Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
En als ik m`n liefde in het buitenland vind straks wordt het helemaal drama natuurlijk
Krijg je er nog meer struggles bij tochquote:
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu al financieel veel aan het voorbereiden, zijn toch dingen die je met feiten op neus drukken
Niet specifiek, maar we zijn natuurlijk wel met financiele zaken bezig voor de toekomstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?
Hm jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals het over enkele jaren kopen van een huisje enzo.
Nou ja, financieel hebben we het niet slecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja
En al die maandelijkse lasten, koekoek
Dat komt wel goed in een paar jaarquote:
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.quote:
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.
Mijn moeder kon het ook op haar 19e.
Nu ook gewoon gemakkelijk leven
Zou niets belangrijkers weten dan kinderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Je krijgt er ook heel veel voor terugquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Kinderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Want god willing willen we wel over enkele jaren de eerste.
Jaaa Flippie moet ons wel wat te doen geven dit weekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeee mcg jij ook weer hier
WAAR IS FLIPPIEE BEN BENIEUWD NAAR HAAR REISVERHAALTJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |