Domste opmerking van de dag, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ie door Peter Aerst zou zijn mishandeld had et misschien het nieuws niet eens gehaald.
Dat kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.google.nl/sea(...)bjectieve&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=site:fok.nl+intersubjectieve
Ik lees het werkelijk voor het eerst...
En toch is het zo .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Domste opmerking van de dag, gefeliciteerd.
Nee hoor, een moord is een moord, als het door Peter Aerts zou zijn gedaan was het juist extra groot nieuws geweest, omdat het een publiek figuur is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En toch is het zo .
En dat weet jij zelf ook wel.
Kolere wat ben jij dom.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En toch is het zo .
En dat weet jij zelf ook wel.
Hoezo ? wat is er dom aan mij stelling.quote:
Tuurlijk wel. Kijk maar naar de broertjes Saunders, stel debielen, maar publieke figuren dus in het nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo ? wat is er dom aan mij stelling.
Als Peter Aerts deze gast had mishandeld was het nooit zo groot nieuws geweest als met Badr..
Nee ik doet daar niet zielig over , ik benoem alleen de feiten zoals het gaat in media land.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kijk maar naar de broertjes Saunders, stel debielen, maar publieke figuren dus in het nieuws.
Maar je zit gewoon te vissen naar "omdat het een buitenlander is, is het nieuws" sentimenten. Zo goedkoop.
Open je een topic in KLB, hoeft niet allemaal hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik doet daar niet zielig over , ik benoem alleen de feiten zoals het gaat in media land.
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Open je een topic in KLB, hoeft niet allemaal hier.
En? Die heeft het nu gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Peter Aerst (was het niet Aerts?) is dan ook onmogelijk dommer dan Badr Hari.
Goh, zou je denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het is een intersubjectieve constatering wanneer je vaststelt dat dit erg is voor zijn dochter. Ik heb ook geen medelijden met haar, maar weet wel dat ze het naar alle waarschijnlijkheid erg vindt dat ze geen vader meer heeft.
Maar iemand anders was niet de dader dus is dat allemaal niet zo relevant.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Ik klaag of doe niet zielig.. , ik geef gewoon mijn mening zoals het zou gaan als iemand anders de dader was van die vechtpartij tussen Badr en Everink .
Maakt dat werkelijk uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dat arme meisje...
Hoe laat had ze haar vader gevonden? 's Ochtends toen ze uit bed stapte?
Voor het onderzoek zeker.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dan krijgen we zo'n verhaal. Beheers je gewoon en denk niet teveel na.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor het onderzoek zeker.
En voor het meisje ook.. Misschien heeft ze wel wat gehoord? Of misschien lag ze te slapen.
Dus ja het maakt wat uit.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan krijgen we zo'n verhaal. Beheers je gewoon en denk niet teveel na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |