Ik vrees van ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.
Was zeker irritant allemaal?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat even mijn wekelijkse uitje had. Ik heb boodschappen gedaan.
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe je dat maar 1 keer in de week?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
getver. gelukkig zit je nu weer lekker achter een computertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor boven of onder?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?
verpesten (of verpestten als je verleden tijd bedoelde). Ik zeg dit namens Harry. Zijn autisme kan niet omgaan met dit soort taalfouten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het dus wel maar jullie verpeste het.
Dit volstaat: http://forum.fok.nl/user/history/454799quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk kan vast wel in een hele lange post uitleggen waarom dit kut is. En dan ben ik het waarschijnlijk ook nog met hem eens.
Ja. Ze hadden een actie: 2 halen, winterp1 betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker bosje wortelen gekocht voor vanavond?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
getver. gelukkig zit je nu weer lekker achter een computertje.
Dat is wel weinig. Neem je dan ook een lijstje mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doorgaans wel ja. Soms twee keer; het is net hoe het uitkomt.
Nee, ik kan het nog zonder lijstje af. Ik woon behoorlijk dicht bij de supermarkt, dus als ik iets vergeet, dan is het snel gehaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel weinig. Neem je dan ook een lijstje mee?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ze hadden een actie: 2 halen, winterp1 betalen.
Harry heeft het vast weggehaald. Gewoon preventief.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm dacht dat ik hier net iets gepost had maar het is weg? Waar is het dan?
Dadelijk heb ik het een ander topic gezetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry heeft het vast weggehaald. Gewoon preventief.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk heb ik het een ander topic gezet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Het hele oeuvre van LTVDKis één grote fout
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk heb ik het een ander topic gezet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
Bedoelde je deze, Yasmin?
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten meld je hier
[..]
Ja! Waar is het?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?
Zit mijn grapje eens niet te verpesten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je het vliegtuiggeluid aan hebt staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |