Als ik er last van had zou ik ze niet meer sturen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Deuce, op tlc een programma over mensen die nude selfies posten of sturen en dat het ze dan achtervolgt op internet.
Zou ook wel die ordinaire kop volspuiten.quote:Is met Jodie Marsh, zou haar wel raken.
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Faeroer het volgende:
Ik hoor het al, laat maar.
Ik ga wel met Beach en Dima motocrossen
omg my god dima kijkquote:
nicequote:Op zondag 6 maart 2016 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hey no1, goed idee. Misschien wil Drinky ook wel mee.
sowquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef no1uknow het volgende:
4 leffe blond in 3 kwartier is geen goed idee
ziekquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef no1uknow het volgende:
4 leffe blond in 3 kwartier is geen goed idee
Hangt ervan af of je een v1, v2 of een v3 hebt.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
4k met een raspberry? Een bluray is lastig zat voor zo'n ding
Dat riep ik ook altijd als het over verminkte ghettosluts ging en dan werd ik ook altijd genegeerd. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus anders gaan we even over whey en vitamine d praten ipv die onzin.
hey cor heb je nog dat plaatje van die brandweervrouwquote:Op maandag 7 maart 2016 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd als het over verminkte ghettosluts ging en dan werd ik ook altijd genegeerd. Niet zeuren dus.
laatst tricreatine mix op oliebasis rechtstreeks in m'n ader geïnjecteerdquote:
ik heb ook nog wel vit D voor jequote:Op maandag 7 maart 2016 10:14 schreef seto het volgende:
ik heb vanochtend ook vitamine d genomen
lekker kauwtabletje met smaakje
wil er eigenlijk altijd meer eten maar ben dan bang dat ik overdosis zet
mag ik vragen als wat jij bedoelt met handelswaar??quote:Op maandag 7 maart 2016 10:44 schreef Beach het volgende:
ga dan maar naar Deuce toe
die stelt zijn handelswaar ten toon
Net als B&F shop: 20% minder dan wat er beloofd wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:44 schreef Beach het volgende:
Iets met snorkels heb ik van c_c geleerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als wat jij bedoelt met handelswaar??
Nee, kan ik niet meer vinden.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cor heb je nog dat plaatje van die brandweervrouw
Soberso is een mix van whey en casseine beter.quote:
Kunnen we niet beoordelen zonder linkjesquote:Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom dragen al die instagram meisjes en thick girls ineens van die lingerie met PINK er op. Is dat een soort hype
Vitamine Deuce.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:44 schreef Beach het volgende:
ik volg dat soort onzin niet gelukkigquote:Op maandag 7 maart 2016 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom dragen al die instagram meisjes en thick girls ineens van die lingerie met PINK er op. Is dat een soort hype
Kan niet direct iets vinden, maar MsMessy weet vast wel wat het is. Die fitgirls dragen er soms ook trainingsbroeken van enzoquote:Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kunnen we niet beoordelen zonder linkjes
Dit.quote:
Volgens Google is dat van Victoria's secrets.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan niet direct iets vinden, maar MsMessy weet vast wel wat het is. Die fitgirls dragen er soms ook trainingsbroeken van enzo
Mannen zoeken naar foto's zonder die kleding i.p.v. naar het merk.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens Google is dat van Victoria's secrets.
https://pink.victoriassecret.com
Mannen en niet kunnen zoeken
mag ik vragen als jij mannen moet helpen met het vinden van het juiste gatjequote:Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
messy help die jongen aub ffquote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij mannen moet helpen met het vinden van het juiste gatje
Fixed.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mMag ik vragen alsof jij mannen moet helpen met het vinden van het juiste gatje?
Waarmee?quote:
Nee, beter breaking refugee news volgent och.quote:
start scriptie in september pas, als het me lukt om een bedrijf te regelen that isquote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed.
Je scriptie had wel beter taalgebruik, neem ik aan?
Hey Cor, mag ik vragen als jij niet op de hoogte bent van het taalgebruik hier?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed.
Je scriptie had wel beter taalgebruik, neem ik aan?
Zie hem nu pasquote:
Ah ja dat zal wel een soort hype zijn dan, net als dat eerder iedereen ineens bjorn borg ging dragen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zo schrijf jij je AO's ook niet, bro.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Cor, mag ik vragen als jij niet op de hoogte bent van het taalgebruik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |