Want?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
En als ik m`n liefde in het buitenland vind straks wordt het helemaal drama natuurlijk
Krijg je er nog meer struggles bij tochquote:
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu al financieel veel aan het voorbereiden, zijn toch dingen die je met feiten op neus drukken
Niet specifiek, maar we zijn natuurlijk wel met financiele zaken bezig voor de toekomstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al aan het sparen voor kinderen ja?
Hm jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals het over enkele jaren kopen van een huisje enzo.
Nou ja, financieel hebben we het niet slecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja
En al die maandelijkse lasten, koekoek
Dat komt wel goed in een paar jaarquote:
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.quote:
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal kind hebt gaat natuurlijk snel, had ik het nog over hier met crack tijdje terug.
Mijn moeder kon het ook op haar 19e.
Nu ook gewoon gemakkelijk leven
Zou niets belangrijkers weten dan kinderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Je krijgt er ook heel veel voor terugquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je levert veel in ja. Je moet daar wel helemaal 100 procent achter kunnen staan
Kinderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Want god willing willen we wel over enkele jaren de eerste.
Jaaa Flippie moet ons wel wat te doen geven dit weekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeee mcg jij ook weer hier
WAAR IS FLIPPIEE BEN BENIEUWD NAAR HAAR REISVERHAALTJES
dat zou ik maar even niet doen als ik jou was srsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh ja, bij deze confisqueer ik deze SC en doop ik hem om tot KLB-SC 2.0 V3
Ja, neem het ook ff srs jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat zou ik maar even niet doen als ik jou was srs
niet zo praten, de blauwen lezen mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh ja, bij deze confisqueer ik deze SC en doop ik hem om tot KLB-SC 2.0 V3
is die al open dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
Wat hebben de KLBoefjes nou weer gedaan dan? En waarom zijn we allemaal hier? We kunnen toch gezellig naar het FOK!stok topic gaan.
Maar hier zitten we toch vaker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
Wat hebben de KLBoefjes nou weer gedaan dan? En waarom zijn we allemaal hier? We kunnen toch gezellig naar het FOK!stok topic gaan.
Donder zelf op ga huilen in klaagbalk feedback ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens wil ik de klootzakken bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ie gesloten is.
Donder lekker helemaal op dan
constant hommeles is toch de charme van de KLB-sc?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf is dit dan weer joh? waarom is klbsc dicht?
nieuw modje en die gooit het meteen dicht als men elkaar niet doodknuffelt ofzo? ga weg man
Ja beetje zoals de FOK!stok, vandaar mijn voorstel om daarheen te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
constant hommeles is toch de charme van de KLB-sc?
Ik ben ooit beschuldigd dat ik de FOK!stok gestolen had. Had 1 keer daar een trollpostje geplaatst. Ze waren overtuigd dat ik het wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beetje zoals de FOK!stok, vandaar mijn voorstel om daarheen te gaan.
Hij ging dicht toen sg erin kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens wil ik de klootzakken bedanken die ervoor gezorgd hebben dat ie gesloten is.
Donder lekker helemaal op dan
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jaaa Flippie moet ons wel wat te doen geven dit weekend.
Maar gaat dit dan ook dicht als we op iemand gaan zeuren?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zat mensen af te zeiken en dat vond Pharkus niet leuk.
Dat is vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ooit beschuldigd dat ik de FOK!stok gestolen had. Had 1 keer daar een trollpostje geplaatst. Ze waren overtuigd dat ik het was
Geen urinefetisj nee?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHA
nee jij bent prachtig natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben ik de spiegel aan het kijken maar ik zie niets om af te zeiken HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |