SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Op het moment dat er hartslag is is het gewoon moord. Hoe je er ook over denkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ook al ben ik voor abortus kan ik me wel voorstellen ,en vind ik het zelf ook al moreel wat verwerpelijker worden hoe langer het proces al gaande is
Dan vertel je toch dat je een miskraam hebt gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat kans op miskraam groot is voor die tijd.
Ja dat is simpel gedacht. Als je graag een kindje wil dan is dat niet iets wat je graag aan iedereen wil vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vertel je toch dat je een miskraam hebt gehad.
Naja zal wel simpel gedacht zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is niet iets wat je iederen wil vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is simpel gedacht. Als je graag een kindje wil dan is dat niet iets wat je graag aan iedereen wil vertellen.
Kans is wel een héél stuk kleiner.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgen
Echt extreem veel kleiner.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgen
Als dat je morele bezwaar vind zou je geen probleem moeten hebben met een abortus als het nog geen 7 weken oud isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat er hartslag is is het gewoon moord. Hoe je er ook over denkt.
Daarvoor is het disctabel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat je morele bezwaar vind zou je geen probleem moeten hebben met een abortus als het nog geen 7 weken oud is
Nee dat is ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Het is niet zomaar bedacht dat je beter kan wachten tot je 3 maanden zwanger bent.
Verschilt per persoon. Maar na 4 maanden zie je het wel vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo inderdaad.
Na hoeveel weken wordt het uiterlijk zichtbaar dan
Gewoon genen, bij mijn moeder zie je het ook nauwelijks tot het eindequote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve als je dit model bent. Die stond op punt van bevallen op deze foto haha.
Er zijn zelfs vrouwen die gewoon helemaal plat blijven, dat vind ik zo bizar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve als je dit model bent. Die stond op punt van bevallen op deze foto haha.
Dit meisje sportte nog wel iedere dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon genen, bij mijn moeder zie je het ook nauwelijks tot het einde
Zijn ook vrouwen die zich gewoon vies vol gaan vreten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit meisje sportte nog wel iedere dag.
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die zich gewoon vies vol gaan vreten.
Zou je je levensstijl niet wat aanpassen als je zwanger zou zijn?quote:
Oh jawel tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je je levensstijl niet wat aanpassen als je zwanger zou zijn?
Ik een slechte vader.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:00 schreef Amarantha het volgende:
Weet zeker dat ik een goede mama zou zijn
Daarvoor is er ook een argument voor de abortus te maken, niet dat ik daar voor ben. Maar het is een valide argument.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke, dat punt snap ik wel Inso. Zou ik zelf ook wel voor willen zorgen om binnen die periode dat af te handelen. Zeker als je die mogelijkheid gewoon hebt
Dat he bik nu al.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga niet meer over baby's praten. Mijn klokje gaat daar soms wel beetje van tikken als ik over baby's praat of baby's zie
Als ik nog kinderen zou willen dan moet ik de komende jaren toch wel echt aan de vrouw voor ik te oud wordquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga niet meer over baby's praten. Mijn klokje gaat daar soms wel beetje van tikken als ik over baby's praat of baby's zie
Als man kan je lang.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nog kinderen zou willen dan moet ik de komende jaren toch wel echt aan de vrouw voor ik te oud wordDeprimerend die gedachte
Niet om aan een vrouw teraken, maar dat je straks te oud bent
Denk 35 max nog wel mooie leeftijdquote:
Moet je wel werk en huis regelen he pffffquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:04 schreef Amarantha het volgende:
Hoop toch wel over 5 jaar zwanger te zijn of een baby te hebben eigenlijk.
Jaquote:
Ik heb nog 5 jaar hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je wel werk en huis regelen he pffff
Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
En als ik m`n liefde in het buitenland vind straks wordt het helemaal drama natuurlijk
Krijg je er nog meer struggles bij tochquote:
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu al financieel veel aan het voorbereiden, zijn toch dingen die je met feiten op neus drukken
Niet specifiek, maar we zijn natuurlijk wel met financiele zaken bezig voor de toekomstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?
Hm jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals het over enkele jaren kopen van een huisje enzo.
Nou ja, financieel hebben we het niet slecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja
En al die maandelijkse lasten, koekoek
Dat komt wel goed in een paar jaarquote:
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.quote:
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.
Mijn moeder kon het ook op haar 19e.
Nu ook gewoon gemakkelijk leven
Zou niets belangrijkers weten dan kinderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Je krijgt er ook heel veel voor terugquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Kinderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Want god willing willen we wel over enkele jaren de eerste.
Jaaa Flippie moet ons wel wat te doen geven dit weekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeee mcg jij ook weer hier
WAAR IS FLIPPIEE BEN BENIEUWD NAAR HAAR REISVERHAALTJES
dat zou ik maar even niet doen als ik jou was srsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh ja, bij deze confisqueer ik deze SC en doop ik hem om tot KLB-SC 2.0 V3
Ja, neem het ook ff srs jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat zou ik maar even niet doen als ik jou was srs
niet zo praten, de blauwen lezen mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh ja, bij deze confisqueer ik deze SC en doop ik hem om tot KLB-SC 2.0 V3
is die al open dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
Wat hebben de KLBoefjes nou weer gedaan dan? En waarom zijn we allemaal hier? We kunnen toch gezellig naar het FOK!stok topic gaan.
Maar hier zitten we toch vaker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
Wat hebben de KLBoefjes nou weer gedaan dan? En waarom zijn we allemaal hier? We kunnen toch gezellig naar het FOK!stok topic gaan.
Donder zelf op ga huilen in klaagbalk feedback ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens wil ik de klootzakken bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ie gesloten is.
Donder lekker helemaal op dan
constant hommeles is toch de charme van de KLB-sc?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf is dit dan weer joh? waarom is klbsc dicht?
nieuw modje en die gooit het meteen dicht als men elkaar niet doodknuffelt ofzo? ga weg man
Ja beetje zoals de FOK!stok, vandaar mijn voorstel om daarheen te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
constant hommeles is toch de charme van de KLB-sc?
Ik ben ooit beschuldigd dat ik de FOK!stok gestolen had. Had 1 keer daar een trollpostje geplaatst. Ze waren overtuigd dat ik het wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beetje zoals de FOK!stok, vandaar mijn voorstel om daarheen te gaan.
Hij ging dicht toen sg erin kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens wil ik de klootzakken bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ie gesloten is.
Donder lekker helemaal op dan
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jaaa Flippie moet ons wel wat te doen geven dit weekend.
Maar gaat dit dan ook dicht als we op iemand gaan zeuren?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zat mensen af te zeiken en dat vond Pharkus niet leuk.
Dat is vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ooit beschuldigd dat ik de FOK!stok gestolen had. Had 1 keer daar een trollpostje geplaatst. Ze waren overtuigd dat ik het was
Geen urinefetisj nee?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHA
nee jij bent prachtig natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHA
Oh pls dat was nog niet eens een beetje plagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zat mensen af te zeiken en dat vond Pharkus niet leuk.
autismequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd.Echt grappig om dat soort dingen te lezen.
Vraag me vaak af waarom ze meedoen, want een gezellig ontspannen spel is het niet. Altijd gezeik en gedoe over de regels.
Doet er niet toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh pls dat was nog niet eens een beetje plagen
Je moet bar weinig te doen hebben als je daar je tijd in gaat steken. Ik ga niet de fucking trein pakken voor een uur om een stok uit een struik te vissen. Zoek een baan ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd.Echt grappig om dat soort dingen te lezen.
Vraag me vaak af waarom ze meedoen, want een gezellig ontspannen spel is het niet. Altijd gezeik en gedoe over de regels.
Waarom moet ik opdonderen? Ik doe niks verkeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Donder zelf op ga huilen in klaagbalk feedback ofzo.
niet naar mikey luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom moet ik opdonderen? Ik doe niks verkeerd.
mikey is gewoon een rasautist met een meerderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet naar mikey luisteren
die heeft er een gewoonte van gemaakt overal overdreven op te reageren
Met de auto touren kan af en toe best leuk zijn, dus als je dat dan combineert met die stok kan ik het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet bar weinig te doen hebben als je daar je tijd in gaat steken. Ik ga niet de fucking trein pakken voor een uur om een stok uit een struik te vissen. Zoek een baan ofzo
Zal best, maar dat doet 9/10 niet volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de auto touren kan af en toe best leuk zijn, dus als je dat dan combineert met die stok kan ik het me wel voorstellen.
zo kun je het ook zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mikey is gewoon een rasautist met een meerderwaardigheidscomplex
udowu enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar het doet me wel denken aan vroeger, sc dicht alles
die in amsterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat die meet waar iemand achtergelaten werd?![]()
ik ga niks zeggen, is banwaardig volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was toch een hoax? Iemand die superlang zat te wachten en er niemand kwam opdagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
everybody loves raymond is er vast wel ergens opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan terugkijken? Heb al tokkies gezien bij de rijdende rechter, tokkies bij sbs gestalkt
Outsidersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan terugkijken? Heb al tokkies gezien bij de rijdende rechter, tokkies bij sbs gestalkt
Dat was een andere.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat was toch een hoax? Iemand die superlang zat te wachten en er niemand kwam opdagen
Tokkie in de spiegel waar je van een bepaalde mod in moet kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Rot op naar je eigen land, Arm in Nederland? eigen schuld, etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is zielig man.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een jongen bij me in de klas die gewoon een gat in zijn broek heeft bij zijn reet en het wordt elke dag groter volgens mij
zeg het tegen hemquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een jongen bij me in de klas die gewoon een gat in zijn broek heeft bij zijn reet en het wordt elke dag groter volgens mij
Mwoah, geeft al zijn geld uit aan gamen, hij geeft gewoon geen neuk.quote:
Wist niet dat Hermann nog op school zitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwoah, geeft al zijn geld uit aan gamen, hij geeft gewoon geen neuk.
Nee ben even aan het zoeken zelfs of ik die kan terugkijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je allemaal dingen aangeraden en nu ga je negeren?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ben even aan het zoeken zelfs of ik die kan terugkijken
Nope.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef wietparkiet het volgende:
he chai zit je nog steeds op knolhobbelen?
Pauze.quote:
Doe je trouwens dressuur of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Pauze.Misschien pak ik het na mijn afstuderen weer op, maar zien we dan wel. Is een dure tijdrovende hobby. En lessen en wedstrijden kost ook veel geld.
Kosten wedstrijden geld?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Pauze.Misschien pak ik het na mijn afstuderen weer op, maar zien we dan wel. Is een dure tijdrovende hobby. En lessen en wedstrijden kost ook veel geld.
Alles. Meeste eventing en daarnaast weleens springen en dressuur.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe je trouwens dressuur of wat?
Maar je klaagt hier over een gesloten topic in klaagbalk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom moet ik opdonderen? Ik doe niks verkeerd.
Hier is de DM functie toch voor?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar je klaagt hier over een gesloten topic in klaagbalk.
Daar is het feedback topic toch voor?
Nope ik quote hem nadat hij mij quote op het openbaar forum wijsneusquote:
Dat is Elan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet naar mikey luisteren
die heeft er een gewoonte van gemaakt overal overdreven op te reageren
Ik was blij met die 2-1 en die Pingel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef Fylax het volgende:
Hey Mike wat vond je van de wedstrijd gister
Ah okay. Ik was niet echt voor een club, verveelde me en keek gewoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was blij met die 2-1 en die Pingel.
Eerste heft waren we verrassend goed maar scheelde het aan die afwerking na die 1-1 zag ik de bui al hangen.
Een Kramer die werkt en meedoet is trouwens echt een meerwaarde dat had ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah okay. Ik was niet echt voor een club, verveelde me en keek gewoon.
Sven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Kramer die werkt en meedoet is trouwens echt een meerwaarde dat had ik niet gedacht.
Nee Mars.quote:
Even het rendac bellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Die zwaan waar ik het gisteren over had lijkt de pijp uit te zijn. Die andere twee zag ik in een sloot verderop. Wat moeten we nou met dat kadaver? Dierenambulance of stadsreiniging bellen?
Met mij primaquote:
Kijk maar uit, straks wordt jullie sc ook geslotenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Ah de KLB-aids komt dit topic ook verneuken dus
Daar hebben jullie wel patent op dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wordt jullie sc ook gesloten
Waarom open je geen nieuwe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wordt jullie sc ook gesloten
Die wordt toch binnen no time gesloten?quote:
Ander naampje ander subforum.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt toch binnen no time gesloten?
TRVquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wordt toch wel gesloten
tenzij je het in een forum doet waar niemand komt
Nee doe normaalquote:
General Discussion in Englishquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wordt toch wel gesloten
tenzij je het in een forum doet waar niemand komt
Dat subforum is sowieso nutteloos jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
General Discussion in English
Het Louis Van Gaal Forum.
Heeft niet eens mods.quote:
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
zat zelf meer te denken aan MEN ofzo
oh ik zie nooit topics van men in mijn actieve topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.
MEN, postopkrik subforum for lifequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MEN, postopkrik subforum for life
Moet je er een trivia van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dus
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dus
Waarom is die sc dicht ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.
Een hele SC sluiten helpt niet want dan verplaats je het probleem alleen maar ipv het te laten verdwijnen
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is die sc dicht ?
Zijn de KLB lui boefjes?
heb je een survival log ofzo :squote:
snap het ook niet helemaal soms want dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.
Een hele SC sluiten helpt niet want dan verplaats je het probleem alleen maar ipv het te laten verdwijnen
Een beetje zo als vbl vroeger?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnMaar ook hoop gebash en getroll
Daarom gewoon open houden, dan blijft het daar. Beetje het molenbeek van FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnMaar ook hoop gebash en getroll
Yes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je een survival log ofzo :s
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom gewoon open houden, dan blijft het daar. Beetje het molenbeek van FOK!
Meer zoals JNGquote:
Dat scheen nog wel mee te vallen jaquote:
Broekie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheen nog wel mee te vallen ja![]()
ik begon met SC`en in het aller-aller eerste topic van JNG
Nostalgie
*High 5*quote:
Hehehequote:
Oh ben niet tot het eind gebleven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
pub sc heb ik ook nog gepost ja dat was echt drama aan het eind
ik herinner me alleen nog tieten van Imberr in de bh van haar moeder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Was toen ook nog echt een pubertje van 16.
#nodigcomebackquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehehe
Iedereen die goed met elkaar kon opschieten nu had in JNG ook een teringhekel aan elkaar![]()
Toen ik postte was Krentenbol. er mod.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik herinner me alleen nog tieten van Imberr in de bh van haar moeder.
En dat Brechtje mod was.
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamquote:
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.quote:
Ik kwam hier in 2002.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamNiet eens zozeer om de users maar vond het zo onoverzichtelijk.
nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.
Nee Sof en ik bijvoorbeeld
Sof en JRRY,, en jou mocht ik ook totala nietquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vond Fok ook enorm kut de eerste keer toen ik er kwamNiet eens zozeer om de users maar vond het zo onoverzichtelijk.
of inso en stuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar had ik geen hekel aan, was echt zo`n nietszeggende user. Daar kan je geen hekel aan hebben.
Nee Sof en ik bijvoorbeeld
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof en JRRY,, en jou mocht ik ook totala niet
Nee Inso mocht Stu wel hoorquote:
Dat Geert Wilders molenbeek met de gaza strook vergeleek was wel hilarisch. Hoeveel bommen worden er op Molenbeek gegooid?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Gwoon goed in de gaten houden wanneer een user radicaliseert
Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventjequote:
Ja, leeft die nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventje
Die verhalen die ik over hem gehoord heb
en JNG sc was altijd dramaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
pub sc heb ik ook nog gepost ja dat was echt drama aan het eind
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
viel me wel mee dat ze niks met elkaar hadden
Paar stinkbommen misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat Geert Wilders molenbeek met de gaza strook vergeleek was wel hilarisch. Hoeveel bommen worden er op Molenbeek gegooid?
vergeet prom nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventje
Die verhalen die ik over hem gehoord heb
Ja, worst couple everquote:
godallejezus dat was cringeworthyquote:
Labiel. Dat is het moment om het over Osuchi te hebbenquote:
Snachts welquote:
hehehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Labiel. Dat is het moment om het over Osuchi te hebben
Ik zou mijn pjeen liever in accuzuur steken.quote:
Rare fetish ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou mijn pjeen liever in accuzuur steken.
lolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is toch niet fijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heeft het over een fetisjquote:
Vooral relletjes met jou erbij betrokken zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef Etsu het volgende:
ik kan nog wel een paar relletjes/users noemen die ook oprecht niet leuk waren toen.maar voor iedereens veiligheid is het beter om het niet op te gaan rakelen.
was ik niet overal bij betrokken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral relletjes met jou erbij betrokken zeker
aardig dik jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch niet fijn
en irl was ze wel aardig
Oh kom maar door hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef Etsu het volgende:
ik kan nog wel een paar relletjes/users noemen die ook oprecht niet leuk waren toen.maar voor iedereens veiligheid is het beter om het niet op te gaan rakelen.
Ophemeling van oude fok verhalen neigt vaak al snel naar treurnis. Dan word je een rensajaciedquote:
Dit is wel een klein beetje waar jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ophemeling van oude fok verhalen neigt vaak al snel naar treurnis. Dan word je een rensajacied
waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Nws heeft weer treurige vormen aangnomen
Bij die vrmissingszaak bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Nws heeft weer treurige vormen aangnomen
Koen everink toppa.quote:
lolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koen everink toppa.
Fokkers lossen even een potentiele moord op in 300 posts
Net als die Panama-meisjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koen everink toppa.
dat klinkt niet goedquote:
Sherlock zou trots zijn op de NWS usersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koen everink toppa.
Dat was bij dat ongeluk met die hoogwerker en trein ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koen everink toppa.
Moet meteen denken aan reddit en de boston bomberquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koen everink toppa.
En heeft hij een topic in BNW gepost dat de zionisten erachter zaten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van mij heeft laatst zijn bmw total loss gereden
nee de alcohol industrie was de schuldige in dezequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En heeft hij een topic in BNW gepost dat de zionisten erachter zaten?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee de alcohol industrie was de schuldige in deze
is met 100 nogwat tegen een stoepje geknald en is vervolgens met een koprol in een weiland terecht gekomenquote:
illuuuuuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En heeft hij een topic in BNW gepost dat de zionisten erachter zaten?
Own fault, fat humpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is met 100 nogwat tegen een stoepje geknald en is vervolgens met een koprol in een weiland terecht gekomen
Tegenwoordig is het in Bnw gewoon allemaal de schuld van de joden. Lekker klassiekquote:
En het dan raar vinden dat holocaust otnkenning topic gesloten wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het in Bnw gewoon allemaal de schuld van de joden. Lekker klassiek
Oh de holocaust heeft ook niet bestaan in BNW.
Die hadden Idols gewonnen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Over nostalgie gesproken
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-15-jaar-terug.dhtml
Ultieme pop-sensatie ook echt
Holocaust ontkennersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het in Bnw gewoon allemaal de schuld van de joden. Lekker klassiek
Oh de holocaust heeft ook niet bestaan in BNW.
nee mikey jamai had idols gewonnenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die hadden Idols gewonnen toch?
Op de hele school was er 1 meisje fan van.
Nee starmakers.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Sita het varkentje.
Nee Starmakers zelfs. Dat kwam nog voor Big Brotherquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Sita het varkentje.
En na 24 uur unban en het mag weer opnieuwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holocaust ontkenners_________
Dan heb je echt een bord voor je kop.
Echt niet ik wist wel dat het geen idols was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Starmakers zelfs. Dat kwam nog voor Big Brother
holocaust ontkennen is toch gewoon illegaal in Nederland? Dan moet je dat als forum ook gewoon aanpakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En na 24 uur unban en het mag weer opnieuw
Oh ja klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt niet ik wist wel dat het geen idols was.
Maar dat programma kwam echt wel na Big Brother.
Heb ik meermaals kenbaar gemaakt met enkele andere users in bnw. Maar forum doet er niets meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holocaust ontkennen is toch gewoon illegaal in Nederland? Dan moet je dat als forum ook gewoon aanpakken.
Is strafbaar jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
holocaust ontkennen is toch gewoon illegaal in Nederland? Dan moet je dat als forum ook gewoon aanpakken.
gewoon ip's doorgeven aan de AIVD hupquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Starmaker was een Nederlands televisieprogramma in 2001 op Yorin, waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gevormd in het oude Big Brother-huis.quote:
Sita was best wel cute hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Starmaker was een Nederlands televisieprogramma in 2001 op Yorin, waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gevormd in het oude Big Brother-huis.
Aldus wikipedia.
In KLB alleen zwakzinnigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
De ene helft daar zit gewoon in een psychose en de andere helft is echt zwakzinnig, dat kan niet anders
Wat is yorin :squote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Starmaker was een Nederlands televisieprogramma in 2001 op Yorin, waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gevormd in het oude Big Brother-huis.
Aldus wikipedia.
Die was nog presentatrice tijdens de laatste stuiptrekkingen van Fox Kids.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |