quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Nadat ik het nummer 2 keer had geluisterd vond ik het wel aardig in het gehoor maar nietemin een beetje een niemendalletje, niet slecht, maar ook geen topper.
Verbaasde mij ook. Slowdown@gmail was bezet, esflive@gmail was bezet, maar teamdouwe@gmail kon ik zo pakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me mee dat teamdouwe@gmail.com nog niet gepakt is door het promotieteam.
Of hebben jullie die twee maanden al aangemaakt, just in case.
Ik heb wel zin, maar moet mijn huidige baas nog opbiechten dat ik ESF-fan benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook. Slowdown@gmail was bezet, esflive@gmail was bezet, maar teamdouwe@gmail kon ik zo pakken
Dat is wel erg vaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens Cornald doen ze, als het lukt, visueel iets wat we nog niet eerder hebben gezien.
Dat deden De Toppers ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Em31 het volgende:
Volgens Cornald doen ze, als het lukt, visueel iets wat we nog niet eerder hebben gezien.
Mooi toch, beter adres voor deze Twitter/Facebook/FOK! Songfestivaldinges had je niet kunnen wensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook. Slowdown@gmail was bezet, esflive@gmail was bezet, maar teamdouwe@gmail kon ik zo pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Man, die wil meteen mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar moet mijn huidige baas nog opbiechten dat ik ESF-fan ben
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar moet mijn huidige baas nog opbiechten dat ik ESF-fan ben
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi toch, beter adres voor deze Twitter/Facebook/FOK! Songfestivaldinges had je niet kunnen wensen.
JAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Joah, volgens Cornald zouden ze dat vorig jaar ook doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Em31 het volgende:
klopte toch ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah, volgens Cornald zouden ze dat vorig jaar ook doen.
Support van Ilse is wel heel handig, die gaat nog steeds als een tiet met haar Linnets in het buitenlandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:08 schreef Greys het volgende:
Ah, Ilse is ook #TeamDouweEven op het linkje in de tweet klikken voor een filmpje van haar voor Douwe.twitter:IlseDeLange twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 17:59:42Go @douwe_bob @teamdouwe, heel veel succes, zet 'm op!! @Eurovision @CommonLinnets https://t.co/FZHLZ2D53U reageer retweet
*moest lachen*quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
klopte toch ook?
Ik heb iig nooit eerder een Blob in een skipak voor een lavalamp zien staan.
Die gaan ineens knetterhard idd wat gaaf! Nu al meer views dan aantal landen die er al lang op staanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:25 schreef Em31 het volgende:
Het aantal views van de videoclip is vannacht van 19k naar 108k gegaan.
Trijntjes repetities werden ook goed bekeken anders hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaan ineens knetterhard idd wat gaaf! Nu al meer views dan aantal landen die er al lang op staan
Oh, dat hoor ik er (nog) helemaal niet in.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:39 schreef Unites het volgende:
Op een of andere manier doet de lyrics me erg denken aan 'I Wish' van Stevie Wonder trouwens...
Oh, ik vind het prima hoor. Het is alleen toch grappig dat er zoveel verschillende genres worden gebruikt om het nummer te duiden? Het valt niet in 1 hokje, denk ik. Dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef Greys het volgende:
Oh Jane ik vind het ook een tikkie country/Americana-ish.
ISH.
Hé, slow down, sister..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
EN HOE![]()
![]()
![]()
Serieus, ik geloof ineens heilig in een top 5 in de finale
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:01 schreef Greys het volgende:
IK BEN ECHT HELEMAAL OM
Nou ja ik vond het sowieso nooit een slecht nummer of een kutnummer want dit is gewoon heel erg mijn eigen smaak qua muziek, maar ik was (net als bij CATS) te bang dat het te saai zou zijn voor ESF. Maar dat was toen ik het via een brak monitortje op het werk hoorde gisteren, sinds ik echt goed geluisterd heb stoor ik me niet eens meer aan dat te-vaak-hetzelfde aan het eind![]()
Waar dat met CATS een aantal weken duurde ben ik hierbij binnen 24 uur al om, dus WE GAAN WINNENNNNNNNNNNNNNN!![]()
![]()
![]()
oh god hou me tegen
Hahaha. NEVAHHHHHH!quote:
Nou, dit vind ik ook. Gewoon echte muzikanten met hun eigen muziek sturen, waar ze zelf in geloven en dan is het goed. Zelfs als we er uiteindelijk niet de eerste plaats mee halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:12 schreef Greys het volgende:
En ik ben gewoon ook weer heel trots dat wij niet met van die idiote Eurovisiecrap komen 'omdat dat er wel bij zal passen' maar gewoon weer (!!!) iets heel anders durven sturen.
Yeaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:01 schreef Greys het volgende:
IK BEN ECHT HELEMAAL OM
Nou ja ik vond het sowieso nooit een slecht nummer of een kutnummer want dit is gewoon heel erg mijn eigen smaak qua muziek, maar ik was (net als bij CATS) te bang dat het te saai zou zijn voor ESF. Maar dat was toen ik het via een brak monitortje op het werk hoorde gisteren, sinds ik echt goed geluisterd heb stoor ik me niet eens meer aan dat te-vaak-hetzelfde aan het eind![]()
Waar dat met CATS een aantal weken duurde ben ik hierbij binnen 24 uur al om, dus WE GAAN WINNENNNNNNNNNNNNNN!![]()
![]()
![]()
oh god hou me tegen
Zeker. Je merkte het zelfs al aan de steun van alle radiostations en BN-ers enzo, Douwe Bob heeft een grote gunfactor, sympathiek type en dat druipt zo ongeveer uit zijn handsome poriën.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:31 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Douwe Bob ook gewoon de goeie uitstraling gaat hebben op dat podium. Ff los van het feit dat 'ie ook gewoon een knap koppie heeft, komt hij denk ik ook wel sympathiek over. Misschien inderdaad zelfs wel 'aandoenlijk', zonder een sukkel of een doetje te zijn. En niet van plastic, maar een echte muzikant.
Ik geloof dat het wat dat betreft ook echt goed zit!
Wat dat betreft zou Nederland prima na Rusland kunnen optreden. Die gaan we dan wel niet verslaan in de einduitslag, maar dat is het ideale contrast met Douwe Bob en zal de stemmers aanspreken die zo'n overdreven act niets vinden en eerder voor het genre van DB gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:31 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Douwe Bob ook gewoon de goeie uitstraling gaat hebben op dat podium. Ff los van het feit dat 'ie ook gewoon een knap koppie heeft, komt hij denk ik ook wel sympathiek over. Misschien inderdaad zelfs wel 'aandoenlijk', zonder een sukkel of een doetje te zijn. En niet van plastic, maar een echte muzikant.
Ik geloof dat het wat dat betreft ook echt goed zit!
Al die BN'ers die ook zo enthousiast waren over Trijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Je merkte het zelfs al aan de steun van alle radiostations en BN-ers enzo, Douwe Bob heeft een grote gunfactor, sympathiek type en dat druipt zo ongeveer uit zijn handsome poriën.
Toch proefde je daar echt wel duidelijk de 'verplichting' om er iets aardigs over te zeggen, had jij dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die BN'ers die ook zo enthousiast waren over Trijn?
Absoluutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch proefde je daar echt wel duidelijk de 'verplichting' om er iets aardigs over te zeggen, had jij dat niet?
Oh, geweldig!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:40 schreef Greys het volgende:
Zeg, wat is RIO van Maywood een TOPNUMMER als Douwe Bob het zingt!?![]()
Dat contrasteffect moeten we inderdaad hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou Nederland prima na Rusland kunnen optreden. Die gaan we dan wel niet verslaan in de einduitslag, maar dat is het ideale contrast met Douwe Bob en zal de stemmers aanspreken die zo'n overdreven act niets vinden en eerder voor het genre van DB gaan.
Ja, serieus, niet te gelovenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, geweldig!Hoe anders is het ineens!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |