ik weet ook niet meer wat ik roep, maar ben blij dat die turkse bitches nu stil zijnquote:
Je doet vast aan kick boxen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe de fuck moet je je voeten opwarmen
Laatmaar, handschoenen werken ook voor je poten
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ik weet ook niet meer wat ik roep, maar ben blij dat die turkse bitches nu stil zijn
remove kebabquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus ga jij nu ook al typen als een mbo-Guido?
ik dacht even dat het schaamteloze zelfpromotie wasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / te weinig respons krijgen op m'n fitness lichaam
Daarom ook niet cutten lol. Is sowieso zo'n beach boy, die zien er met kleding nooit uit of ze liften.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:14 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / te weinig respons krijgen op m'n fitness lichaam
Rip voor de nabestaandenquote:
serieus?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat voor dagje heb je gedaan, vertel ons meer
Bankdruk je meer dan BredeZuster?
Denk niet dat Ray voorlopig nog kan liftenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon bulken en groot worden, zie wijlen Ray K, die ziet er met kleding wel uit dat hij lift.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
5 uur getraindquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat voor dagje heb je gedaan, vertel ons meer
Bankdruk je meer dan BredeZuster?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Klokov het volgende:
Harde gespierde benen natuurlijk van al dat fietsen.
Hoge reps kunnen inderdaad prima voor spiergroei zorgenquote:
mag ik je nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je aub niet tegen mijn kloon praten Dima.
Mag ik vragen als jij Dima wilt ontmaagden?quote:
Ik denk dat ik dima breek, deuce wilt wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij Dima wilt ontmaagden?
Ben jij ook een piemol destroyerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dima breek, deuce wilt wel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort mijn polkadot jurkje en dan mag ik officieel die titel dragen.
compleet waus met pillen dikker dan de laag plamuur op crip d'r bakkesquote:
Is dat een originele Seto?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |