Wat is nu precies je punt? Of is het een willekeurige uiting van frustratie naar mensen die wel wat bereiken in hun leven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef MisterCe het volgende:
DEN HAAG -
Ploumen, de vrouw die andermans portemonnee sneller trekt dan haar schaduw.
dat is haar bijnaam, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is nu precies je punt? Of is het een willekeurige uiting van frustratie naar mensen die wel wat bereiken in hun leven?
Nog een keer, wat is je punt precies?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
dat is haar bijnaam, daar kan ik ook niks aan doen.
Jawel, want die heb je zelf verzonnen. Google vindt alleen dit topic.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
dat is haar bijnaam, daar kan ik ook niks aan doen.
Mijn punt is dat ze in staat is de portemonnee van een ander in 0.0003 seconde te trekken. Haar schaduw heeft hier 0.0000001 seconde langer voor nodig.quote:
Daarnaast vindt De Caluwé ook dat Nederland wel heel makkelijk de portemonnee trekt voor noodhulp. „Waarom staan we altijd voor in de rij”, vraagt ze zich af.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel, want die heb je zelf verzonnen. Google vindt alleen dit topic.
Ten eerste heeft ze een budget dat haar door de tweede kamer ter beschikking is gesteld. DIt komt uit de overheidsbegroting en is dus van de overheid op basis van de wetgeving die hierover is vastgesteld.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze in staat is de portemonnee van een ander in 0.0003 seconde te trekken. Haar schaduw heeft hier 0.0000001 seconde langer voor nodig.
Ten eerste is het budget door de belastingbetaler beschikbaar gesteld en ten tweede mag ik haar graag. Ze moet mag voor mij het budget voor ouderenzorg beheren. Komen al die oudjes in het Hilton te liggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ten eerste heeft ze een budget dat haar door de tweede kamer ter beschikking is gesteld. DIt komt uit de overheidsbegroting en is dus van de overheid op basis van de wetgeving die hierover is vastgesteld.
Daarnaast begrijp in niet wat de relevantie hiervan is bij de nieuwe baan van Gerda Verburg.
Dit topic is dus gewoon ordinair, hersenloos gescheld richting een minister die je niet leuk vind en daarmee echt volledig kansloos.
Open dan een topic dat de tweede kamer moet besluiten het OWS budget naar de ouderenzorg over te hevelen. Dat zou dan nog ergens op slaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ten eerste is het budget door de belastingbetaler beschikbaar gesteld en ten tweede mag ik haar graag. Ze moet mag voor mij het budget voor ouderenzorg beheren. Komen al die oudjes in het Hilton te liggen.
ik neem jouw aanbeveling in beraad.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Open dan een topic dat de tweede kamer moet besluiten het OWS budget naar de ouderenzorg over te hevelen. Dat zou dan nog ergens op slaan.
Wie? Ploumen?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:33 schreef Toefjes het volgende:
Klinkt als een verantwoordelijke baan. Die heeft vast heel goed haar best op school gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |