twitter:Tom_zulu10 twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:08:47Bilthoven, Hoflaan 7.Persoon overleden in woning. Mog. misdrijf. Pol. doet oz. [Politie Midden Nederland Eenheid Utrecht (Pers-Info] ^TZ reageer retweet
Je kent Twitter dus. Maak daar gelijk even een account aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:Tom_zulu10 twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:08:47Bilthoven, Hoflaan 7.Persoon overleden in woning. Mog. misdrijf. Pol. doet oz. [Politie Midden Nederland Eenheid Utrecht (Pers-Info] ^TZ reageer retweet
twitter:redactieadun twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:16:24Het huis waar dode persoon is aangetroffen is eigendom van Koen Everink, de man die door Badr Hari werd mishandeld https://t.co/dFN0hp4gDo reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:17:29Zakenman Koen Everink werd in 2012 mishandeld door Badr Hari. In zijn huis in Bilthoven is een dode gevonden. https://t.co/uZoAtenbhX reageer retweet
Zou die het zelf zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:redactieadun twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:16:24Het huis waar dode persoon is aangetroffen is eigendom van Koen Everink, de man die door Badr Hari werd mishandeld https://t.co/dFN0hp4gDo reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:17:29Zakenman Koen Everink werd in 2012 mishandeld door Badr Hari. In zijn huis in Bilthoven is een dode gevonden. https://t.co/uZoAtenbhX reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef StaceySinger het volgende:
quote:Lichaam in woning Bilthoven
BILTHOVEN -
In een woning in Bilthoven is vrijdagochtend een dode aangetroffen. De politie doet onderzoek bij een woning aan de Hoflaan.
De straat in het Utrechtse dorp is afgezet. Rechercheurs in witte pakken zijn het huis ingegaan.
Om wie het gaat is nog niet bekend. Op het adres staat een bedrijf van zakenman Koen Everink geregistreerd, meldt RTV Utrecht. In 2012 werd Everink bij een dancefeest in de AmsterdamArenA zwaar mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daarvoor een gevangenisstraf kreeg.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Koen-Everink.dhtmlquote:In het huis van zakenman Koen Everink is vrijdagmorgen een overleden persoon aangetroffen. De politie doet onderzoek in de woning aan de Hoflaan in Bilthoven. Everink werd enkele jaren geleden mishandeld door Badr Hari.
Volgens buurtbewoners woonde Everink nog in het huis. ,,Zijn Range Rover staat nog voor de deur.''
Het hele blok woningen aan de Hoflaan is afgezet door de politie. Het is onduidelijk wie de overleden persoon is en of het om een man of een vrouw gaat. Rechercheurs in witte pakken doen onderzoek in het pand.
De politie bracht om kwart over negen dat er een overleden persoon gevonden was. Een uur later werd gemeld dat het om een mogelijk misdrijf gaat
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Of heeft die Badr Hari teruggepakt?
Volgens mij is het serieus mis voor meneer Everink..quote:
twitter:KoenLaureij twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:17:37Er is een container van de FO ter plekke gekomen waarin men kan overleggen. Onderzoek gaat vermoedelijk nog lang duren. #Bilthoven reageer retweet
Door zichzelf te vermoorden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Of heeft die Badr Hari teruggepakt?
Die laatstequote:
twitter:YelleTieleman twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:17:15Volgens bewoners woonde Everink nog in het huis. "Z'n Range Rover staat nog voor de deur." reageer retweet
twitter:YelleTieleman twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:38:44Geen Range Rover, maar een Porsche. Auto wordt nu weggesleept. #everink https://t.co/jyXVgqLpW9 reageer retweet
Is nog onbekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef matthias24 het volgende:
wat heftig zeg! wat zou er toch gebeurd zijn?
Ik wilde alleen maar je vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat weet ik. ik zit het me alleen af te vragen.
Mag eerst z'n familie ingelicht worden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef empa1010 het volgende:
Ze kunnen toch wel naar buiten brengen of hij het wel / niet zelf is?
Mogen ze eerst even het e.e.a. aan onderzoek doen in plaats van gelijk in de rondte te gaan roepen? Of wil je serieus dat NL tot een bananenrepubliek vervalt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef empa1010 het volgende:
Op zoek naar wat sensatie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef empa1010 het volgende:
Ja, laten we even overhaast te werk gaan zodat wat mafkezen op Fok niet gaan speculeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef empa1010 het volgende:
De familie is heus al wel ingelicht, als hij het zelf is. En daarna kun je m.i. het beste zo snel mogelijk naar buiten brengen wie het betreft, juist om speculaties te voorkomen.
Had hij momenteel een relatie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef empa1010 het volgende:
De familie is heus al wel ingelicht, als hij het zelf is. En daarna kun je m.i. het beste zo snel mogelijk naar buiten brengen wie het betreft, juist om speculaties te voorkomen.
Niet alleen op FOK! hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, laten we even overhaast te werk gaan zodat wat mafkezen op Fok niet gaan speculeren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, laten we even overhaast te werk gaan zodat wat mafkezen op Fok niet gaan speculeren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Op zoek naar wat sensatie Sensation?
Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag. Maar laat ik je dan maar alles met de bek vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Wat een niveau toch altijd op dit forum. Tis wel duidelijk dat jullie nooit buiten komen he
dat is aardig van je RingBewoner. bedankt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar je vraag beantwoorden.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is aardig van je RingBewoner. bedankt.
ik begin het nu wel echt een beetje eng te vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag eerst z'n familie ingelicht worden?
En trouwens, joost mag weten wat er gebeurd is en hoe het eruit ziet
Vervelend voor je, maar dit is geen dagboektopic, dus het melden van iedere emotie die je ervaart is hier niet nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik begin het nu wel echt een beetje eng te vinden.
"Joost mag weten" is een uitdrukking. Het is niet zo dat hij het wel al weet, terwijl er nog niets bekend is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik begin het nu wel echt een beetje eng te vinden.
Dat ligt eraan wie het slachtoffer is en waar Badr Hari de afgelopen 24 uur wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Komt dit nou goed of slecht uit voor Badr Hari?
ooh sorry het spijt me leandra.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vervelend voor je, maar dit is geen dagboektopic, dus het melden van iedere emotie die je ervaart is hier niet nodig.
Ligt eraan of hij opvallende ringen droeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Badr Hari is op dit moment in Marokko.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie het slachtoffer is en waar Badr Hari de afgelopen 24 uur was
Op basis van welke feiten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ze zijn niet zulke goede vrienden, dus Badr zal dit niet echt erg vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Maar dat zijn aardig wat meters voor het onderzoek, gaat wel ff duren voordat die onderzocht zijn.quote:Lichaam in woning Everink
BILTHOVEN -
De politie heeft een dode gevonden in een woning in Bilthoven die op naam staat van zakenman Koen Everink. Er is mogelijk sprake van een misdrijf, aldus de politie. Het is nog niet duidelijk wie de dode is en wat er is gebeurd in de woning, daar doet de politie nog onderzoek naar.
De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet. Volgens het kadaster gaat het om een grote villa, met een totale oppervlakte van 853 vierkante meter.
In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.
Een Porsche die voor de deur stond is inmiddels weggesleept.
Everink zelf kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.
ja maar ik bedoel ik zie nu allemaal enge beelden voor me hoe hij vermoord is en alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Joost mag weten" is een uitdrukking. Het is niet zo dat hij het wel al weet, terwijl er nog niets bekend is.
quote:BILTHOVEN -
De dode man die vrijdagochtend in een woning in Bilthoven werd gevonden, is miljonair Koen Everink. Dat heeft zijn advocaat bevestigd aan De Telegraaf.
Het is nog niet duidelijk hoe Everink om het leven is gekomen. De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet.
In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.
Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.
Dat is snel bekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dode in woning Bilthoven is Koen Everink
[..]
tjonge niet te geloven dit. hij is het dus wel. erg triest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dode in woning Bilthoven is Koen Everink
[..]
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)ns-huis-koen-everinkquote:politie heeft Hoflaan afgezet voor onderzoek naar aangetroffen overleden persoon in woning. Mogelijk sprake van misdrijf.
Als het een ander geweest was zou het niet triest zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tjonge niet te geloven dit. hij is het dus wel. erg triest.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zulke goede vrienden, dus Badr zal dit niet echt erg vinden.Ja, die optie zou ook heel interessant zijn, maar helaas lijkt het Everink zelf te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kende hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tjonge niet te geloven dit. hij is het dus wel. erg triest.
jawel natuurlijk dan is het ook net zo triest hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Als het een ander geweest was zou het niet triest zijn?
Er zijn ook duizenden redenen waarom arme sloebers omgebracht worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er zouden duizenden redenen kunnen zijn waarom een miljonair omgebracht zou kunnen worden.
nee ik ken hem helemaal niet persoonlijk.quote:
Maar toch gebeurt het niet vaker dan bij de gemiddelde man. Deze zaak is wat dat betreft uniek omdat hij mot heeft gehad met een extreem gewelddadige groep Marokkanen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er zouden duizenden redenen kunnen zijn waarom een miljonair omgebracht zou kunnen worden.
Dat is helemaal zuur. Overleef je een aanval van Badr en word je gedood bij een ordinaire overval.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het gaat waarschijnlijk om een overval.
ja maar ik snap niet hoe iemand uberhoud zomaar zijn woning in kan komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef JubaUrbicus het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
Nog vreemder is dat overvallers zijn Porsche laten staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron?
In dat geval is het helemaal vreemd dat ze z'n auto al wegslepen, en daarmee mogelijke sporen vernietigen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron?
In dat geval is het helemaal vreemd dat ze z'n auto al wegslepen, en daarmee mogelijke sporen vernietigen.
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:16:09UPDATE: Het is bevestigd dat het lichaam van Koen Everink is. Het gaat vermoedelijk om moord. #Bilthoven reageer retweet
Is een normale procedure. Welke sporen zouden daarmee verloren gaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron?
Woonoverval of beroving is ook een optie. Hoeft niet meteen duister te zijn, plattegronden van de woning staan gewoon op internet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben benieuwd met welke duistere zaakjes hij zich bezig heeft gehouden.
Remsporen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Is een normale procedure. Welke sporen zouden daarmee verloren gaan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik snap niet hoe iemand uberhoud zomaar zijn woning in kan komen.
als het goed is moet alles goed beveiligd zijn toch?
Als je op internet al kan zien waar zijn plee zit en waar de meterkast dan ben je al een goed eindje op weg, daarnaast woont er geen heel gezin of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik snap niet hoe iemand uberhoud zomaar zijn woning in kan komen.
als het goed is moet alles goed beveiligd zijn toch?
Sporen in de auto veilig stellen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Tsja, als er een lichaam ín de auto ligt zullen ze inderdaad even wachten met wegslepenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me afhankelijk van de situatie?
Pech, ja zo kan je het ook omschrijven.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:35 schreef Messina het volgende:
[..]Wat ben jij zuur zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Er werd net gesuggereerd dat er sprake zou zijn van een overval, daarom vroeg ik om een bron en vond ik het in dat geval vreemd dat de auto al weggesleept werd terwijl het onderzoek nog in volle gang is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, als er een lichaam ín de auto ligt zullen ze inderdaad even wachten met wegslepen
JA waarschijnlijk een bontkraagje in opdracht van Badr Harriequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef empa1010 het volgende:
Lijkt me aannemelijk dat hij rondom z'n huis camera's had. Daar zal vast het 1 en ander uitrollen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef empa1010 het volgende:
Lijkt me aannemelijk dat hij rondom z'n huis camera's had. Daar zal vast het 1 en ander uitrollen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef computergirl het volgende:
Waar blijven de googlemaps foto's met pijlen en duistere paadjes?
Aan de andere kant: Het zou ook vreemd zijn als ze zijn auto weg zouden slepen als hij een natuurlijke dood was gestorven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd net gesuggereerd dat er sprake zou zijn van een overval, daarom vroeg ik om een bron en vond ik het in dat geval vreemd dat de auto al weggesleept werd terwijl het onderzoek nog in volle gang is.
Als er werkelijk sprake is geweest van een overval (of moord) dan zou ik zo min mogelijk willen verstoren.
ja de trein ging zo hard dat hij in zijn eigen huis is beland.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]nog ff wachten, misschien is het zelfmoord, Bilthoven heeft ook een treinstation...
Juist bij moord wordt de auto niet ter plaatse onderzocht. Die gaat bij het NFI in onderzoek zodat sommige sporen (haartjes bijv.) niet uit de auto waaien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd net gesuggereerd dat er sprake zou zijn van een overval, daarom vroeg ik om een bron en vond ik het in dat geval vreemd dat de auto al weggesleept werd terwijl het onderzoek nog in volle gang is.
Als er werkelijk sprake is geweest van een overval (of moord) dan zou ik zo min mogelijk willen verstoren.
Ik acht de kans klein dat het een natuurlijke dood is, maar een zelfmoord kan twijfelachtig genoeg zijn om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Het zou ook vreemd zijn als ze zijn auto weg zouden slepen als hij een natuurlijke dood was gestorven.
In deze fase van het onderzoek, kunnen we niets uitsluiten...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja de trein ging zo hard dat hij in zijn eigen huis is beland.
Bel de buren ff, die weten het vast!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:41 schreef Puutje1977 het volgende:
Zou hij eerst nog geleefd hebben aangezien een ambulance en trauma helicopter zijn opgeroepen?
Moet je wel eerst de auto van buiten onderzocht hebben, en onder de auto.... ander ben je die sporen kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Juist bij moord wordt de auto niet ter plaatse onderzocht. Die gaat bij het NFI in onderzoek zodat sommige sporen (haartjes bijv.) niet uit de auto waaien.
Ook is het vervelend als er tientallen (gokje, hoor) agenten rond de auto wandelen en er mogelijk (al dan niet per ongeluk) aanzitten. Die auto staat veel veiliger elders
Welke wilde dieren hebben we zoal in Bilthoven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In deze fase van het onderzoek, kunnen we niets uitsluiten...
Eekhoorntjes en roodborstjes, deze zijn ook op plaats delict gesignaleerd volgens de makelaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welke wilde dieren hebben we zoal in Bilthoven?
Eergisteren nog wel ....quote:
twitter:badr84hari twitterde op woensdag 02-03-2016 om 16:00:05Beautiful times in my beautiful countryأوقات جميله في وطني الجميل ❤️🇲🇦❤️ https://t.co/FJFUvw5O1O reageer retweet
Goed ideequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bel de buren ff, die weten het vast!
Maar dan moet Cristiano nog verder reizenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:45 schreef Nober het volgende:
De naar Marokko gevluchte Badr Hari kan dus weer in Nederland gaan wonen nu zijn grote vijand er niet meer is.
Ik had even gehoopt dat jij in het huis van Koen woonde.quote:
Misschien was Koen jaloers?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Maar dan moet Cristiano nog verder reizen
Die knapt vuil werk niet zelf op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Eergisteren nog wel ....twitter:badr84hari twitterde op woensdag 02-03-2016 om 16:00:05Beautiful times in my beautiful countryأوقات جميله في وطني الجميل ❤️🇲🇦❤️ https://t.co/FJFUvw5O1O reageer retweet
Sporen buitenshuis zijn sowieso lastig. Ik neem aan dat ze eventuele voetafdrukken wel veilig zullen stellen voor de auto wordt weggesleeptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel eerst de auto van buiten onderzocht hebben, en onder de auto.... ander ben je die sporen kwijt.
Goenavundquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt mij niet dat Badr hier achter zit.....
twitter:adambader twitterde op maandag 08-02-2016 om 11:22:37Catching up with my bro @badr84hari in Amsterdam. 💪🏻 #BadrAndBader #BadrHari #AdamBader https://t.co/yNcmgmNAvj reageer retweet
Is dat de hitman?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Goenavund
Wat deed Badr Hari op 8 februari te Amsterdam met deze man?
Is deze man verantwoordelijk voor de moord op Koen Everink?twitter:adambader twitterde op maandag 08-02-2016 om 11:22:37Catching up with my bro @badr84hari in Amsterdam. 💪🏻 #BadrAndBader #BadrHari #AdamBader https://t.co/yNcmgmNAvj reageer retweet
Toevallig zit-ie dus in Marokko. Tweet is van 2 maart. En de tweet daarvoor is van 8 februari... komt goed uit.twitter:badr84hari twitterde op woensdag 02-03-2016 om 16:00:05Beautiful times in my beautiful countryأوقات جميله في وطني الجميل ❤️🇲🇦❤️ https://t.co/FJFUvw5O1O reageer retweet
Ja, dit gaat hij niet zelf doen daar heeft hij wel een mannetje voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
Toevallig zit-ie dus in Marokko. Tweet is van 2 maart. En de tweet daarvoor is van 8 februari... komt goed uit.twitter:badr84hari twitterde op woensdag 02-03-2016 om 16:00:05Beautiful times in my beautiful countryأوقات جميله في وطني الجميل ❤️🇲🇦❤️ https://t.co/FJFUvw5O1O reageer retweet
Geen schadevergoeding hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat zou Badder er eigenlijk mee opschieten?
Badr zat achter Ronaldoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Bronquote:Zijn straf was anderhalf jaar gevangenisstraf, waarvan een halfjaar voorwaardelijk. Omdat Hari al acht maanden in voorarrest had gezeten, zou hij nog vier maanden het gevang in moeten. Daarbij zou hij Everink een schadevergoeding van ¤21.000,- moeten betalen. Een opvallend magere straf, juist na de opsomming van de bewezen verklaarde feiten.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat zou Badder er eigenlijk mee opschieten?
Kijk, dat verandert de 'case' Goed werk Sherlockquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
ik lees hier wel dat Koen Everink beslag had laten leggen
Zakenblad Quote zocht uit voor welk bedrag Koen beslag heeft laten leggen: enkele tonnen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)op-spullen-badr-hari
Euh....die gast is een aantal jaren media manager geweest van Real Madrid. Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Goenavund
Wat deed Badr Hari op 8 februari te Amsterdam met deze man?
Is deze man verantwoordelijk voor de moord op Koen Everink?twitter:adambader twitterde op maandag 08-02-2016 om 11:22:37Catching up with my bro @badr84hari in Amsterdam. 💪🏻 #BadrAndBader #BadrHari #AdamBader https://t.co/yNcmgmNAvj reageer retweet
nou er staat niet vast dat Badr er ook maar iets mee te maken heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kijk, dat verandert de 'case' Goed werk Sherlock
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Euh....die gast is een aantal jaren media manager geweest van Real Madrid. Lijkt me niet.
o jee.......quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
ik lees hier wel dat Koen Everink beslag had laten leggen
Zakenblad Quote zocht uit voor welk bedrag Koen beslag heeft laten leggen: enkele tonnen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)op-spullen-badr-hari
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef StaceySinger het volgende:
Advocate Badr Hari: shockerend nieuws
BILTHOVEN -
Advocate Bénédicte Ficq van kickbokser Badr Hari vindt het nieuws over de dood van Koen Everink ,,shockerend en verschrikkelijk”. Tegelijkertijd zegt ze niet goed te begrijpen ,,waarom iedereen mij belt. Er is geen enkel verband tussen Badr Hari en het overlijden van Everink.”
Ficq zegt niet te weten of Hari op de hoogte is van de dood van Everink. Zij heeft hem er niet over gebeld. ,,Nee, waarom? Hij leest het nieuws ook.”
dit verbaast mij meer dan de moord an sich.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef StaceySinger het volgende:
BILTHOVEN -
Advocate Bénédicte Ficq van kickbokser Badr Hari vindt het nieuws over de dood van Koen Everink ,,shockerend en verschrikkelijk”. Tegelijkertijd zegt ze niet goed te begrijpen ,,waarom iedereen mij belt. Er is geen enkel verband tussen Badr Hari en het overlijden van Everink.”
Hari werd in oktober 2015 door het gerechtshof in Amsterdam veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk wegens een reeks geweldsincidenten. De zware mishandeling van Everink tijdens het dansfestijn Sensation in 2012, was het zwaarste feit waarvoor hij zich moest verantwoorden.
Ficq zegt niet te weten of Hari op de hoogte is van de dood van Everink. Zij heeft hem er niet over gebeld. ,,Nee, waarom? Hij leest het nieuws ook.”
Miljonair Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)kerend_nieuws__.html
Badr staat bekend als extreem wraakzuchtig. En Koen was 1 van de weinige die een volledige getuigenis tegen hem heeft afgelegt. Het motief is er dus wel degelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat die zo dom is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Badr staat bekend als extreem wraakzuchtig. En Koen was 1 van de weinige die een volledige getuigenis tegen hem heeft afgelegt. Het motief is er dus wel degelijk.
Niet zo heel gek toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, mensen die direct denken dat Badr er achter zit(x10000)
Dacht je dat ook toen Badr een broodje ging eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat die zo dom is.
Om nou gelijk te stellen dat er geen enkel verband is is wel voorbarig denk je niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, mensen die direct denken dat Badr er achter zit(x10000)
Broodje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht je dat ook toen Badr een broodje ging eten?
Ik ga daar wel vanuit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat die zo dom is.
Lijkt mij ook. Ik zou het idg zeker onderzoeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Badr staat bekend als extreem wraakzuchtig. En Koen was 1 van de weinige die een volledige getuigenis tegen hem heeft afgelegt. Het motief is er dus wel degelijk.
Heb je de hele broodjesaffaire ook al gemist?quote:
Benedette Fuck is ook even haar verstand kwijt. Wat is politievraag nummer 1 bij een moord?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef StaceySinger het volgende:
BILTHOVEN -
Hari werd in oktober 2015 door het gerechtshof in Amsterdam veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk wegens een reeks geweldsincidenten. De zware mishandeling van Everink tijdens het dansfestijn Sensation in 2012, was het zwaarste feit waarvoor hij zich moest verantwoorden.
Miljonair Koen Everink werd vrijdagochtend dood gevonden in zijn woning in Bilthoven. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)kerend_nieuws__.html
Ja geloof et wel dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je de hele broodjesaffaire ook al gemist?
Dieser Mann ist..... jaah wie sage ich das jetzt........ tot.quote:
Meneer had een horeca-verbod, wist niet dat een restaurant daaronder viel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof et wel dus![]()
Was dat met het uitgaansverbod?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dieser Mann ist..... jaah wie sage ich das jetzt........ tot.
Waar denk je dat 're' in horeca voor staat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Meneer had een horeca-verbod, wist niet dat een restaurant daaronder viel.
Zo te zien had meneer geen hoereca verbod.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mjaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij wist niet dat een lunchroom horeca was. Was nog een grotere rel dan Jolande Sap en het stekkerincidentquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof et wel dus![]()
Was dat met het uitgaansverbod?
Gahahaha ja dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij wist niet dat een lunchroom horeca was. Was nog een grotere rel dan Jolande Sap en het stekkerincident
Bron Steve Brownquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nep Miljonair Koen Everink eist 63.000 euro van Badr voor verlies van cocaïne en call girls.
Bron
Geen zuiver mannetje dus.. Waarschijnlijk had hij wel meer vijanden.
![]()
Vraag het Badr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar denk je dat 're' in horeca voor staat?
Dat is voorbarig inderdaad, net als het stellen dat de kans groot is dat Badr ermee te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Om nou gelijk te stellen dat er geen enkel verband is is wel voorbarig denk je niet?
Hopelijk kan het onderzoek deze zaak oplossen.
iedereen =/= politiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Benedette Fuck is ook even haar verstand kwijt. Wat is politievraag nummer 1 bij een moord?
Juist ja, de personen opsporen die een motief hadden.
Waarom zou Badr een motief hebben dan detective?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Benedette Fuck is ook even haar verstand kwijt. Wat is politievraag nummer 1 bij een moord?
Badr was gewoon aan het chillen met CR7 ja toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou Badr een motief hebben dan detective?
Crisis, die heeft echt harde tikken gehad zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij wist niet dat een lunchroom horeca was. Was nog een grotere rel dan Jolande Sap en het stekkerincident
Steve Brown lijkt me niet echt een betrouwbare bron...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nep Miljonair Koen Everink eist 63.000 euro van Badr voor verlies van cocaïne en call girls.
Sensatie: Miljonair Koen Everink liep onverzekerd rond in Amsterdam-Noir of probeert aartsbrutaal als junk tijdens de rechtszitting oplichting te plegen.
SBS-OM’ deelt KO-uit van 4 jaar aan Badr Hari. Is dat racistische Klasse Justitie?
( van onze Integrity, Equality and Justiceredactie)
Amsterdam-Noir- De algemeen bekende notoire Hoerenloper en cocaïne snuiver Koen Everink eist in totaal feestelijk euro 63.000 euro ‘schadevergoeding’ van Badr Hari en medeverdachte Ferhat Y. voor de zware mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA of anders wat cocaïne en een ‘wippie’ met Estelle Cruijff. Dat maakte Everink zijn advocaat maandag bekend tijdens de laatste dag van het proces tegen de kickbokser en Ferhat Y.
De geëiste vergoeding is opgebouwd uit een symbolisch bedrag van 20.000 euro aan immateriële schade wat nader werd gespecifeerd dat hij drie Call girls voor die avond had ingehuurd en daar geen gebruik meer van kon maken. Ook was hij zwaar teleur gesteld dat hij niet straffeloos Badr heeft kunnen beledigen door te stellen dat zijn vriendin Estelle een Negerhoer ( excuus voor dit vreselijke woord) is die nu Marokkanen Golddigger hoer is geworden.
43.000 euro aan materiële schade, waaronder verlies van de voorraad cocaïne en XTC van die avond. Behalve 18.000,- euro aan startgeld die Everink betaalde voor deelname aan een misgelopen autorace, die zijn ‘fijne’ autorace contacten dus zogenaamd niet retour hebben gestort. Wij vermoeden dat die 18000,- euro dus een valse factuur is om de Badr 18 duizend lichter te maken.
Daarnaast gaat het dan vooral om medische kosten voor onder meer intensieve thuiszorg, fysiotherapie, tandartsrekeningen en een second opinion in Zwitserland. Kennelijk was Koen Everdrink dus een onverzekerde Miljonair (kuch).
Everink werd in de nacht van 7 op 8 juli tijdens dancefestijn Sensation zwaar mishandeld, nadat hij Badr en zijn vouw tot op het bot had beledigd. Hij liep diverse breuken in zijn gezicht op. Het ernstigste letsel kreeg hij aan zijn enkel. Everinks voet werd er bijna helemaal afgetrapt. Hij en ook zijn Call girls en drugsdealers ( minder inkomsten) zullen hier de rest van hun leven last van hebben, aldus zijn advocaat Alexander de Swart.
Bron
Geen zuiver mannetje dus.. Waarschijnlijk had hij wel meer vijanden.
![]()
Everink heeft er met zijn getuigenis voor gezorgd dat ie de bak in moest, heeft beslag laten leggen op zijn spullen etc. Is wraak als motief jou onbekend? Zeker in het geval van iemand die al als extreem gewelddadig, narcistisch en wraakzuchtig bekend staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steve die iemand voor snuifdoos uitmaakt, oh ironiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Steve Brown lijkt me niet echt een betrouwbare bron...
Hoezo? Figuren als Pek weten al exact wat er aan de hand is. Scheelt ons een hoop geld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat we beter een privé-detective kunnen inzetten, wat jullie?
Badr is extreem wraakzuchtig. Hij heeft vele mensen in elkaar gebeukt omdat ze verkeerd keken, iets over Estelle durfden te zeggen, hem niet als een slaaf gehoorzaamde in een relatie, niet snel genoeg opzij gingen in het verkeer enz enz.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ja het is nogal logisch om iemand te laten vermoorden als je zelf constant in de spotlights staat omtrent die persoon. Nee die Badr is verdacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Everink heeft er met zijn getuigenis voor gezorgd dat ie de bak in moest, heeft beslag laten leggen op zijn spullen etc. Is wraak als motief jou onbekend? Zeker in het geval van iemand die al als extreem gewelddadig, narcistisch en wraakzuchtig bekend staat.
Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ie hieraan schuldig is, maar het is natuurlijk wel een mogelijk scenario dat die politie absoluut moet onderzoeken.
Fuck met een testosteronaap bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef Confetti het volgende:
Fuck with the best, you die like the rest.
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Everink heeft er met zijn getuigenis voor gezorgd dat ie de bak in moest, heeft beslag laten leggen op zijn spullen etc. Is wraak als motief jou onbekend? Zeker in het geval van iemand die al als extreem gewelddadig, narcistisch en wraakzuchtig bekend staat.
Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ie hieraan schuldig is, maar het is natuurlijk wel een mogelijk scenario dat die politie absoluut moet onderzoeken.
Bron van het dik gedrukte?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Badr is extreem wraakzuchtig. Hij heeft vele mensen in elkaar gebeukt omdat ze verkeerd keken, iets over Estelle durfden te zeggen, hem niet als een slaaf gehoorzaamde in een relatie, niet snel genoeg opzij gingen in het verkeer enz enz.
Euh....dan is het inderdaad uitgesloten dat hij nu iemand zou kunnen vermoorden, dat doen voormalig media managers niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Euh....die gast is een aantal jaren media manager geweest van Real Madrid. Lijkt me niet.
Het is ook niet slim om lekker een broodje te gaan eten als je de dag daarvoor een horecaverbod heeft en elke paparazzi in NL je achtervolgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ja het is nogal logisch om iemand te laten vermoorden als je zelf constant in de spotlights staat omtrent die persoon. Nee die Badr is verdacht.
wat ik denk, nou laten we beginnen dat aluminum hoedje van je hoofd te halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Badr is extreem wraakzuchtig. Hij heeft vele mensen in elkaar gebeukt omdat ze verkeerd keken, iets over Estelle durfden te zeggen, hem niet als een slaaf gehoorzaamde in een relatie, niet snel genoeg opzij gingen in het verkeer enz enz.
Hij heeft ook meerdere mensen bedreigd om geen aangifte tegen hem te doen, geen verklaring over hem af te leggen.
Koen is 1 van de weinige die dat toch aandurfde en hij is daarom ook bedreigd.
Dus wat denk je zelf, detective?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef empa1010 het volgende:
Oh ja dat is ook echt een goede vergelijking, laten we dat gaan vergelijken met moordquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om lekker een broodje te gaan eten als je de dag daarvoor een horecaverbod heeft en elke paparazzi in NL je achtervolgt.
Je komt niet echt overtuigend over zo.
Er loopt nog een reeks in NWS waar al die zaken meerdere keren voorbij komen.quote:
Dan kun je vast wel met een betere bron dan Brown's dikke duim komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, een heule grote korrel maar zuiver was Koentje niet
Wat een rare post zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat ik denk, nou laten we beginnen dat aluminum hoedje van je hoofd te halen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat ik denk, nou laten we beginnen dat aluminum hoedje van je hoofd te halen.
aha een reeks op het internet, betrouwbare bronquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er loopt nog een reeks in NWS waar al die zaken meerdere keren voorbij komen.
je*quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare post zeg.Als niet inhoudelijk kan posten, post dan niks.
Doublepain gaat ook nog voor de prijs: domste user '16quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
aha een reeks op het internet, betrouwbare bron
[..]
je*
Omdat die niet gelooft dat Badr hier achter zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doublepain gaat ook nog voor de prijs: domste user '16
"haha ik ga Ficq lekker in Fuck veranderen..."quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk het brein achter deze moord zijn. Zoiets vereist toch enige mate van intelligentie.quote:
Wat dacht je van wraakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk het brein achter deze moord zijn. Zoiets vereist toch enige mate van intelligentie.
Je eerste woord(wraakzuchtig) is al ongeloofwaardig en ja dat kan ik bevestigen want ik heb zijn eigen en de niet goed gekeurde(lossere) boek gelezen en ik kan je vertellen dat dat onzin is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Doe je ook aan feiten?
Ik maak het je makkelijker: noem eens 1 ding die ik verzonnen zou hebben van alle feiten die ik opnoemde.
Eentje maar, dat zal je toch wel lukken?
Snap dat dan, detectives hier weten het al johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die niet gelooft dat Badr hier achter zit?
Wij van WC-eend....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je eerste woord(wraakzuchtig) is al ongeloofwaardig en ja dat kan ik bevestigen want ik heb zijn eigen en de niet goed gekeurde(lossere) boek gelezen en ik kan je vertellen dat dat onzin is.
Nee, vanwege al zijn domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die niet gelooft dat Badr hier achter zit?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je eerste woord(wraakzuchtig) is al ongeloofwaardig en ja dat kan ik bevestigen want ik heb zijn eigen en de niet goed gekeurde(lossere) boek gelezen en ik kan je vertellen dat dat onzin is.
Voorlopig sla jij een flater door als bronverwijzing naar een topicreeks te verwijzen waar figuren zoals jij posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doublepain gaat ook nog voor de prijs: domste user '16
Mijn post was niet geheel serieus. Maar als unibet deze zaak als weddenschap aanbiedt, zet ik mijn vakantiegeld op onze Marokkaanse vriend.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn post was niet geheel serieus. Maar als unibet deze zaak als weddenschap aanbiedt, zet ik mijn vakantiegeld op onze Marokkaanse vriend.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon dom en een heet gebakend mannetje is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen als je weet dat hij direct verdachte is?
Denk dat die het nu wel weet :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
Badr zit lekker te chillen in Kech en weet waarschijnlijk niet eens dat Everink dood is.
Het trieste is dat je dat nog werkelijk gelooft ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
twitter:JuuldeToeret twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:54:30@badr84hari DO YOU HAVE AN ALIBI? WHERE WERE YOU THIS MORNING MR HARI? reageer retweet
Dat is een troll-account.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef Montagui het volgende:
Man man....
Van Badr's twitteraccount:twitter:JuuldeToeret twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:54:30@badr84hari DO YOU HAVE AN ALIBI? WHERE WERE YOU THIS MORNING MR HARI? reageer retweet
quote:BADR HARI HEEFT KOEN EVERINK DOOD VERMOORD!1!!
Het is gewoon een bron, 2de boek is ook niet goedgekeurd door badr zelf dus dan kan er meer waarheid inzitten. Ik refereer iig niet naar een topic, sherlockquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het trieste is dat je dat nog werkelijk gelooft ook.
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef Montagui het volgende:
Man man....
Van Badr's twitteraccount:twitter:JuuldeToeret twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:54:30@badr84hari DO YOU HAVE AN ALIBI? WHERE WERE YOU THIS MORNING MR HARI? reageer retweet
Mocro gespot.quote:
Er is nog niemand die overtuigt is dat hij het heeft gedaan. Wel zijn er mensen die van het tegendeel overtuigt zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies, wacht nou maar af ipv speculeren
Jij gelooft serieus alleen bronnen die door Badr goedgekeurd zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is gewoon een bron, 2de boek is ook niet goedgekeurd door badr zelf dus dan kan er meer waarheid inzitten. Ik refereer iig niet naar een topic, sherlock
Het zou wel een briljante plotwending in de film "Knock Out met Hari" zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij kan onmogelijk het brein achter deze moord zijn. Zoiets vereist toch enige mate van intelligentie.
Wat zeg ik nouquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus alleen bronnen die door Badr goedgekeurd zijn?
En dan ben je overtuigd dat dat de meest objectieve bronnen zijn?
Nee.quote:
verluidtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft het eerste arrestatie team overhoop geschoten, naar verluid.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik begin echt langzaam te denken dat de politie de posts van voetbalmanager2 niet serieus neemt ofzo
Gek hé, met iemand die als bronvermelding verwijst naar een discussie op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik begin echt langzaam te denken dat de politie de posts van voetbalmanager2 niet serieus neemt ofzo
Gek hè.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek hé, met iemand die als bronvermelding verwijst naar een discussie op FOK!
Hij is op met verbeteren, taalnazi, je hoeft echt geen cijfer te halen hier hoor voor Nederlands.quote:
* Hou eensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij is op met verbeteren, taalnazi, je hoeft echt geen cijfer te halen hier hoor voor Nederlands.
Het is algemene kennis dat Badr wraakzuchtig is, meineed heeft laten plegen en voor de rechter is geweest voor de mishandeling van al die mensen. Ik ga niet een uur lang die reeks door lopen spitten om al die info op te zoeken. Als je zelf niet op de hoogte bent van die feiten dan heb je ze trouwens zo opgespoord online.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het houdt mij scherp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij is op met verbeteren, taalnazi, je hoeft echt geen cijfer te halen hier hoor voor Nederlands.
Daarom verbaas ik me er ook zo over dat ik niks kan vinden over jouw bewering dat Badr mensen opzij slaat als ze niet op tijd uit de weg gaan in het verkeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat Badr wraakzuchtig is, meineed heeft laten plegen en voor de rechter is geweest voor de mishandeling van al die mensen. Ik ga niet een uur lang die reeks door lopen spitten om al die info op te zoeken. Als je zelf niet op de hoogte bent van die feiten dan heb je ze trouwens zo opgespoord online.
Ja, okee, ik hou die namen niet uit elkaar, maar goed dan kan Badr er ook achter zitten natuurlijk hè. Dat soort types blijven levenslang een bepaalde wrok koesteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Les net dat hij medeverdachte was in de Sensation zaak.
Jonge schutters zat, Bahr was een vriendje van Gwenette M.quote:
Al iets meer bekend ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
Misschien ging deze Ferhat Y wel op eigen initiatief op bezoek bij Everink....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik hou die namen niet uit elkaar, maar goed dan kan Badr er ook achter zitten natuurlijk hè. Dat soort types blijven levenslang een bepaalde wrok koesteren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Al zou blijken dat Koen over zijn eigen veters gestruikeld was, dan nog zal Badr "verdacht" blijven.
Dit komt voort uit het handelen van beide heren sinds Sensation 2012. Niets aan te doen.
[..]
Jonge schutters zat, Bahr was een vriendje van Gwenette M.
Genoeg werk weer voor RTV Utrecht
Het kan, om in een goed blaadje te komen bij Badr dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ging deze Ferhat Y wel op eigen initiatief op bezoek bij Everink....
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat die zin had ofzo... Of omdat Ferhat Y nogal een wraakzuchtig persoon is... ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan, om in een goed blaadje te komen bij Badr dan?
algemene kennisquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat Badr wraakzuchtig is, meineed heeft laten plegen en voor de rechter is geweest voor de mishandeling van al die mensen. Ik ga niet een uur lang die reeks door lopen spitten om al die info op te zoeken. Als je zelf niet op de hoogte bent van die feiten dan heb je ze trouwens zo opgespoord online.
Ja, maar niet iedereen kent dat soort impulsen natuurlijk. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat die zin had ofzo... Of omdat Ferhat Y nogal een wraakzuchtig persoon is... ?
10 seconden google werk:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom verbaas ik me er ook zo over dat ik niks kan vinden over jouw bewering dat Badr mensen opzij slaat als ze niet op tijd uit de weg gaan in het verkeer.
Dit zal ze leren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Leandra het volgende:
En het is weer genoeg met het persoonlijk geneuzel.
En waar lees jij precies het gedeelte dat Badr mensen de tyfus in slaat omdat ze niet op tijd uit wijken voor hem?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
10 seconden google werk:
http://www.gelderlander.n(...)lbert-cuyp-1.4046401
Een langdurige veroordeling van Hari zal waarschijnlijk zorgen voor gedwongen ontslagen bij de rechtbank Amsterdam, die hebben dan niks meer te doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
10 seconden google werk:
http://www.gelderlander.n(...)lbert-cuyp-1.4046401
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |