Bij deze dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zodra ik dat soort nonsens de wereld inbreng mag je mij dat zeker voorhouden.
Ik spreek het Romeinse rijk toch van niets vrij wanneer ik op de geschiedenis van de islam wijs? Ik zie uberhaupt niet in waarom ik daar zo panisch over zou moeten doen. Als iemand mij wijst op de bloedige geschiedenis van Nederland dan zul je mij echt niet als een halve politiek-correcte mongool zien wijzen naar het verleden van laten we zeggen de Mongolen.quote:
Misschien moet je bepaalde beweringen over jezelf ("bijster intelligent, goed in abstraheren, analyseren en verbanden leggen") dan toch eens herzien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bij deze wat? Ik spreek het Romeinse rijk toch van niets vrij wanneer ik op de geschiedenis van de islam wijs? Ik zie uberhaupt niet in waarom ik daar zo panisch over zou moeten doen. Als iemand mij wijst op de bloedige geschiedenis van Nederland, dan zul je mij echt niet als een halve mongool zien wijzen naar het verleden van laten we zeggen de Mongolen,,
Prima. Probeer jij ondertussen dan even uit te leggen waarom jij met het Romeinse rijk aan komt zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet je bepaalde beweringen over jezelf ("bijster intelligent, goed in abstraheren, analyseren en verbanden leggen") dan toch eens herzien.
Mezelf vind ik weer een aardig voorbeeld van radicaliseren zonder politieke ambities.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind zelf als voorbeeld van radicalisering in combinatie met politieke ambities Robespierre het meest intrigerend.
[ afbeelding ]
Dat albumquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben heel radicaal de film titanic aan het ontwijken, ik heb bij mezelf de overtuiging gecreëerd dat ik die film nooit wil zien. Zelfs niet nu ik alle films die de oscar voor beste film hebben gekregen aan het kijken ben. Ik heb zodoende alle films die een oscar voor beste film hebben gekregen op 5 na gezien, die andere 4 ga ik zeker nog kijken maar titanic nooit. Radicalisering schuilt in vele alledaagse dingen....
Tot zover de ontboezemingen van een geradicaliseerd persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef DO2 het volgende:
[..]Ja en hij gaat dood en zij blijft leven... het verhaal is niet te ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Wat een gelul, IR! Ik verzeker je dat je me wel hebt overtuigd!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik kan jullie nu al verzekeren dat we niet dichter tot elkaar gaan komen en dat niemand elkaar gaat overtuigen. Zullen we gewoon terugkeren naar delen?
Wat een aandoenlijk joch ben je soms toch ook.quote:
JAM had mij al een bezocht en blij verrast in een ander topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een aandoenlijk joch ben je soms toch ook.
Ben je niet blij verrast om JAM terug te zien?
Ik twijfel nu.. Stierf zij ook niet aan het einde van de van de film?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en hij gaat dood en zij blijft leven... het verhaal is niet te ontwijken.
Ja, ze nam op haar ouwe dag een laatste sprong in het koude water. Hèhè, eindelijk, dacht ik toen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ik twijfel nu.. Stierf zij ook niet aan het einde van de van de film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |