Omdat redenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:10 schreef Odaiba het volgende:
Waarom moet het programma met een half uur ingekort worden?
Dat begrijp ik nog wel, maar rtl7 heeft ook meteen de film afgeschaft, het is dus een ordinaire smoes om rtl7darts naar voren te schuiven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:10 schreef Odaiba het volgende:
Omdat Gijp niet aanwezig is om een half uur vol te schreeuwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:10 schreef Odaiba het volgende:
Misschien heeft Koert haar vermoord om een beter tijdstip te krijgen joh, mafkees.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel, maar rtl7 heeft ook meteen de film afgeschaft, het is dus een ordinaire smoes om rtl7darts naar voren te schuiven.
Wat heeft vi te maken met sons of anarchy?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien heeft Koert haar vermoord om een beter tijdstip te krijgen joh, mafkees.
Nou dit lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien heeft Koert haar vermoord om een beter tijdstip te krijgen joh, mafkees.
Nadat je dit typte, keek je toen goedkeurend naar je eigen tekstje voordat je op 'Invoeren' drukte?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Nober het volgende:
Erg vervelend voor René maar laten we nou niet doen alsof de wereld vergaat, er is een ex overleden so what? What's in the name? Moeten we nu dan maar stoppen met ons programma omdat een ex overleden is, kom op zeg.
De neus omhoeg.quote:
do normalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
ja en echte mannen zijn er voor hun kinderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Wie zegt dat Gijp er niet zit?
RTL 7 is toch voor echte mannen?
Sneu voor dat joch en gijp idd. Prima kereltje niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het erg voor René. En voor hun kind.
Is het ook. Heel triest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het erg voor René. En voor hun kind.
Dat ie helaas een ervaringsdeskundige is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef Abed het volgende:
Erg droevig. Ben benieuwd wat Johan gaat zeggen.
Bossie ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ie helaas een ervaringsdeskundige is.
Ik scheer elke ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef Zorro het volgende:
Wilfred is niet eens tegen een scheerapparaat aan gaan staan
Gilette is daarniet blij meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef Zorro het volgende:
Wilfred is niet eens tegen een scheerapparaat aan gaan staan
O ja, scheermes. Sorry meneer van de Gilette.quote:
nee dit is geen act.quote:
ik krijg ook zelfmoordneigingen van dr Tanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Van Humberto voel ik me ook altijd niet goed.
Omdat ie zwart is zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Van Humberto voel ik me ook altijd niet goed.
Ach flikker op man. Ze mogen hier een uur over lullen, als dit een soort verwerking is, who cares.quote:
de kansloze reactie van cocoquote:
Hoeft niet live op TVquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach flikker op man. Ze mogen hier een uur over lullen, als dit een soort verwerking is, who cares.
Derde helft.quote:
acute hartstilstandquote:
Wie zijn jullie danquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hoeven jou ook niet op de wereld, en toch ben je er.
Er is niks anders op TVquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hun dat willen moeten ze dat lekker doen. Als het je niet bevalt, kijk niet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De manier waarop Kramer juichtwat een kneus.
Ook een gifje van een dansende Kramer bij aanvang van de 2e helft?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De manier waarop Kramer juichtwat een kneus.
zie ik daar een tepelklem?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook een gifje van een dansende Kramer bij aanvang van de 2e helft?
nee.. de tweede plek van Feyenoord viert FC Utrechtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Feyenoord de 2de plek in de beker vieren?
Hahahaha, bedanktquote:
Is toch prachtig, kijk 'm blij zijn. Net Van Beek.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het genant of debiel moet vinden.
Dat absoluut ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is toch prachtig, kijk 'm blij zijn. Net Van Beek.
Ik zie liever dit dan dat handje van Vilhena.
Ze waren 90 min stilquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, die zijn CL gewend. AZ is en blijft natuurlijk een omhooggevallen middenmoter.
GGMM is overtuigd lees ik net.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Feyenoord de 2de plek in de beker vieren?
quote:
Dat lijkt mij niet. Jij bent vaak het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik slijm altijd bij de mods en lever nooit kritiek als ik die heb. Zo ben ik.
Ik zou Helene wat anders geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef Zorro het volgende:
Sinds Barazite Helene geen hand gaf zijn baarden bij Fox taboe.
gijp had geen vrouw. Hij had wel contact met de moeder van z'n kind.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
i.v.m. Vrouw van René van der Gijp overleden
*Fritsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
Doet me denken toen de Hell's Angels First en Henk bewerkten
Wat lief van je om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
GGMM is positief veranderd de laatste tijd.
Bom op Helmond . Verspilde ruimtequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Rellen bij Helmond Sport, wedstrijd gestaakt
korfbalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik ken een club die het daar niet mee eens is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Vasion het volgende:
Vanaf 11 meter is wel goedkoop scoren hoor.
beelden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Eindhoven Hooligans!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Het is in Helmondquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
FUCK DE KATTENVANGERS UIT HELMOND!
Hans, Hans... waarom altijd die overacting?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
Uhh oke.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
okquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
Rot lekker op johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven Hooligans!!
AALSTERWEG!!!
Nou niet meerquote:
Beetje calimero dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Roland010 het volgende:
Gewoon al 20 min Feyenoord aan het afmaken, die poll zei alles![]()
![]()
Wat zal het frustrerend voor Johan etc. zijn dat ze gewonnen hebben.
Huilie gespotquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Roland010 het volgende:
![]()
madquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Roland010 het volgende:
![]()
;Pieppiepquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Roland010 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Roland010 het volgende:
![]()
Eerst de Derde Divisie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
Waarom hebben we het nog niet over Lente in Twente?
Ze willen geen ruzie vandaag, Genee vs Johanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
Munsterman heeft niets fout gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
dat jankverhaal hebben wel al kunnen horen bij Pauw.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
ik doe niet aan Pauwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat jankverhaal hebben wel al kunnen horen bij Pauw.
Ja dat zei Pauw ook.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het een prima uitzending tot nu toe om eerlijk te zijn.
Lekker rustigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Pascalus het volgende:
100%.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Pascalus het volgende:
Het leven is zo slecht nog niet..........quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
miepquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:59 schreef PSVCL het volgende:
DE JONG SPEELT AL BIJ DE SUBTOP VAN EUROPA!!
twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 20:59:47Derby tussen Helmond Sport en FC Eindhoven gestaakt. Eindhoven-fans gooiden meerdere keren vuurwerk op het veld. https://t.co/qkPgKCe6N2 reageer retweet
Saind is weer aan het kijken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 20:59:47Derby tussen Helmond Sport en FC Eindhoven gestaakt. Eindhoven-fans gooiden meerdere keren vuurwerk op het veld. https://t.co/qkPgKCe6N2 reageer retweet
Voorbereiding op reclamespot met Gilette?quote:
Awww, om Fc Twente te steunen in deze moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Goeie Vasion.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Awww, om Fc Twente te steunen in deze moeilijke tijd.
Humor om te lachen dit jongens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Awww, om Fc Twente te steunen in deze moeilijke tijd.
Sommige mannen hebben een baard omdat het moet van een boek.quote:
Wat heeft een gehandicapte moslim achter op zijn rolstoel staan?quote:
Welk boek?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben een baard omdat het moet van een boek.
Een of ander fantasieboek ofzo, sprookjes van Grimm zou het kunnen zijn.quote:
Jan, Pier, Tjoris en Corneel. Dit is de enige juiste manier om het te zingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een of andere fantasieboek ofzo, sprookjes van Grimm zou het kunnen zijn.
DP?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je de Koran bedoeld , daar staat nergens in dat het verplicht is.
pizzageitquote:
Is echt heerlijk man. *maakt de zak open*quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Succes. Niemand in VBL kon ertegen
Da vroeg je moeder gisteravond ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:10 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een besneden penis?
Wat is het antwoord nou?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Haha fc Twente
[..]
Da vroeg je moeder gisteravond ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |