna zal het van de acceptatie van Ethereum afhangen.
2 jaar terug zat er meer in, maar toen de bitcoin in elkaar klapte heb ik er pizza en toko voor laten komen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is leuk om er deel van te zijn zonder direct failliet te gaan als je wat verkloot.
Zodra ik zenuwachtig word van de virtuele bedragen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf een idee wanneer je (een deel) van je stack gaat verkopen of nog helemaal niet?
Is alles wat je nu online hebt staan ook gewoon verkregen door te handelen?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zodra ik zenuwachtig word van de virtuele bedragen.
Heb ik bij Bitcoin ook gedaan en geen spijt van
Dat is toch ook het belangrijkste, persoonlijk boeit het me niets hoeveel iemand inzet of hoeveel winst er gemaakt wordt. Zijn visie is veel belangrijker, bovendien neem ik de patsers altijd met een korreltje zout (cause, this is the internet).quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Kom ik aan met 10 FCT.
Maar ik heb net zoveel plezier.
Met mijn kleine beetje kan ik ook enorm balen als ik dan toch 0,001 btc moet toeleggen om ergens anders een betere deal te maken.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het belangrijkste, persoonlijk boeit het me niets hoeveel iemand inzet of hoeveel winst er gemaakt wordt. Zijn visie is veel belangrijker, bovendien neem ik de patsers altijd met een korreltje zout (cause, this is the internet).
Zit zelf in een tradersgroepje (forex) waar iemand 2wkn geleden 25k verloor, nou dan luister ik liever naar die andere gozer die telkens 100usd inzet en kleine winstjes behaald
Grootste deel komt uit BTC die ik nog heb uit 2013.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is alles wat je nu online hebt staan ook gewoon verkregen door te handelen?
Of heb je echt ook een enorme investering gedaan?
voor de 1 heeft 100 euro net zoveel waarde als voor een ander 10.000quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met mijn kleine beetje kan ik ook enorm balen als ik dan toch 0,001 btc moet toeleggen om ergens anders een betere deal te maken.
Of hoger inkopen dan dat ik verkocht heb, daar baal ik ook van.
Klopt. Een beetje spreiden helpt ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
voor de 1 heeft 100 euro net zoveel waarde als voor een ander 10.000
En Tips niet te vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt. Een beetje spreiden helpt ook wel.
Mij breekt het zweet pas uit als LISK, ETH en FCT tegelijk falen als project.
Ik denk het ookquote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
AMP heeft trouwens een 24h Volume van 65,5 BTC en dat is idioot veel meer dan tot nu toe ooit het geval was. Ik denk dat er binnenkort meer duidelijk wordt.
Dat weet ikquote:Op maandag 7 maart 2016 12:56 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb er nu nog 53.091, gisteren nog 64.000+. Bedenk ook dat elke Lisk nu meer waard is he :-)
Lastig....heb effe wat zitten tekenen (uit verveling) maar kan er niet echt een duidelijk Elliott Wave patroon in herkennen (wat ik gebruik).quote:
Ojawel. Het Nattekat syndroom is uitgevoerd, nu kan ie dus weer gewoon moon.quote:
Je hebt verkocht?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ojawel. Het Nattekat syndroom is uitgevoerd, nu kan ie dus weer gewoon moon.
Dan gaan we nog wel ff omlaag. Ik koop nog even niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan zou ie nu onmiddellijk de lucht in gaan
Dat verhaal hebben we gehad. Doorgaans blijft een coin conform Nattekat-syndroom een beetje rond de huidige waarde kwakkelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan gaan we nog wel ff omlaag. Ik koop nog even niet.
Ik zet alvast een buy order op 1 satquote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit erover te denken om nog eens 50¤ ertegenaan te gooien
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet alvast een buy order op 1 sat.
Jij zit er ook niet in he?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Lastig....heb effe wat zitten tekenen (uit verveling) maar kan er niet echt een duidelijk Elliott Wave patroon in herkennen (wat ik gebruik).
Een test van 0,022 lijkt me aannemelijk....wordt 0.022 gebroken dan is 0,0194 en daarna 0.0167 aan de beurt (fibo levels) maar die laatste lijkt me onwaarschijnlijk
Op Yobit heeft hij de lage 22k al getest.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij zit er ook niet in he?
Van mij mag ie de 0.02 wel even testen of ie erdoor omlaag kan, ik zit al dagen te denken in te stappen,het wordt nu wel met elke paar uur interessanter.
Yobit is niet relevant, heeft geen volumequote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Yobit heeft hij de lage 22k al getest.
Ik heb ooit met mezelf afgesproken om geen enkele alt meer te traden, maar vind t wel leuk om t een beetje van de zijlijn te volgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij zit er ook niet in he?
Van mij mag ie de 0.02 wel even testen of ie erdoor omlaag kan, ik zit al dagen te denken in te stappen,het wordt nu wel met elke paar uur interessanter.
Dat klopt. Maar toch, voor arbitrage zou iemand dat wellicht interessant kunnen vindenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yobit is niet relevant, heeft geen volume
Ik kan daar met 5 BTC de prijs boven de 0.03 krijgen en met 50 ETH de prijs onder de 0.020 BTC...
verkoop je fct even ok?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan zou ie nu onmiddellijk de lucht in gaan
Uitstappen kan altijdquote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik baal een klein beetje dat ik toch in fct ben gebleven, ik twijfelde vanmorgen om met bits te spelen vandaag, maar die steeg me niet genoeg..
Maar het trekt wel weer bij, alleen kan ik nu niet uitstappen.
Dat zijn meestal trade-bots.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Grapjas op C-CEX 'blokkeert' mijn verkoop van AMP door nét 1 satoshi lager te zitten. Nouja, verwacht wel dat het vandaag gaat gebeuren.
Q1 milestone?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uitstappen kan altijd
Hou wel rekening met de Q1 milestone van Factom.
Als ze die netjes halen dan zie je deze prijs niet meer terug vermoed ik.
Idd. Hierna eens zien op welke coins ik ga focussen. Potentiëel van ETH is iig gigantisch maar het moet wel natuurlijk 'momentum' krijgen onder het grotere publiek ... !quote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zijn meestal trade-bots.
Lekker laten staan die order
De ontwikkelingen binnen Factom zijn genoteerd op een roadmap, ofwel een tijdlijn waarin men verwacht bepaalde doelen te halen.quote:
Waarom zie je dat als iets negatiefs? Hoe minder LISK je krijgt hoe meer het waard wordt. De mensen die in de laatste week LISK kopen krijgen geen bonus, wij hadden wel een bonus.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:55 schreef roislecxe het volgende:
Onder de 4000 Lisk al![]()
Ik weet wel hoe het in elkaar steekt, maar wel irritant. Toen ik kocht waren het er meer dan 17.000. Nu minder dan 4000
Zeg nooit nooit, maar onder de 3k zal ie even niet gaan denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een lage buy order heeft zeker geen zin nu?
Ik moet toch wát te zeuren hebben zeker...quote:Op maandag 7 maart 2016 14:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zie je dat als iets negatiefs? Hoe minder LISK je krijgt hoe meer het waard wordt. De mensen die in de laatste week LISK kopen krijgen geen bonus, wij hadden wel een bonus.
Het is juist goed dat de 85 miljoen coins eerlijker verdeeld worden, dit zorgt er voor dat mensen er meer vertrouwen in kunnen hebben omdat er niet iemand is (behalve de Core developpers, maar dat doen ze niet) die ineens een enorme crushing Sell wall neer kunnen zetten.
Zeur dan maar over dat je niet op de eerste dag had geïnvesteerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik moet toch wát te zeuren hebben zeker...![]()
Ik had de eerste dag BTC erheen gestuurd maar vergeten de exchange aan te makenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeur dan maar over dat je niet op de eerste dag had geïnvesteerd.
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:01 schreef DaMart het volgende:
Is er nog steeds een bonus met LISK?.
Dan moet ik me ook maar eens inlezen, zodat Rois kan zeuren dat hij er nog minder krijgt.
Er is een 5% bonus op het moment. Dat is nog 6 dagen zo. De laatste week is er geen bonus meer.quote:
Ook niet de moeite dus.quote:
Niet echt, heb in meerdere stappen aangeschaft.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook niet de moeite dus.![]()
Dan zul je rond het miljoen begonnen zijn trouwens
Dus die BTC ben je gewoon kwijt? Hoe kun je dat doen? Hoeveel?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had de eerste dag BTC erheen gestuurd maar vergeten de exchange aan te maken
Hoeveel kreeg je dan voor de dag 1 bonus?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet echt, heb in meerdere stappen aangeschaft.
Had maar voor 2 BTC op dag 1.
Die zijn niet kwijt, maar ik miste wel de bonus van de eerste dagquote:Op maandag 7 maart 2016 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus die BTC ben je gewoon kwijt? Hoe kun je dat doen? Hoeveel?
Oooh okay, dat is jammer, maar dus niet vreselijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die zijn niet kwijt, maar ik miste wel de bonus van de eerste dag
85.000.000 LISK / 3222 BTC = 26.381 LISK per BTCquote:Op maandag 7 maart 2016 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je dan voor de dag 1 bonus?
Ik snap niet hoe je zoveel hebt met maar 10 BTC in totaal.
Het team achter LISK wil iets vergelijkbaars als Ethereum maken maar dan als dialect van de bestaande programmeertaal "JavaScript".quote:
Maar het is nog op geen exchange te vinden toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het team achter LISK wil iets vergelijkbaars als Ethereum maken maar dan als dialect van de bestaande programmeertaal "JavaScript".
Omdat er met Ethereum goed te verdienen was (ivm de belachelijke stijgingen) zou dat met LISK ook kunnen gebeuren.
Dat zal afhangen van:
- is het wel of geen scam
- kunnen ze het waarmaken kwa programmeerwerk
- hoe is de PR
- kunnen ze deals sluiten, zoals Factom en Ethereum wel lukt
Er is in iedergeval genoeg geld binnengeharkt om developers en ander personeel aan te kunnen nemen.
Een leuk "gokje" dus. Maar het kan ook "weg = weg" zijn.
Het is nog niet eens gedistribueerd. Het zit nog in de ICO. Nu krijg je nog een bonus als je investeert. Ik vraag me alleen af of het na de distributie gelijk meer waard is dan het nu kost of dat je nog een kans hebt om goedkoop bij te kopen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is nog op geen exchange te vinden toch?
Het is net zoals bij Factom en Ethereum in het begin een ICO (Initial Crowdfunding Offering) zodat je ze alleen kan kopen via http://lisk.ioquote:Op maandag 7 maart 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is nog op geen exchange te vinden toch?
ik wacht wel tot ze op poloniex komen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is net zoals bij Factom en Ethereum in het begin een ICO (Initial Crowdfunding Offering) zodat je ze alleen kan kopen via http://lisk.io
Na de ICO zullen ze op 1 of meerdere exchanges komen, ik verwacht ook wel snel op PoloniEx.
Er kunnen 3 dingen gebeuren met je investering:
- poof![]()
- nice![]()
- moon!![]()
Dat is ook een optie.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ze op poloniex komen.
Zit nog altijd te wachten tot ik die syscoin goodies krijgquote:Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
T-Shirt kopen?
https://bitcointalk.org/i(...)14124975#msg14124975
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit nog altijd te wachten tot ik die syscoin goodies krijg
Vind het kristal niet echt mooi :/quote:Op maandag 7 maart 2016 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
T-Shirt kopen?
https://bitcointalk.org/i(...)14124975#msg14124975
Man man man...quote:
LISK is van de devs van TIPS.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat Toto die wacht tot zijn TIPS wat opleveren?.
Op een gegeven moment moet je gewoon je verlies pakken en pizza gaan bestellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. Mooie tijden
Vraag me af of er nog LTC-holders zijn vanaf 45+
Beter.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef MaGNeT het volgende:
ETH straks weer up?
https://www.reddit.com/r/(...)rin_presentation_on/
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef roislecxe het volgende:
M'n eerste 2 eth gekocht op 0.0241Zuinig beginnen
Meer, voor het te laat is!quote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef roislecxe het volgende:
M'n eerste 2 eth gekocht op 0.0241Zuinig beginnen
show begint over 9DAYS8HRS:8MIN:quote:Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef MaGNeT het volgende:
ETH straks weer up?
https://www.reddit.com/r/(...)rin_presentation_on/
Ik ben langzaam m'n veilige Solarhaven aan het verlaten. Alles op t gemakkie.quote:
Nattekat stuurde net een PM dat hij vol in Solar gaat dus ik zou maar opschieten.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben langzaam m'n veilige Solarhaven aan het verlaten. Alles op t gemakkie.
Join the crashtrain?quote:
Alleen de Linuxversie nog maar toch?quote:
Je bent zelf een Linuxversie.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen de Linuxversie nog maar toch?
... daar kwam ik achter toen mijn Windows zei dat ik het bestand niet kon uitvoeren.
Aldus de niet-daytraderquote:Op maandag 7 maart 2016 18:11 schreef MaGNeT het volgende:
Dat héén en weer traden tussen ETH en FCT lukt best aardig, zit nu op 4,83 BTC en ben met 4 begonnen. Daar moet ik normaal een paar dagen voor werken.
20k nuquote:Op maandag 7 maart 2016 18:21 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, Yobit geeft me heel braaf 150 warpjes op 32000. Dat kan nooit verkeerd zijn.
Alle beetjes helpen.
Edit: Oh en op Trex komen ze binnenvallen op 29000. Das nog beter.
0 buysupport op Trexquote:Op maandag 7 maart 2016 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cryptologica he: hey, er is nieuws en een nieuwe wallet... dump!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |