Atleti natuurlijk. Winnen van Ajax is meer regel dan uitzondering. Van Atleti uit winnen zou pas echt knap zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Van wie winnen jullie liever? Ajax of Atleti
Dromen mag. Helaas ben ik niet zo een dromer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV door gaat naar de kwartfinale, is dat wat mij betreft de stunt van de eeuw.
Ik ben ook niet zo van het dromen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dromen mag. Helaas ben ik niet zo een dromer.
Eens, maar met een overwinning op Atletico ga je naar de beste acht van Europa (brengt ook weer een paar miljoen op). Met een overwinning op Ajax schiet je niet veel op als je ff daarna van AZ verliest.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef Buitendam het volgende:
De hel met atleti. Gewoon kampioen worden en weer al die miljoenen binnentrekken zoals afgelopen seizoen. Iedereen is al meer dan tevreden met het overleven van de poulefase.
Nouja, je blijft in ieder geval gewoon koploper. Zowel sportief als financieel kom je er altijd beter uit wanneer je kampioen wordt. Daar moet je volledige focus op liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, maar met een overwinning op Atletico ga je naar de beste acht van Europa (brengt ook weer een paar miljoen op). Met een overwinning op Ajax schiet je niet veel op als je ff daarna van AZ verliest.
Daar is de eerste al...quote:
Eerst maar even Atleti?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Zo'n wedstrijd dat je 800 kansen krijgt en er geen 1 in wil. Vizier op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |