Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch blijf ik een cultuurverschil ervaren. Het is gewoon een heel ander slag volk. Met heel andere gedragingen en vooral ook een heel ander soort humor (of wat daarvoor moet doorgaan). Na al die jaren moet ik toch nog steeds wennen aan Utrechters.
-naren liggen Elfletterig ook beterquote:Op zondag 6 maart 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.
Gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:52 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn tuin is netjes nu.
Maar somber zo in de winter.
Anders doe je even normaal joh sjaak.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Peunagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal joh sjaak.
:p :x :xD
Jawel hoor. Gisteren genoten Gannicus. Wat een lekker ding, vind jij ook niet?quote:
Weet niet wie dat isquote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gisteren genoten Gannicus. Wat een lekker ding, vind jij ook niet?
Even een plaatje voor je zoeken hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet wie dat isWaar moet ik hem van kennen?
quote:Op zondag 6 maart 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrechtenaren heb je minder moeite mee natuurlijk.
Ben benieuwdquote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Even een plaatje voor je zoeken hoor.
Wel oke ja maar niet super enthousiast :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef SuperHartje het volgende:
Dustin Clare![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De serie Spartacus. Ben ik op Netflix aan het kijken nu. Hij zat ook in MCleods Daughters.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel oke ja maar niet super enthousiast :p
Welke film is dit ook alweer?
Oh die serie heb ik al gezien ja. Vind de hoofdrolspeler beter :p Weet alleen zijn naam niet meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De serie Spartacus. Ben ik op Netflix aan het kijken nu. Hij zat ook in MCleods Daughters.
Maar je moet hem live zien, echt zo leuk!
Nooit geweten dit. Dit soort waanzin ging door tot ver in de 20e eeuw.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_sodomieprocessen
Ja in seizoen 3 is dat ineens iemand anders, wel leuker dan degene die het in seizoen 1 deed. Maar ik was er net aan gewend geraakt. Toch is Gannicus veel en veel leuker. Die Spartacus die in seizoen 3 komt heeft wat weg van een hamster. Verder ook wel leuk hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die serie heb ik al gezien ja. Vind de hoofdrolspeler beter :p Weet alleen zijn naam niet meer.
Ja ik bedoel dezequote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja in seizoen 3 is dat ineens iemand anders, wel leuker dan degene die het in seizoen 1 deed. Maar ik was er net aan gewend geraakt. Toch is Gannicus veel en veel leuker. Die Spartacus die in seizoen 3 komt heeft wat weg van een hamster. Verder ook wel leuk hoor.
Hebben de vrouwen in die serie net zoveel kleren aan?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was wel een teleurstelling dat die ander kwam :p
Vrouwen... Kan mij eigenlijk niet herinneren of die er in zaten :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in die serie net zoveel kleren aan?
Elfletterig heeft zijn broek al uit.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef SuperHartje het volgende:
Dustin Clare![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd pas echt enthousiast in seizoen 2, toen Gannicus werd geïntroduceerd. Wat een God!quote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahah :pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik werd pas echt enthousiast in seizoen 2, toen Gannicus werd geïntroduceerd. Wat een God!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest hij het zelf opruimen?:Pquote:Op zondag 6 maart 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer ...quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vrouwen... Kan mij eigenlijk niet herinneren of die er in zaten :p
Net zo weinig ja. Ik kijk deze serie als mijn dochter al ligt te slapen. Is echt wel 18+.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen in die serie net zoveel kleren aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |