Ja, duh.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha tuuk!
En gezien mijn aantal volgers zijn ze best tolerant voor mijn jaarlijks songfestivalgehyper
Livestreampje oa. via periscope van af 11.20 https://www.periscope.tv/songfestivalquote:
Ah, had Radio 2 al aan, maar constant muziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Over twaalf minuten!
http://nos.nl/livestream/(...)ummer-douwe-bob.html
Ja op radio 2 ook te horen inderdaad, maar als het goed is via deze link beeld!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, had Radio 2 al aan, maar constant muziek.
Dank
Stiekem vinden ze dat gewoon hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha tuuk!
En gezien mijn aantal volgers zijn ze best tolerant voor mijn jaarlijks songfestivalgehyper
Ja, dit is toch zo veel toffer dan dat suffe Trijngedoequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Holy shit, al die sjaaltjes. Die hebben goed aan PR gedaan
Ach, als de frans bauers en jan smitjes van deze wereld het al kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Holy shit, al die sjaaltjes. Die hebben goed aan PR gedaan
Inderdaad, het is nu al zoveel leukerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is toch zo veel toffer dan dat suffe Trijngedoe
Zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dit is toch zo veel toffer dan dat suffe Trijngedoe
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb 7 songfestivalgerelateerde tabbladen open staan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef Greys het volgende:
Potver wat een goed team zeg dit keer
Echt leuk zo die hype!
Ik heb alleen dit open hier, dus ik vertrouw op julliequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
Even citeren voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Het maakt me bijna niet meer uit als het nummer bagger is.
Bijna.
Doe je goed, ik heb er slechts 6. (als ik Greys twitter meetel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
Elk jaar wordt men sowieso meer enthousiast voor het ESF, leuk is datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is derde trending topic op Twitter. #teamdouwe
Echt zo knap![]()
Via FOK! is uiteraard de enige ultieme beleving natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dit open hier, dus ik vertrouw op jullie
Altijd ja, de kers op de taartquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Via FOK! is uiteraard de enige ultieme beleving natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |