Heeft je schoonmoeder een beetje een strakke crack?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef anonymoussie het volgende:
Ja. We gaan dus nu naar mijn schoonouders. DOEI.
Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof iedereen ineens wat te doen heeft op zaterdag.
Start eens een leuke discussie dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof iedereen ineens wat te doen heeft op zaterdag.
Ik weet nietsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Start eens een leuke discussie dan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk je dat het heeft?
Dat ben ik ook wel, maar wat voor vorm? Geen idee, en daar kan je eindeloos over door blijven gaan. Wij denken namelijk als mens zijnde, in vormen die ons bekend zijn. Buitenaards leven is ons onbekend en kan er dus uitzien als iets wat je nooit zou kunnen bedenken.quote:
Ja maar je hebt toch wel een beeld :pquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, maar wat voor vorm? Geen idee, en daar kan je eindeloos over door blijven gaan. Wij denken namelijk als mens zijnde, in vormen die ons bekend zijn. Buitenaards leven is ons onbekend en kan er dus uitzien als iets wat je nooit zou kunnen bedenken.
Ja maar die is kapot, kostte maar 50 cent namelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch wel een beeld :p
Nope, het kan echt alle kanten op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch wel een beeld :p
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar die is kapot, kostte maar 50 cent namelijk.
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het dus wel maar jullie verpeste het.
Misschien een beetje zoals ons. Al weet ik nog niet of ik geloof dat het er is:Pquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien een beetje zoals ons. Al weet ik nog niet of ik geloof dat het er is:P
Dat de kraan standaard aan de verkeerde kant zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ze op mensen lijken maar dan met slechte laptops en rare keukens of zo.
En zeiknat laminaat, zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat de kraan standaard aan de verkeerde kant zit.
Misschien leven zij wel zonder water.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En zeiknat laminaat, zou zomaar kunnen.
Dat kan ook. Wij weten niet beter dan dat er water nodig is om te kunnen leven, maar wie zegt dat dat zo is ..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien leven zij wel zonder water.
Nou dit ging best goed toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ook. Wij weten niet beter dan dat er water nodig is om te kunnen leven, maar wie zegt dat dat zo is ..
Jij denkt dat ik een alien benquote:
Misschien ziet dat kind van Wibi er straks wel uit als een gesmolten E.T.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor vorm denk jij dan dat buitenaards leven heeft?
Das niet aardig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ziet dat kind van Wibi er straks wel uit als een gesmolten E.T.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van rapper 100me?
Hoe spreek je dat uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Kansloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |