abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160413380
1 maart: L0t.. (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

[ Bericht 1% gewijzigd door Svane op 05-03-2016 19:52:54 ]
pi_160413396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ugh sterkte Vivi! Buikgriepje veinzen?

Dot, ik kan je redenering volgen en *mocht* er een kindje komen dan ga ik ook niet voor gastouder, omdat ik een schijtbak ben en mensen niet vertrouw 😁
Hoewel de 1 jarige van een vriendin van de commode was gevallen op het KDV en ze het niet hadden verteld aan haar. Haar dochter bleek een hersenschudding te hebben (kooooootsen!) en pas toen ze ging vragen hadden ze het haar verteld. En dat waren dus 3 leidsters die elkaar dekte. Dus ja, people are shit.

Vraagje: ik weet dus dat er een vruchtje is en een embryozak en zwangerschapsring (wat het ook moge zijn 😁). Blijft mijn hcg ook toenemen al groeit het embryo niet meer? Want ik voel de drang om een clearblue test te kopen om de kijken of mijn hcg toeneemt.
Maar weet dus niet of die sowieso toeneemt nu....
Of je hcg blijft toenemen is volgens mij niet altijd hetzelfde. Wel zal je hcg met deze termijn, of het vruchtje nu wel of niet is gaan doorgroeien, nog ruimschoots boven de testmarges zitten, dus krijg je bijna zeker een mooie knaltest. Helaas zegt dat dus helemaal niets. Zelfs na het loslaten van een vruchtje hebben veel mensen nog een paar weken positieve tests. Echt superkut!

Wanneer mag je weer kijken?

Zo leuk om alles te lezen over drukke en rustige babies in en uit de buik!
pi_160413401
Aan jou de eer om meisje achter mijn naam te zetten Svane O+
pi_160413467
Yes! Jij al topics lang wachten tot ik er een zou openen he O+ met je kleine suikermeisje!

Nog meer wijzigingen? Dyre, Kiwisoep, jullie wisten de sekse ook al toch?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:03:44 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160413567
Ooooooooh morgen kan er ook jongen of meisje achter mijn naam! (waar is die stuiter-emoticon?)

Suikertante een meisje! O+
pi_160413618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef Quoi het volgende:
Ooooooooh morgen kan er ook jongen of meisje achter mijn naam! (waar is die stuiter-emoticon?)

Suikertante een meisje! O+
Morgen! Waah! Wat zeggen je eigen vibes?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:11:28 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160413766
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Svane het volgende:

[..]

Morgen! Waah! Wat zeggen je eigen vibes?
Meisje :Y
Maar dat slaat natuurlijk nergens op. En stiekem is even zien of alles nog leeft en het doet mijn eerste prio. Ik kan het nog niet echt geloven dat we het dan gewoon morgen wéten!
pi_160413795
Bij saar vervloekte ik de constante misselijkheid en nu loop ik af en toe te mopperen omdat ik bijna geen klachten heb.. het is ook nooit goed hè :')
S. 2014
J. 2016
pi_160413856
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bij saar vervloekte ik de constante misselijkheid en nu loop ik af en toe te mopperen omdat ik bijna geen klachten heb.. het is ook nooit goed hè :')
dat is een jochie *O*
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 12:30:05 #10
269689 crew  Viv
pi_160414119
Quoi niet dat het nog uitmaakt, maar aborteren op basis van NIPT gebeurt sowieso niet, bij een afwijkende uitslag krijg je een vlokkentest of vruchtwaterpunctie om 100% zeker te zijn van de trisomie.

(Ik lees alles maar tijdig reageren zit er even niet in. :') )
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:36:06 #11
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160414259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:55 schreef Svane het volgende:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :) _O_
Ik wil er ook wel bij op 8 november
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:36:16 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160414267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Quoi niet dat het nog uitmaakt, maar aborteren op basis van NIPT gebeurt sowieso niet, bij een afwijkende uitslag krijg je een vlokkentest of vruchtwaterpunctie om 100% zeker te zijn van de trisomie.

Ja, dat is waar. Maar die geven ook weer een (kleine) kans op een spontane miskraam. Afijn, ze waren me die kans niet waard. En je was nog aardig tijdig met reageren hoor ;)
pi_160414316
Ok ok ok ok ok helder verhaal. Ik zal geen geld uitgeven aan die test. Thnx iedereen 😘

Spannend Quoi! Na morgen mag je los met shoppen 😇
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:39:27 #14
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160414351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

Ik dacht dat NIPT 100% zekerheid gaf? Niet dus. Denk dat ik dan alleen nog meer neig naar niet testen.
pi_160415009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat is een jochie *O*
Wie weet. :D
S. 2014
J. 2016
pi_160415128
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef snoenk het volgende:

[..]

Ik dacht dat NIPT 100% zekerheid gaf? Niet dus. Denk dat ik dan alleen nog meer neig naar niet testen.
NIPT geeft geen 100% uitslag maar komt er wel erg dicht in de buurt, vooral als het gaat om een goede uitslag. De meeste uitslagen zijn niet-afwijkend en deze uitslag geeft 99,9% zekerheid. Je weet dan dus vrijwel zeker dat er echt niets aan de hand is zonder een vlokkentest of vruchtwaterpunctie te hoeven ondergaan.

een afwijkende uitslag geeft afhankelijk van de aandoening 92%-99% zekerheid. er is dus een kleine kans dat je een foute uitslag krijgt terwijl er niets aan de hand is. vandaar de aanbeveling voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie voor die laatste paar procenten zekerheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 04-03-2016 14:02:58 ]
pi_160415168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef snoenk het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat er geen kans is op vals negatief maar wel 1% kans op vals positief, vandaar dat er altijd ook nog een vwp gedaan wordt. De kans dat er iets mis is, is dan natuurlijk wel erg groot, veel groter dan de kans op miskraam door de vwp.
pi_160415246
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef snoenk het volgende:

[..]

Ik wil er ook wel bij op 8 november
:o *O* gefeliciteerd!
pi_160415446
Wat betreft sauna: ik ga niet in een infrarood, niet in sauna met hoge temperatuur, niet langer dan 10 minuten en afhankelijk van hoe ik me voel, ik koel goed en zal veel zwemmen of in het bubbelbad zitten.

Gister heeft mijn man Emmy voor het eerst gevoeld O+
Speciaal om dit moment eindelijk te kunnen delen
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:23:01 #20
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160415464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef Svane het volgende:
Yes! Jij al topics lang wachten tot ik er een zou openen he O+ met je kleine suikermeisje!

Allemaal jongens in mei, behalve bij Piekie en bij mij is het een verrassing!
Maar misschien wil niet iedereen het in de OP. :)
pi_160415519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Allemaal jongens in mei, behalve bij Piekie en bij mij is het een verrassing!
Wow echt? Dodoria ook? Heb haar al tijden niet gezien voor m'n gevoel?

En nouk84 trouwens ook niet!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:27:31 #22
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160415586
Voor zover ik me herinner wel, maar pin me er niet op vast. :')

Dyre en Kiwisoep in ieder geval!

En Juni daarna met juist een heleboel meisjes. Ben benieuwd of we samen patronen doorbreken! :D
pi_160415846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:27 schreef elamanilo het volgende:
Voor zover ik me herinner wel, maar pin me er niet op vast. :')

Dyre en Kiwisoep in ieder geval!

En Juni daarna met juist een heleboel meisjes. Ben benieuwd of we samen patronen doorbreken! :D
Ja inderdaad, of we meedoen met 'onze' eigen maand of juist het doorbreken! Ook wel fascinerend om te weten of zo'n voorgevoel nu iets zegt of echt complete waanzin is. Al is het met 50/50 kans best een aanzienlijke kans op zie-je-wel :D
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 13:40:56 #24
269689 crew  Viv
pi_160415889
Wat Elleska zei. :) Het idee van NIPT na combinatietest is dat er veel minder vlokkentesten en vruchtwaterpuncties nodig zijn dan voorheen, dus ook minder miskramen van gezonde zwangerschappen.

edit: Heb me trouwens toch maar ziek gemeld met een griepje en lig met een dekentje op de bank, zo lang ik me rustig houd gaat het redelijk. Etentje ook nog even afzeggen, ik ga het wel vertellen aan ouders/zus. O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Viv op 04-03-2016 13:55:46 ]
pi_160416327
Hoi, ja klopt, jongetje hierzo!
pi_160417796
Weet iemand eigenlijk of Madivi nog naar de huisarts is geweest met haar jeukende handpalmen en voetzolen?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:54:50 #27
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160417799
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Svane het volgende:

[..]

Wow echt? Dodoria ook? Heb haar al tijden niet gezien voor m'n gevoel?

En nouk84 trouwens ook niet!
Ik was er van de week nog 😉 Ben nu op vakantie en overdag post ik sowieso niet heel veel ivm werk..

Wij weten ook al ff wat het wordt, maar houden t geheim voor iedereen 😊

Zie de baby nu ook aan de buitenkant van mijn buik bewegen. Blijft bijzonder. Af en toe maak ik het wakker als ik niet genoeg beweging voel. Mag ik niet doen van m'n vriend 😂
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_160418234
Nouk hier krijg ik juist elke keer het advies om bewust contact/wakker te maken bij weinig beweging ;) In praktijk dus zeker 2/3x per dag dat ik er even voor ga liggen/wakker maak gezien het niet zo'n druktemaker is.

Geen idee suiker... vroeg ik mij ook af idd!

Kleuter heeft een vriendje te spelen.... Vind hem echt de jongensversie van haar. Zo grappig om dat zo eens van een afstandje te bekijken samen :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160418328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Suikertante het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Madivi nog naar de huisarts is geweest met haar jeukende handpalmen en voetzolen?
Hier ben ik! Het was er nog niet van gekomen om te reageren, voelde me behoorlijk rot. Het bleek een allergische reactie op andere maagzuur medicijnen te zijn! Daarmee gestopt en het trok heel snel weg (bijwerking was idd leverklachten en jeuk). Helaas daardoor in vol effect het zuur terug, dus veel overgeven etc...

As dinsdag bij de gyn wel nog een extra check bij de rest (waarom ook niet hè :') ) maar ik voel me wel gerustgesteld nu..
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:18:05 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160419617
Poeh Madivi. Gaat lekker vanzelf bij jou hè? :')

Ik ga straks vriendlief ontvoeren naar de Ikea. Samen een avondje vrij en dus tijd om eens lekker te neuzen daar. En als er dan toch gegeten moet worden, gaan we daar de menukaart maar eens even verkennen. Living on the edge :D

Buik is vastgelegd! En al is het misschien een strontbuik (vanwege mijn in staking zijnde darmen), het ís een buik. Maar daarvoor moeten jullie even een kijkje nemen in het buikenspiektopic ;)
pi_160419664
Ja hoor Quoi, dat is een beginbuikje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 93% gewijzigd door Unihipili op 04-03-2016 16:33:36 ]
pi_160419941
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik was er van de week nog 😉 Ben nu op vakantie en overdag post ik sowieso niet heel veel ivm werk..

Wij weten ook al ff wat het wordt, maar houden t geheim voor iedereen 😊

Zie de baby nu ook aan de buitenkant van mijn buik bewegen. Blijft bijzonder. Af en toe maak ik het wakker als ik niet genoeg beweging voel. Mag ik niet doen van m'n vriend 😂
Excuus, ik lees zelf ook niet altijd even goed bij. Spannend dat jullie het al weten! Ben benieuwd of je de eerste junijongensbaby hebt!

Ik lees over jeukende voetzolen en handen! Wow dat had ik vorige zwangerschap zooooo heftig! Google nu en zie dat dat wel op iets kan wijzen! Dat wist ik niet. Madivi, gelukkig bij jou een andere oorzaak.
pi_160420137
Beterschap voor alle dames die zich beroerd voelen. Hopenlijk gaat het snel beter.

Uni, heb je al eens op mp gekeken bij positiekleding?

Ik ben vandaag 5 weken en mn buik krijgt steeds minder ruimte in mn broeken... wth :') allemaal darmen natuurlijk maar toch.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:09:23 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160420728
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:20 schreef Unihipili het volgende:
Ja hoor Quoi, dat is een beginbuikje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje :)

Och, wat gaat er wél goed? ;) Ik ging even opzoeken hoever je bent, maar je staat niet in de OP of ik lees erover heen. Kun je niet gewoon even z.alando leegshoppen? Gewoon omdat dat ook al fijn voelt? Of kon jij daar zo moeilijk slagen (iemand zei dat pas hier)?

Afhankelijk van hoever je bent klinkt alsof wat beweging een hoop zou uitmaken. Je krijgt het warm, gaat je beter voelen en krijgt er energie van. Ook wandelen kan al helpen. Is dat een optie? Thuis zitten is soms niet de beste strategie om je beter te gaan voelen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:17:30 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160420892
Ik had net weer iets geks. Ik weet dat de gastouder die we op het oog hebben dichtbij de supermarkt aan het eind vd straat woont. Ik heb ook haar foto gezien op de website. Ik bedacht me net, toen ik richting de supermarkt liep: ik moet haar al een keer zijn tegengekomen. En prompt sta ik ineens naast haar. Onmiskenbaar, met een boodschappenwagen met daar voorin twee dreumesen die niet van haar konden zijn (want ook 1 chinees kindje) en een ouder kindje dat meeliep. Toen ben ik haar heel sneaky even gevolgd om te checken hoe ze met de kids omging en om gewoon even te zien hoe ze is. Ze was heel lief voor de kindjes en ze zagen er niet uit alsof ze onder de koude douche worden gezet :+ Na te hebben afgerekend liep ik nog een klein stukje achter ze aan en zag waar ze naar binnen liepen. Echt heel dichtbij. En ja hoor, op de gevel stond 'gastouderopvang' :s) :D
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 17:27:47 #36
269689 crew  Viv
pi_160421094
Uni wat bluh allemaal. :* Quoi jij stalker. :D Wel handig dat je zo kan zien hoe ze is! Bij een kennismakingsgesprek zet je toch je beste beentje voor.
pi_160421219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dankje :)

Och, wat gaat er wél goed? ;) Ik ging even opzoeken hoever je bent, maar je staat niet in de OP of ik lees erover heen. Kun je niet gewoon even z.alando leegshoppen? Gewoon omdat dat ook al fijn voelt? Of kon jij daar zo moeilijk slagen (iemand zei dat pas hier)?

Afhankelijk van hoever je bent klinkt alsof wat beweging een hoop zou uitmaken. Je krijgt het warm, gaat je beter voelen en krijgt er energie van. Ook wandelen kan al helpen. Is dat een optie? Thuis zitten is soms niet de beste strategie om je beter te gaan voelen.
Ja ik probeer wel momenten van huis te zijn, zoveel mogelijk. Maar als ik te veel doe (wat al vrij snel is) lig ik de volgende dag weer k.o. met extra pijn enzo. Dus zo makkelijk is het niet.

En tja ik ben gewoon al te gaar om te webshoppen :'). Probeer ook al een maand een voedingskussen te kopen om mee te slapen. (Is ook deels besluiteloosheid hoor :P) Maar goed het komt wel een keer.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:40:59 #38
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160421323
Beterschap Uni! Klinkt heel vervelend alles bij elkaar..

Ik heb me gisteren toch maar ziek gemeld. Vandaag tot half 3 op bed gelegen, af en toe geslapen en af en toe wat met de telefoon gekloot. De hoest is gelukkig wat minder maar toch nog vervelend aanwezig. De enorme spierpijn in mijn rug is wel ver over gelukkig, dus heb vannacht wel kunnen slapen. Ben gisteren toch naar de fysio geweest voor die dry needling en daar ook wat oefeningen meegekregen, oa voor mijn rug maar geen idee of dat al zó snel effect kan hebben. Maar ik ben van plan om ze trouw te doen want mijn rug is sowieso niet mijn sterkste punt, dus ben blij met alles wat kan helpen. Krijg later ook nog wat oefeningen mee voor bekkenbodem, wat na de bevalling dan weer zou moeten zorgen dat het allemaal sneller weer 'normaal' gaat werken. Klinkt ook noet verkeerd haha.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:52:30 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160421575
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 17:36 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ja ik probeer wel momenten van huis te zijn, zoveel mogelijk. Maar als ik te veel doe (wat al vrij snel is) lig ik de volgende dag weer k.o. met extra pijn enzo. Dus zo makkelijk is het niet.

En tja ik ben gewoon al te gaar om te webshoppen :'). Probeer ook al een maand een voedingskussen te kopen om mee te slapen. (Is ook deels besluiteloosheid hoor :P) Maar goed het komt wel een keer.
Succes hoor. Ik zet het waarschijnlijk te makkelijk neer allemaal. Als je het wist, had je al een manier gevonden om ermee te dealen natuurlijk :)
pi_160422023
Beterschap miss! Hopelijk voel je je snel beter!

En uni ook beterschap! Klote allemaal bij elkaar.

Ik lig ook veel.. Kan alleen wijdbeens :') nog op t puntje van een stoel zitten of onderuit met voeten op een andere stoel. Fietsen lukt gek genoeg nog redelijk (10 min ofzo) maar lopen is met 3 min max wel klaar.
Als O. op school is lig ik dus vaak te slapen of netflixen. Gossip girl kijkt prima weg haha. En straks op de bank ook weer liggen...

Hele dag dus bewust plannen. Bij thuiskomst vanaf school meteen was erin bv en na t liggen ophangen ed

[ Bericht 9% gewijzigd door Lamb29 op 04-03-2016 18:21:16 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160423114
Quoi _O- Jij zo sneaky met een krant met twee gaten erin achter haar aan sluipen :D Slim!!

En Madivi, dat klinkt niet prettig maar wel fijn dat het geen cholestodinges is! ^O^
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:28:16 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160423522
Patiënt van me die voor het laatst was vandaag en zegt 'sterkte met de laatste loodjes he'

Ennnn bedankt :D
Zo dik ben ik nog heel niet man _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:40:36 #43
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160423807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:28 schreef Molo het volgende:
Patiënt van me die voor het laatst was vandaag en zegt 'sterkte met de laatste loodjes he'

Ennnn bedankt :D
Zo dik ben ik nog heel niet man _O- _O- _O-
Lekker dan :D :')

Maar klinkt herkenbaar, als ik zeg dat ik nog zo'n 14 weken te gaan heb kijken veel mensen me ook heel raar aan. Of ze vragen of het er 2 zijn :')

Voel je je alweer wat beter?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:41:41 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160423836
En ik heb bijna een keuken *O*

Alleen nog geen pannen voor inductie dus echt koken wordt nog een beetje lastig.

Maar keuken! O+
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:49:11 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160423994
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Lekker dan :D :')

Maar klinkt herkenbaar, als ik zeg dat ik nog zo'n 14 weken te gaan heb kijken veel mensen me ook heel raar aan. Of ze vragen of het er 2 zijn :')

Voel je je alweer wat beter?
Ik vind het nog reuze meevallen die pens van me, maar blijkbaar dacht deze dame er anders over _O-

En twee? Oh lord, mooie opmerking hehehehe.

Vandaag volgepland en hele dag moeten praten in de airco was geen handig idee kwam ik achter. Heb wat werk nog maar mee naar huis genomen, kan ik straks rustig na het eten afmaken (ben net thuis).

Mooiste vandaag was kotsactie terwijl collega's binnen kwamen, die schrokken zich het apen lazarus _O- :@ _O-

En hoe is het daar? Beetje bij kunnen tanken vandaag?

En jeej voor keuken O+
Koken in nieuwe keuken, lijkt me geweldig! _O_
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:35:01 #46
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160425345
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het nog reuze meevallen die pens van me, maar blijkbaar dacht deze dame er anders over _O-

En twee? Oh lord, mooie opmerking hehehehe.

Vandaag volgepland en hele dag moeten praten in de airco was geen handig idee kwam ik achter. Heb wat werk nog maar mee naar huis genomen, kan ik straks rustig na het eten afmaken (ben net thuis).

Mooiste vandaag was kotsactie terwijl collega's binnen kwamen, die schrokken zich het apen lazarus _O- :@ _O-

En hoe is het daar? Beetje bij kunnen tanken vandaag?

En jeej voor keuken O+
Koken in nieuwe keuken, lijkt me geweldig! _O_
Klinkt niet als het beste plan nee! En kan me voorstellen dat je collega's wel even schrokken ja :D

Heb vandaag heeeel rustig aan gedaan. Veel op bed gelegen. En beneden beetje gekeken naar een vader en zoon die al kibbelend samen onze keuken aan het monteren waren. Ze zijn net klaar, het is zo mooi geworden!
Alleen is de rotzooi voor de klant, dus alle verpakkingszooi staat nog in de kamer :')

Maar zondag worden de baby spullen gemonteerd, dus dan komt er nog meer zooi bij :X
pi_160425955
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef Svane het volgende:

Klopt, wij weten het al :Y (wat elamalino zegt ;)), maar liever niet in de OP i.v.m. eventuele nieuwsgierige collega's ofzo :P

Ik lees hier nog steeds regelmatig mee, maar tijd om te reageren is er nog steeds niet echt. 's Avonds vroeg naar bed, we zijn nu heel druk met de verkoop van ons huis én sinds gisteren is mijn bloeddruk weer hoog... :{

De hele zwangerschap zo'n beetje 120/70 geweest en gisteren kwam de vk op 140/98 uit :o Naar het ziekenhuis gestuurd voor het hele circus: bloed, urine, ctg, echo en nieuwe (automatische) bloeddrukmeting. Alles in orde en zelfs een supernette bloeddruk, maar voordat de gyn me naar huis stuurde wilde ze nog even met de hand meten en toen was de onderdruk toch weer hoog in de 80. Vandaag voor de zekerheid wéér terug moeten komen en een half uur aan de automatische bloeddrukmeting gelegen. Weer prima waardes, maarja dat was gisteren ook en toen ging ze toch liever van de handmeting uit (vandaag niet gedaan)

Toch weer een afspraak meegekregen voor volgende week en dan ga ik vragen of ze toch ook weer even met de hand wil meten.
Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen (met mijn voorgeschiedenis :X)
pi_160426359
Voorzichtige hoi :W

Na ruim een jaar proberen heb ik net een streepje geplast :o :D :o

Ik heb een tijdje meegepost in het WOHTS topic maar omdat het toen allemaal niet lukte en ik er ook niet teveel over na wilde denken ben ik daarmee gestopt. We hadden net een afspraak gemaakt bij de huisarts om te overleggen wat we konden doen omdat ik maar niet zwanger raakte :o

Ik ben echt helemaal flabbergasted en verbaasd en blij en zenuwachtig en en en en en :D
pi_160426504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef Dyre het volgende:

[..]

Klopt, wij weten het al :Y (wat elamalino zegt ;)), maar liever niet in de OP i.v.m. eventuele nieuwsgierige collega's ofzo :P

Ik lees hier nog steeds regelmatig mee, maar tijd om te reageren is er nog steeds niet echt. 's Avonds vroeg naar bed, we zijn nu heel druk met de verkoop van ons huis én sinds gisteren is mijn bloeddruk weer hoog... :{

De hele zwangerschap zo'n beetje 120/70 geweest en gisteren kwam de vk op 140/98 uit :o Naar het ziekenhuis gestuurd voor het hele circus: bloed, urine, ctg, echo en nieuwe (automatische) bloeddrukmeting. Alles in orde en zelfs een supernette bloeddruk, maar voordat de gyn me naar huis stuurde wilde ze nog even met de hand meten en toen was de onderdruk toch weer hoog in de 80. Vandaag voor de zekerheid wéér terug moeten komen en een half uur aan de automatische bloeddrukmeting gelegen. Weer prima waardes, maarja dat was gisteren ook en toen ging ze toch liever van de handmeting uit (vandaag niet gedaan)

Toch weer een afspraak meegekregen voor volgende week en dan ga ik vragen of ze toch ook weer even met de hand wil meten.
Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen (met mijn voorgeschiedenis :X)
Neeeee k*ttek*t not again... ik hoop dat het gewoon weer rustig zakt :*

Mazou! Gefeliciteerd. *O*
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:03:19 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160426592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Mazou het volgende:
Voorzichtige hoi :W

Na ruim een jaar proberen heb ik net een streepje geplast :o :D :o

Ik heb een tijdje meegepost in het WOHTS topic maar omdat het toen allemaal niet lukte en ik er ook niet teveel over na wilde denken ben ik daarmee gestopt. We hadden net een afspraak gemaakt bij de huisarts om te overleggen wat we konden doen omdat ik maar niet zwanger raakte :o

Ik ben echt helemaal flabbergasted en verbaasd en blij en zenuwachtig en en en en en :D
Gefeliciteerd en welkom *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')