Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventjequote:
Ja, leeft die nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventje
Die verhalen die ik over hem gehoord heb
en JNG sc was altijd dramaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
pub sc heb ik ook nog gepost ja dat was echt drama aan het eind
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
viel me wel mee dat ze niks met elkaar hadden
Paar stinkbommen misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat Geert Wilders molenbeek met de gaza strook vergeleek was wel hilarisch. Hoeveel bommen worden er op Molenbeek gegooid?
vergeet prom nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die Krabs, dat was echt een heel raar ventje
Die verhalen die ik over hem gehoord heb
Ja, worst couple everquote:
godallejezus dat was cringeworthyquote:
Labiel. Dat is het moment om het over Osuchi te hebbenquote:
Snachts welquote:
hehehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Labiel. Dat is het moment om het over Osuchi te hebben
Ik zou mijn pjeen liever in accuzuur steken.quote:
Rare fetish ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou mijn pjeen liever in accuzuur steken.
lolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is toch niet fijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heeft het over een fetisjquote:
Vooral relletjes met jou erbij betrokken zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:58 schreef Etsu het volgende:
ik kan nog wel een paar relletjes/users noemen die ook oprecht niet leuk waren toen.maar voor iedereens veiligheid is het beter om het niet op te gaan rakelen.
was ik niet overal bij betrokken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral relletjes met jou erbij betrokken zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |