Zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wist niet of ik het mocht veranderen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:10 schreef anonymoussie het volgende:
Dit klopt natuurlijk niet.
Het moet zijn: FATIMA SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet nee. Alsjeblieft zeg...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je vriendin al augurken uit de pot te vreten?
Is ze al wat prikkelbaarder?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:45 schreef anonymoussie het volgende:
Ze heeft de ijskast wel volgepropt met fruit. En aardbeienmelk. En yakultje.
Zo uit mijn hoofd.
En jij?quote:
Ja voorlopig heb je nog wel even nachtrustquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voorlopig heb je nog wel even nachtrust
Oja leuk. Kunnen we meevolgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat je vriendin nu ook pics van haar buik in OUD posten?
Niet me moederquote:
Haha, ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat je vriendin nu ook pics van haar buik in OUD posten?
Moet je niet uitslapen ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:55 schreef anonymoussie het volgende:
Zo nu gaan we alweer boodschappen doen. En daarna langs bij mijn schoonouders.
Weten die al dat jullie zwanger zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:55 schreef anonymoussie het volgende:
Zo nu gaan we alweer boodschappen doen. En daarna langs bij mijn schoonouders.
Doe nou niet...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weten die al dat jullie zwanger zijn?
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weten die al dat jullie zwanger zijn?
Nee hoor, ik vind het goed dat je dat niet in bijzijn van je zwangere vrouw doetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:19 schreef anonymoussie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Dan gaat Fokker weer roepen dat ik elke dag jointjes rook.
Ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het goed dat je dat niet in bijzijn van je zwangere vrouw doet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:
Nu wil ik zo'n Wibi Thug Life gifje maken, maar dat kan ik niet
Crack?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
Lekker je kinderen een dag bij je schoonouders dumpen en crack roken.
Wibi.
Groetjes!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ja. We gaan dus nu naar mijn schoonouders. DOEI.
Heeft je schoonmoeder een beetje een strakke crack?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ja. We gaan dus nu naar mijn schoonouders. DOEI.
Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof iedereen ineens wat te doen heeft op zaterdag.
Start eens een leuke discussie dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof iedereen ineens wat te doen heeft op zaterdag.
Ik weet nietsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Start eens een leuke discussie dan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk je dat het heeft?
Dat ben ik ook wel, maar wat voor vorm? Geen idee, en daar kan je eindeloos over door blijven gaan. Wij denken namelijk als mens zijnde, in vormen die ons bekend zijn. Buitenaards leven is ons onbekend en kan er dus uitzien als iets wat je nooit zou kunnen bedenken.quote:
Ja maar je hebt toch wel een beeld :pquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, maar wat voor vorm? Geen idee, en daar kan je eindeloos over door blijven gaan. Wij denken namelijk als mens zijnde, in vormen die ons bekend zijn. Buitenaards leven is ons onbekend en kan er dus uitzien als iets wat je nooit zou kunnen bedenken.
Ja maar die is kapot, kostte maar 50 cent namelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch wel een beeld :p
Nope, het kan echt alle kanten op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch wel een beeld :p
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar die is kapot, kostte maar 50 cent namelijk.
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het dus wel maar jullie verpeste het.
Misschien een beetje zoals ons. Al weet ik nog niet of ik geloof dat het er is:Pquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje zoals ons. Al weet ik nog niet of ik geloof dat het er is:P
Dat de kraan standaard aan de verkeerde kant zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.
En zeiknat laminaat, zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat de kraan standaard aan de verkeerde kant zit.
Misschien leven zij wel zonder water.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En zeiknat laminaat, zou zomaar kunnen.
Dat kan ook. Wij weten niet beter dan dat er water nodig is om te kunnen leven, maar wie zegt dat dat zo is ..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien leven zij wel zonder water.
Nou dit ging best goed toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wij weten niet beter dan dat er water nodig is om te kunnen leven, maar wie zegt dat dat zo is ..
Jij denkt dat ik een alien benquote:
Misschien ziet dat kind van Wibi er straks wel uit als een gesmolten E.T.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?
Das niet aardig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ziet dat kind van Wibi er straks wel uit als een gesmolten E.T.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van rapper 100me?
Hoe spreek je dat uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Kansloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.quote:
Ik vrees van ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.
Was zeker irritant allemaal?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat even mijn wekelijkse uitje had. Ik heb boodschappen gedaan.
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe je dat maar 1 keer in de week?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
getver. gelukkig zit je nu weer lekker achter een computertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor boven of onder?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?
verpesten (of verpestten als je verleden tijd bedoelde). Ik zeg dit namens Harry. Zijn autisme kan niet omgaan met dit soort taalfouten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het dus wel maar jullie verpeste het.
Dit volstaat: http://forum.fok.nl/user/history/454799quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.
Ja. Ze hadden een actie: 2 halen, winterp1 betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
getver. gelukkig zit je nu weer lekker achter een computertje.
Dat is wel weinig. Neem je dan ook een lijstje mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja. Soms twee keer; het is net hoe het uitkomt.
Nee, ik kan het nog zonder lijstje af. Ik woon behoorlijk dicht bij de supermarkt, dus als ik iets vergeet, dan is het snel gehaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel weinig. Neem je dan ook een lijstje mee?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ze hadden een actie: 2 halen, winterp1 betalen.
Harry heeft het vast weggehaald. Gewoon preventief.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm dacht dat ik hier net iets gepost had maar het is weg? Waar is het dan?
Dadelijk heb ik het een ander topic gezetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry heeft het vast weggehaald. Gewoon preventief.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk heb ik het een ander topic gezet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Het hele oeuvre van LTVDKis één grote fout
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk heb ik het een ander topic gezet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
Bedoelde je deze, Yasmin?
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten meld je hier
[..]
Ja! Waar is het?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?
Zit mijn grapje eens niet te verpesten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?
Sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit mijn grapje eens niet te verpesten.
Nee. Ik wist niet eens dat -ie op tv komt (wat kennelijk het geval is). Ik ga straks de stad nog even in, een sociaal leven veinzen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook genieten van Najib Amhali?
Grappige Marokkanen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook genieten van Najib Amhali?
Haha, ja hoor, is goed Elfletterigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wist niet eens dat -ie op tv komt (wat kennelijk het geval is). Ik ga straks de stad nog even in, een sociaal leven veinzen.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Ik ben teruggekomen om jouw leven zuur te maken.
Heb je me gemist ja?quote:
Ben jij dat niet danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:11 schreef anonymoussie het volgende:
Stel je eens voor dat de echte Wibi meeleest...
Ok doei.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:12 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga straks heeerlijk slapen, jongens.
Film kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja waar was je net dan, met je hoofd?
en ik bedank je daarvoor. zo ben ikquote:Op zondag 6 maart 2016 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alaykoum salam zeggen we dan
Ik geef je de vredesgroet man man man
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alaykoum salam zeggen we dan
Ik geef je de vredesgroet man man man
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:05 schreef Specularium het volgende:
Nu Elflettering nog die weer even niet doet alsof hij een leven heeft en het is weer feest.
Toch blijf ik een cultuurverschil ervaren. Het is gewoon een heel ander slag volk. Met heel andere gedragingen en vooral ook een heel ander soort humor (of wat daarvoor moet doorgaan). Na al die jaren moet ik toch nog steeds wennen aan Utrechters.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:50 schreef Specularium het volgende:
Zo zie je maar weer dat culturen in deze SC dichter tot elkaar komen.
Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch blijf ik een cultuurverschil ervaren. Het is gewoon een heel ander slag volk. Met heel andere gedragingen en vooral ook een heel ander soort humor (of wat daarvoor moet doorgaan). Na al die jaren moet ik toch nog steeds wennen aan Utrechters.
-naren liggen Elfletterig ook beterquote:Op zondag 6 maart 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.
Gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:52 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn tuin is netjes nu.
Maar somber zo in de winter.
Anders doe je even normaal joh sjaak.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Peunagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal joh sjaak.
:p :x :xD
Jawel hoor. Gisteren genoten Gannicus. Wat een lekker ding, vind jij ook niet?quote:
Weet niet wie dat isquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gisteren genoten Gannicus. Wat een lekker ding, vind jij ook niet?
Even een plaatje voor je zoeken hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet wie dat isWaar moet ik hem van kennen?
quote:Op zondag 6 maart 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.
Ben benieuwdquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Even een plaatje voor je zoeken hoor.
Wel oke ja maar niet super enthousiast :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef SuperHartje het volgende:
Dustin Clare![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De serie Spartacus. Ben ik op Netflix aan het kijken nu. Hij zat ook in MCleods Daughters.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel oke ja maar niet super enthousiast :p
Welke film is dit ook alweer?
Oh die serie heb ik al gezien ja. Vind de hoofdrolspeler beter :p Weet alleen zijn naam niet meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De serie Spartacus. Ben ik op Netflix aan het kijken nu. Hij zat ook in MCleods Daughters.
Maar je moet hem live zien, echt zo leuk!
Nooit geweten dit. Dit soort waanzin ging door tot ver in de 20e eeuw.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_sodomieprocessen
Ja in seizoen 3 is dat ineens iemand anders, wel leuker dan degene die het in seizoen 1 deed. Maar ik was er net aan gewend geraakt. Toch is Gannicus veel en veel leuker. Die Spartacus die in seizoen 3 komt heeft wat weg van een hamster. Verder ook wel leuk hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die serie heb ik al gezien ja. Vind de hoofdrolspeler beter :p Weet alleen zijn naam niet meer.
Ja ik bedoel dezequote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja in seizoen 3 is dat ineens iemand anders, wel leuker dan degene die het in seizoen 1 deed. Maar ik was er net aan gewend geraakt. Toch is Gannicus veel en veel leuker. Die Spartacus die in seizoen 3 komt heeft wat weg van een hamster. Verder ook wel leuk hoor.
Hebben de vrouwen in die serie net zoveel kleren aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was wel een teleurstelling dat die ander kwam :p
Vrouwen... Kan mij eigenlijk niet herinneren of die er in zaten :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in die serie net zoveel kleren aan?
Elfletterig heeft zijn broek al uit.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef SuperHartje het volgende:
Dustin Clare![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd pas echt enthousiast in seizoen 2, toen Gannicus werd geïntroduceerd. Wat een God!quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahah :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik werd pas echt enthousiast in seizoen 2, toen Gannicus werd geïntroduceerd. Wat een God!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest hij het zelf opruimen?:Pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer ...quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vrouwen... Kan mij eigenlijk niet herinneren of die er in zaten :p
Net zo weinig ja. Ik kijk deze serie als mijn dochter al ligt te slapen. Is echt wel 18+.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
O jee. Maar dan gaat de tijd wel snel toch als je in de horeca werkt.quote:
Nou ook niet altijd... :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
[..]
O jee. Maar dan gaat de tijd wel snel toch als je in de horeca werkt.
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verstand op nul en gaan met die banaan......
Dit niet weten...quote:Op zondag 6 maart 2016 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die serie toch nog nooit gezien joh.quote:
LTVDKquote:Op zondag 6 maart 2016 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die serie toch nog nooit gezien joh.
Jawel. Al meteen na Tudors joh. Is bloed en sex.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb die serie toch nog nooit gezien joh.
Doe eens wat liever.quote:
Dit is al beter ja.quote:
Ik moest even weten wat tegenwoordig de maximale breedte van een plaatje is, voordat -ie 'm gaat verkleinen.quote:
680 ofzo toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest even weten wat tegenwoordig de maximale breedte van een plaatje is, voordat -ie 'm gaat verkleinen.
Ik heb dat toen in het Pauwtopic getest herinner ik mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
700 werkt in elk geval nog. Ik heb 720 niet getest.
Oké, goed om te weten voor de volgende keer. Ik heb 'm nu al op breedte 700 opgeslagen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat toen in het Pauwtopic getest herinner ik mij.
TV / [Pauw #157] Reflectief aborteren
720 center image.
Terechte klacht.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik de NOS. Is hier iemand die vindt dat her breaking news is als Sven Kramer zijn zoveelste wereldtitel wint?
Het is nieuws, maar om er nou pushberichten voor te sturen gaat me wat ver.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik de NOS. Is hier iemand die vindt dat her breaking news is als Sven Kramer zijn zoveelste wereldtitel wint?
Wie?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |