Wat valt er meer te weten? Hij zou die avond/nacht echt zijn 7 jarige kind niet alleen thuislaten, dus hij is niet weggegaan en bv later met iemand thuisgekomen of overmeesterd. dan blijft over dat hij thuis was en iemand heeft toegelaten tot de woning.quote:
Waarom denk je zo over mensen na? Terwijl je niets weet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Za het volgende:
[..]
Wat valt er meer te weten? Hij zou die avond/nacht echt zijn 7 jarige kind niet alleen thuislaten, dus hij is niet weggegaan en bv later met iemand thuisgekomen of overmeesterd. dan blijft over dat hij thuis was en iemand heeft toegelaten tot de woning.
die man was een behoorlijke luis in de pels van hari.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het bijkomende nadeel voor Hari was wel dat anderen ook durfden te praten toen hij eindelijk voor iets voor de rechter stond waar hij niet onderuit leek te kunnen.
Ja, dat was vervelend voor Hari, iemand die zich eens niet liet afschepen of bangmaken....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
die man was een behoorlijke luis in de pels van hari.
Een 7 jarig kind alleen thuislaten is strafbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:55 schreef Jaroon het volgende:
Waarom denk je zo over mensen na? Terwijl je niets weet?
Dan nog is dat geen reden voor een gevolgtrekking dat hij de dader zelf zou hebben binnengelaten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:54 schreef Za het volgende:
[..]
Wat valt er meer te weten? Hij zou die avond/nacht echt zijn 7 jarige kind niet alleen thuislaten, dus hij is niet weggegaan en bv later met iemand thuisgekomen of overmeesterd. dan blijft over dat hij thuis was en iemand heeft toegelaten tot de woning.
Wat maakt het jou uit bij een moord? Ik ben zelf (althans mijn ex) beschoten voor niets in huis. En mensen en politie maar denken dat ik iets van schuld heb. Nooit. En als de politie ander denkt moet men alsnog contact opnemen. Dat kan via Fok.nl. Het is wel ergerlijk dat je verdacht wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Za het volgende:
[..]
Een 7 jarig kind alleen thuislaten is strafbaar.
Als je de voordeur opent omdat er aangebeld wordt, en iemand richt direct een pistool op je hoofd, dan heb je ook weinig te vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Za het volgende:
[..]
Een 7 jarig kind alleen thuislaten is strafbaar.
Dat mag. En het verbaast mij ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De media aandacht voor een totale onbekende verbaasd mij gewoon. Mag het?
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als je de voordeur opent omdat er aangebeld wordt, en iemand richt direct een pistool op je hoofd, dan heb je ook weinig te vertellen.
Waarbij ik wel het idee heb dat deze man niet zomaar blind de deur zou hebben geopend, maar via een cam of een kijkgat eerst even checken wat er voor de deur staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als je de voordeur opent omdat er aangebeld wordt, en iemand richt direct een pistool op je hoofd, dan heb je ook weinig te vertellen.
Sommige mensen worden beroemd omdat ze ergens heel goed in zijn. Anderen worden beroemd omdat ze mensen kennen die ergens heel goed in zijn. Sommige mensen worden beroemd omdat ze heel erg dom zijn. Anderen worden beroemd omdat ze mensen kennen die heel dom zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:
Niemand kende deze man. Ze kennen hem alleen van Badr Hari. Als hij nu dood is, kunnen ze het alleen over Badr hebben.
Als ie door Peter Aerst zou zijn mishandeld had et misschien het nieuws niet eens gehaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sommige mensen worden beroemd omdat ze ergens heel goed in zijn. Anderen worden beroemd omdat ze mensen kennen die ergens heel goed in zijn. Sommige mensen worden beroemd omdat ze heel erg dom zijn. Anderen worden beroemd omdat ze mensen kennen die heel dom zijn.
Cirkel van bekendheid.
Oh je gaat het op de "marokkanen" toer gooien. Jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie door Peter Aerst zou zijn mishandeld had et misschien het nieuws niet eens gehaald.
Peter Aerst (was het niet Aerts?) is dan ook onmogelijk dommer dan Badr Hari.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie door Peter Aerst zou zijn mishandeld had et misschien het nieuws niet eens gehaald.
Ja, dat had ik me ook wel bedacht, maar een vergissing is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarbij ik wel het idee heb dat deze man niet zomaar blind de deur zou hebben geopend, maar via een cam of een kijkgat eerst even checken wat er voor de deur staat.
Op een forum geforceerd rationeel willen doen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja kan gebeuren. Als je met vuurt speelt kan je jezelf verbranden.
Koen heeft gegokt en verloren.
Het is een intersubjectieve constatering wanneer je vaststelt dat dit erg is voor zijn dochter. Ik heb ook geen medelijden met haar, maar weet wel dat ze het naar alle waarschijnlijkheid erg vindt dat ze geen vader meer heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja eh ik ken dat kind niet, zal d'r nooit kennen, zal d'r nooit zien. Dat ahh is zielig op een forum doen vind ik een soort van zelfgeilerij, kijk mij eens meeleven.
Het is denk ik voor het eerst dat dit woord gebruikt wordt alhier. Mooi!quote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is denk ik voor het eerst dat dit woord gebruikt wordt alhier. Mooi!
Klopt.quote:
Domste opmerking van de dag, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.google.nl/sea(...)bjectieve&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=site:fok.nl+intersubjectieve
Ik lees het werkelijk voor het eerst...
En toch is het zo .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Domste opmerking van de dag, gefeliciteerd.
Nee hoor, een moord is een moord, als het door Peter Aerts zou zijn gedaan was het juist extra groot nieuws geweest, omdat het een publiek figuur is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En toch is het zo .
En dat weet jij zelf ook wel.
Kolere wat ben jij dom.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En toch is het zo .
En dat weet jij zelf ook wel.
Hoezo ? wat is er dom aan mij stelling.quote:
Tuurlijk wel. Kijk maar naar de broertjes Saunders, stel debielen, maar publieke figuren dus in het nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo ? wat is er dom aan mij stelling.
Als Peter Aerts deze gast had mishandeld was het nooit zo groot nieuws geweest als met Badr..
Nee ik doet daar niet zielig over , ik benoem alleen de feiten zoals het gaat in media land.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kijk maar naar de broertjes Saunders, stel debielen, maar publieke figuren dus in het nieuws.
Maar je zit gewoon te vissen naar "omdat het een buitenlander is, is het nieuws" sentimenten. Zo goedkoop.
Open je een topic in KLB, hoeft niet allemaal hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik doet daar niet zielig over , ik benoem alleen de feiten zoals het gaat in media land.
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Open je een topic in KLB, hoeft niet allemaal hier.
En? Die heeft het nu gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Peter Aerst (was het niet Aerts?) is dan ook onmogelijk dommer dan Badr Hari.
Goh, zou je denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het is een intersubjectieve constatering wanneer je vaststelt dat dit erg is voor zijn dochter. Ik heb ook geen medelijden met haar, maar weet wel dat ze het naar alle waarschijnlijkheid erg vindt dat ze geen vader meer heeft.
Maar iemand anders was niet de dader dus is dat allemaal niet zo relevant.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Ik klaag of doe niet zielig.. , ik geef gewoon mijn mening zoals het zou gaan als iemand anders de dader was van die vechtpartij tussen Badr en Everink .
Maakt dat werkelijk uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dat arme meisje...
Hoe laat had ze haar vader gevonden? 's Ochtends toen ze uit bed stapte?
Voor het onderzoek zeker.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dan krijgen we zo'n verhaal. Beheers je gewoon en denk niet teveel na.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor het onderzoek zeker.
En voor het meisje ook.. Misschien heeft ze wel wat gehoord? Of misschien lag ze te slapen.
Dus ja het maakt wat uit.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan krijgen we zo'n verhaal. Beheers je gewoon en denk niet teveel na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |