Hahaha dit iddquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:15 schreef La_Moustache het volgende:
denken dat chicks van fitnessboys houdenchicks diggen gentleboys die goed zijn in een sport en daar het beste in willen zijn, niet onzekere boys die gaan fitnessen om chicks te kunnen hosselen
Isquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:20 schreef possetje het volgende:
Hoi je lichaam kan mooi zijn maar het lichaam verkopen is een kunst!
Dus werk aan je mimiek!
Neem een dans cursus!
of aziatisc boedhistisch beweeg dingetje!
Neem acteer lessen of spraak lessen!
Kies een mooi kapsel!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:24 schreef Tengano het volgende:
Ik zelf onderscheid me meestal door echt heel breed te lopen; niet alleen met mijn schouders maar ook met mijn armen en benen.
Dan heb ik meestal de meeste bekijks. Gewoon flink stoer doen zeg maar.
Op die manier kan ik het beste mijn onzekerheid verbergen![]()
Ja maar ik kijk er ook heel stoer bij, en dat helpt ook hequote:Op donderdag 3 maart 2016 16:27 schreef La_Moustache het volgende:
[..]![]()
stop daar maar snel mee HAHAHAHAHAHA , zulke boys moet ik altijd zo lachen. ze hebben niet door dat ze kneiterhard voor lul lopen
Mensen die niet overdreven breed lopenquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:27 schreef La_Moustache het volgende:
[..]![]()
stop daar maar snel mee HAHAHAHAHAHA , zulke boys moet ik altijd zo lachen. ze hebben niet door dat ze kneiterhard voor lul lopen
je trollt, hoop ik voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk er ook heel stoer bij, en dat helpt ook he
Precies, je moet gewoon zo'n huppeltje hebben alsof je het net in je broek gedaan hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mensen die niet overdreven breed lopen
owww beroeps deformatie! excuus!quote:
En op zo'n manier kijken alsof je je eigen poeplucht niet meer handelen kanquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, je moet gewoon zo'n huppeltje hebben alsof je het net in je broek gedaan hebt
Ja en dan zo'n verontwaardigde norse blik hebben dat het allemaal aan anderen ligtquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En op zo'n manier kijken alsof je je eigen poeplucht niet meer handelen kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |