SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Gebakken aardappels op broodquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Dude
Je hebt ook mensen die patat op brood doen, wtf is dat dan?!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:20 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn wrap-vulling salade is ook awesome
Ik kruid en bak kipfilet, flikker daar fajita beans (van Heinz) bij, mais, avocado, ijsbergsla en blokjes komkommer. Das dan 490 kcal.
Godverdommequote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:51 schreef MutedFaith het volgende:
Brood en aardappels:
[ afbeelding ]
Mitraillettes
Ze gooien overal chips of crisps bij daar jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze houden van carbs...
Beste combi ooit: wrap gevuld met rijst en vlees en groenten met patat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik had gisterenavond vooral een gek moment, toen er iemand probeerde in te breken terwijl we gewoon thuis waren
Mijn avondtrek was er gelijk van over.
Sallyquote:
's avonds, uur of 8. We zaten gewoon op de bank en we hoorde gerommel aan de deur. De haak zat erop, en het klonk alsof iemand m open probeerde te maken. Hond blaffen, toen was het over. We zagen een of andere kerel uit het portiek komen, de straat oversteken en aan de overkant door de ramen loeren. Ik heb de politie gebeld. Er zitten ook wat braaksporen naast het slot, alsof er een koevoet tussen heeft gezeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sally![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gewoon overdag of zo??bizar..
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's avonds, uur of 8. We zaten gewoon op de bank en we hoorde gerommel aan de deur. De haak zat erop, en het klonk alsof iemand m open probeerde te maken. Hond blaffen, toen was het over. We zagen een of andere kerel uit het portiek komen, de straat oversteken en aan de overkant door de ramen loeren. Ik heb de politie gebeld. Er zitten ook wat braaksporen naast het slot, alsof er een koevoet tussen heeft gezeten.
Ik niet, wantquote:
Bizar toch? Het lef.quote:
Heel brutaal ja.. Gelukkig kwam Sally to the rescuequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bizar toch? Het lef.![]()
Politie heeft melding gemaakt en signalement overgenomen. Ze hebben een rondje door de buurt gereden, maar ik heb er niks meer van gehoord, dus ze zullen m wel niet gevonden hebben.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel brutaal ja.. Gelukkig kwam Sally to the rescue
haha ja I know! Goeie blaf heeft ze! Maar ze is zo liefquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, Sun, als je haar alleen HOORT, ze blaft wel met overgave.
Ja, dat is waar. Het was mooi, ze lag tussen ons in, spitst oortjes, kijkt naar mij, naar Frank, besluit dat wij dus allebei thuis zijn dus WIE THE FUCK ZIT ER AAN DE DEUR WOEWOEWOEF.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja I know! Goeie blaf heeft ze! Maar ze is zo lief(voor niet-inbrekers dan dus!)
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het was mooi, ze lag tussen ons in, spitst oortjes, kijkt naar mij, naar Frank, besluit dat wij dus allebei thuis zijn dus WIE THE FUCK ZIT ER AAN DE DEUR WOEWOEWOEF.![]()
Ja, mooi he?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ik zie het haar doen!
Hier blaft Sam al als iemand buiten de autodeur iets te hard dicht slaat.. (en we wonen tegenover een tankstation én een garagebedrijfje)
Lang leve de hond!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's avonds, uur of 8. We zaten gewoon op de bank en we hoorde gerommel aan de deur. De haak zat erop, en het klonk alsof iemand m open probeerde te maken. Hond blaffen, toen was het over. We zagen een of andere kerel uit het portiek komen, de straat oversteken en aan de overkant door de ramen loeren. Ik heb de politie gebeld. Er zitten ook wat braaksporen naast het slot, alsof er een koevoet tussen heeft gezeten.
Hup lonaa hup.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan.
Srsly? Wow!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik had gisterenavond vooral een gek moment, toen er iemand probeerde in te breken terwijl we gewoon thuis waren
Mijn avondtrek was er gelijk van over.
Ik lees er vast overheen. Maar heb jij een idee voor hoeveel personen dat recept is?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
D: Kayotic's Sweet Potato, Chorizo & Chickpea Hash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |