Dat subforum is sowieso nutteloos jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
General Discussion in English
Het Louis Van Gaal Forum.
Heeft niet eens mods.quote:
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
zat zelf meer te denken aan MEN ofzo
oh ik zie nooit topics van men in mijn actieve topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.
MEN, postopkrik subforum for lifequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wordt toch best veel gepost? Als ik 's ochtends heel vroeg op FOK! kijk is alles dood, maar staan er best veel topics van MEN bij actieve topics.
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MEN, postopkrik subforum for life
Moet je er een trivia van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dus
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een betere plaats voor een SC is er bijna niet dus
Waarom is die sc dicht ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.
Een hele SC sluiten helpt niet want dan verplaats je het probleem alleen maar ipv het te laten verdwijnen
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is die sc dicht ?
Zijn de KLB lui boefjes?
heb je een survival log ofzo :squote:
snap het ook niet helemaal soms want dat is al jaren zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen hetzelfde met hoe ze het vroeger oploste.
Een hele SC sluiten helpt niet want dan verplaats je het probleem alleen maar ipv het te laten verdwijnen
Een beetje zo als vbl vroeger?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnMaar ook hoop gebash en getroll
Daarom gewoon open houden, dan blijft het daar. Beetje het molenbeek van FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zitten. Zitten er wel paar die best okay zijnMaar ook hoop gebash en getroll
Yes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je een survival log ofzo :s
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom gewoon open houden, dan blijft het daar. Beetje het molenbeek van FOK!
Meer zoals JNGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |