Atleti natuurlijk. Winnen van Ajax is meer regel dan uitzondering. Van Atleti uit winnen zou pas echt knap zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Van wie winnen jullie liever? Ajax of Atleti
Dromen mag. Helaas ben ik niet zo een dromer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV door gaat naar de kwartfinale, is dat wat mij betreft de stunt van de eeuw.
Ik ben ook niet zo van het dromen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dromen mag. Helaas ben ik niet zo een dromer.
Eens, maar met een overwinning op Atletico ga je naar de beste acht van Europa (brengt ook weer een paar miljoen op). Met een overwinning op Ajax schiet je niet veel op als je ff daarna van AZ verliest.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef Buitendam het volgende:
De hel met atleti. Gewoon kampioen worden en weer al die miljoenen binnentrekken zoals afgelopen seizoen. Iedereen is al meer dan tevreden met het overleven van de poulefase.
Nouja, je blijft in ieder geval gewoon koploper. Zowel sportief als financieel kom je er altijd beter uit wanneer je kampioen wordt. Daar moet je volledige focus op liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, maar met een overwinning op Atletico ga je naar de beste acht van Europa (brengt ook weer een paar miljoen op). Met een overwinning op Ajax schiet je niet veel op als je ff daarna van AZ verliest.
Daar is de eerste al...quote:
Eerst maar even Atleti?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Zo'n wedstrijd dat je 800 kansen krijgt en er geen 1 in wil. Vizier op zondag.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Coelho het volgende:
Kansen zat, alleen die laatste bal viel maar niet. Als je de komende twee wedstrijden zo speelt win je 2x.
Ohja, deze teksten las ik 2 weken geleden ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Volledige focus dat je bij de rust met 2-0 achterstaat in plaats van 4-0?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Triest kut team, godver tegen atletico niks weggeven en dan dit. Rot toch op man. Schijt team.
Doe ff rustig man, ze winnen 10 keer op rij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Triest kut team, godver tegen atletico niks weggeven en dan dit. Rot toch op man. Schijt team.
Ja eventjes van Ajax winnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ff rustig man, ze winnen 10 keer op rij.
Zonde is het wel, maar volgende week van Ajax winnen en je staat weer 2 punten voor.
PSV heeft nog geen cruciale (lees: topper) wedstrijd verloren dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoiets als toen in de ArenA.
Het rechterrijtje is moeilijkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft nog geen cruciale (lees: topper) wedstrijd verloren dit seizoen.
Daarom. Davy is opeens erg bang.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft nog geen cruciale (lees: topper) wedstrijd verloren dit seizoen.
Nouja, het is vooral teleurstelling dat je net nu punten moet verspelen. En de manier waarop maakt je ook 5 jaar ouder. Hopelijk speelt Atletico ze niet compleet overhoop en speel je volgende week weer super geconcentreerd beter georganiseerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kan die paniek toch machtig mooi in een keer omslaan.
Zeker. Juist in de topwedstrijden gaat het heel goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bang? Omdat ik denk dat PSV niet van Ajax wint alsof het geen moeite kost?
Ajax werd in eigen huis weggespeeld door een gemankeerd PSV (1-2) terwijl PSV die week eerder met 3-2 van CSKA verloor, goed wegkwam tegen NEC, goed wegkwam tegen Cambuur en verloor tegen Heracles. Dat was ook een allerminst overtuigende maand van PSV.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, het is vooral teleurstelling dat je net nu punten moet verspelen. En de manier waarop maakt je ook 5 jaar ouder. Hopelijk speelt Atletico ze niet compleet overhoop en speel je volgende week weer super geconcentreerd beter georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |