Ik vind die angelsounds machtige dingen maar ik denk dat ik zo'n stoeptegel ben die dan denkt dat ze naar de hartslag van der kindje zit te luisteren, terwijl ik dan die van mezelf te pakken hebquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:48 schreef Nazil het volgende:
Razz gefeliciteerd!! Mooie naam ook! En een voorspoedig herstel.
Quoi wat een mooie echo! Duidelijk hoor.
Ik heb vandaag de angelsound van een collega te leen gekregen. Veel moeite om het hartje te horen hoefde ik niet te doen, die had ik al snel gevondenleuk is dat, hoor
binnenkort even meenemen naar mijn ouders, die zouden dat ook leuk vinden.
Ik had van de week van Nijntje een boekje gekocht, oma en opa pluis. Als cadeau aan mijn ouders gegeven. Mijn moeder moest bijna huilen
Dat verschil hoor je wel, ik heb die van mij ter vergelijking op nog opgezocht, gaat echt 2x zo langzaam. Of je voelt aan je pols, als die veel langzamer gaat heb je de goede te pakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vind die angelsounds machtige dingen maar ik denk dat ik zo'n stoeptegel ben die dan denkt dat ze naar de hartslag van der kindje zit te luisteren, terwijl ik dan die van mezelf te pakken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |