Daarom ben jij ook CDA-er en bijvoorbeeld nog steeds adept van Camiel Eurlings en meer van die gladjakkers.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nou mis is met die VOC-uitspraak.
Nope dit is Femke die alleen pijpt die zij wil wil pijpenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit een Femke pijpt zichzelf een ongeluk itempje?
Ik denk wel dat ze een klein vreugdedansje gedaan hebben nadat het nieuws bekend werd. Die hele LPF was binnen een jaar geïmplodeerd en weggevaagd. De boze burger is echter gebleven, de geest wilde niet meer terug in de fles.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:39 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waarbij je alles van links maar generaliseert. Of denk je dat kabinetsleden hem bedreigden?
[..]
Maar we leven hier dus in Nederland.
Dat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
Pff ik als links goedmens had liever gezien dat Fortuyn niet vermoord was. Dan was tenminste duidelijk geworden dat hij de wereld ook niet kan veranderen
Inderdaad, onder haar leiding is Groenlinks een tijdlang inwisselbaar geweest voor D'66.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef borisz het volgende:
Halsema kon zo bij D66.... Maar ja haar partij was onderhuids toch iets te veel geitenwollensok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |