jaaaaa!! Hoe heet die in t midden boven ook alweer, met dat zwarte shirt? Die was echt leip.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb vroeger wel paradise hotel gekeken
[ afbeelding ]
Mjah als je elke avond op de bank naar Expeditie Robinson of RTL Boulevard kijkt ben je nogal tijd aan het verspillen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef no1uknow het volgende:
Laatst na een voetbalwedstrijd een uurtje zitten zappen op tv en me zitten verbazen over het gebrek aan kwaliteit. Medelijden met mensen die de hele avond voor de tv hangen.
Dat je selectief nog wel eens wat kijkt snap ik wel, maar jezus wanne bagger zeg
Dave ofzo, ziet er in ieder geval uit als een dave. Die mensen en titel komen me bekend voor maar wat was het ook alweerquote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jaaaaa!! Hoe heet die in t midden boven ook alweer, met dat zwarte shirt? Die was echt leip.
hij heet dave inddquote:Op zondag 6 maart 2016 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dave ofzo, ziet er in ieder geval uit als een dave. Die mensen en titel komen me bekend voor maar wat was het ook alweer
4k met een raspberry? Een bluray is lastig zat voor zo'n dingquote:Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef V1z0R het volgende:
500mbit glasvezel alleen is 20 per maand goedkoper dan een all-in-one van 150mbit. Binnen een jaar heb je de kosten er uit van een goede raspberry pi + NAS opstelling en je kijkt alles in echte HD, of zelfs 4k als je de TV er voor hebt.
Niet dat gezeik van we hebben full HD maar om bandbreedte te besparen kijk je naar iets op max 720p aanbieders
Sick vriendquote:Op zondag 6 maart 2016 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Net voor de grap even naar skateparkje geweest. Was bang dat ik een arm of been brak maar kon nog een kickflip.
sick, heb sinds een paar dagen weer een skateboard, nostalgie. Gister zo veel geskate dat ik nu spierpijn heb op plekken die je van squats en lunges enz niet krijgt. Kickflip ben ik bijnaquote:Op zondag 6 maart 2016 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Net voor de grap even naar skateparkje geweest. Was bang dat ik een arm of been brak maar kon nog een kickflip.
Eerst ff worstelen vriendquote:
Ik kan niet dansen vriendquote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
bredebroeder drop eens sicke danstutorials voor in technoclubs dan
Daar zat toch ook die neptiet Melissa in, die met die voetballert getrouwd is.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb vroeger wel paradise hotel gekeken
[ afbeelding ]
dat was de NL versiequote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zat toch ook die neptiet Melissa in, die met die voetballert getrouwd is.
Die van Andy en Melisa?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zat toch ook die neptiet Melissa in, die met die voetballert getrouwd is.
Doe zelf meestal dezequote:Op zondag 6 maart 2016 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
bredebroeder drop eens sicke danstutorials voor in technoclubs dan
Van links naar rechts:quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef Montelly het volgende:
Kwaliteits tv.
[ afbeelding ]
Ik word helemaal para bradda..,
Lekkere moves vriend.quote:
Nice man, goed feestje ook of niet. Is dat je echte haar?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekkere moves vriend.
Hier eentje van mijn laatste fissa. Ik ben uiteraard die in de zwarte tanktop.
Volgens mij zijn dat lone wolves midden in hun training, voordat ze naar een school shooting gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekkere moves vriend.
Hier eentje van mijn laatste fissa. Ik ben uiteraard die in de zwarte tanktop.
Dacht eerst dat je een tranny postte. Hier mag je ook wel "hey niet homosexuele man" bij zetten hoor. Wel jammer van het plakplaatje trouwens.quote:
zo is dat vriendquote:Op zondag 6 maart 2016 21:43 schreef seto het volgende:
ik bepaal zelf wel wat ik erbij zet ok mattie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |