SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het legioen mijn vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Hopen zegt hij dan![]()
Paal AZ.
Fucking hartverzakking man
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woooooord. Feyenoord. Mijn feyenoord.
Ik geloof dit meteen. Vooral als je een eigen doelpunt en een strafschop nodig hebt. #frustratie.quote:
Mwah, eigen doelpunt was gewoon goeie actie van ons. En we hadden ook 2/3-0 voor kunnen staan bij rust. Dus dat dan weer welquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen. Vooral als je een eigen doelpunt en een strafschop nodig hebt. #frustratie.
Nu maar ontbijten bij de mcdonalds
Je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken dus sstquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigen doelpunt en strafschop mee in de eigen Kuip.
Wat een verrassing.
Daarom ook de PI.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken dus sst
Ach, AZ had geluk met de loting. Wij hebben zwaarste loting gehad dus beetje geluk in de wedstrijd. Niks mis meequote:
Waarom heb jij zo`n haat aan Feyenoord altijd. Jeetje mina zegquote:
Zo onsympathiek altijdquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo`n haat aan Feyenoord altijd. Jeetje mina zeg
Onsympathiek?quote:
Ze moeten die debielen eens weghalen uit het zicht van de camera in de Kuip, tergend altijd. Tevens al die huilies op FOK! die dan in hun eigen topic gaan posten, vind het zo vermoeiend altijd.quote:
Maar wat heeft dat met Feyenoord zelf te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze moeten die debielen eens weghalen uit het zicht van de camera in de Kuip, tergend altijd. Tevens al die huilies op FOK! die dan in hun eigen topic gaan posten, vind het zo vermoeiend altijd.
Flips is 200 kilo omdat ze 3x per dag Pad Thai loopt te vretenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flips mijn Aziatische schoonheid
Hoe is het leven? Het duurt nog 3 weken tot ik weer nederlands nummer hebt, fyiquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flips mijn Aziatische schoonheid
Supporters vormen een groot deel van de clubbelevingquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met Feyenoord zelf te maken?
Ik eet alleen maar indisch op het moment. Gvd wat een goddelijke keuken is dat. Ik ben inderdaad aangekomen #confessionsquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flips is 200 kilo omdat ze 3x per dag Pad Thai loopt te vreten
Ik was srs ongerustquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het leven? Het duurt nog 3 weken tot ik weer nederlands nummer hebt, fyi
Ach, wordt ook allemaal wat gechargeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Supporters vormen een groot deel van de clubbeleving
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar indisch op het moment. Gvd wat een goddelijke keuken is dat. Ik ben inderdaad aangekomen #confessions
Die zitten er bij Ajax ook, maar dat stadion zit dusdanig in elkaar dat je ze niet bij elk shot debiel ziet doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wordt ook allemaal wat gechargeerd natuurlijk.
Ook altijd doen alsof er 50k doorgesnoven idioten in de Kuip zittenZo`n onzin
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zitten er bij Ajax ook, maar dat stadion zit dusdanig in elkaar dat je ze niet bij elk shot debiel ziet doen
beetje normaal doen mag welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.
Je hoeft niet altijd normaal te doen
Daarom ook het woordje altijdquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje normaal doen mag wel
nieuwe jongen bij ons is zo gek als een deur dat is pas irritant
hele tijd kwekken en doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook het woordje altijd
Wat doet hij dan?
Dat was echt een enorm genante vertoningquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.
Je hoeft niet altijd normaal te doen
Hij heeft gewoon schijt, vind het wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was echt een enorm genante vertoning
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hele tijd kwekken en doen
en toen begon hij met zingen over niggers en bitches
maar dat kun je horen in de dinerzaal daar moest hij dan ook snel mee kappen![]()
Om maar even de woorden in je signature te gebruiken:quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel gewoon een ongelooflijke grafclub.
verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritantquote:
De arme knul heeft gewoon last van wat jong-dementiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritant
en dan is het de eerste keer dat ik met hem moest werken![]()
maar met opruimen ook, vroeg ik of hij wat wou gaan doen en dan 5 minuten later als ik er zelf werk van wil maken begint hij op eens van oh ja dat moest ik doen![]()
Boeiendquote:
Waarom post jij hier nooit meer Hansquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel gewoon een ongelooflijke grafclub.
sked was toto zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
En, on that note,
Waar is Sked gebleven?
Toto komt hier amperquote:
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-watchingquote:
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhfquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-wachting
Saai man die SC's.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom post jij hier nooit meer Hans
Alsof je wat beters te doen hebtquote:
Toto niet, Skedquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhf
Wat dan?quote:
Ik hou meer van ideale schoonzonen zoals bij Ajaxquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon schijt, vind het wel leuk
Doet vrij weinig verkeerd in mijn ogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft trouwens ook een aantal walgelijke spelers
Ik noem een El Ahmadi
Was je kuip?quote:
Nee man, woon te ver weg he, helemaal geen geld ook voor seizoenskaartquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man wel beetje gaar vak NN![]()
Jij ook
Ahhh jammer man was prima sfeertje welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, woon te ver weg he, helemaal geen geld ook voor seizoenskaart
Sfeertje was lekker ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahhh jammer man was prima sfeertje wel
Mooie actie voor Tonny in 22e minuut
Klopt jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Zat even te kijken naar kaarten voor de finale.
200 euro koekoek
Als je seizoenskaart hebt zitten alle bekerwedstrijden er gratis bij toch?quote:
Alleen de 1e.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je seizoenskaart hebt zitten alle bekerwedstrijden er gratis bij toch?
Oh, lekker danquote:
Die benefietwedstrijd tegen Sparta waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord die iets gratis weggeeft huehue
De beker daarvan staat nog steeds op het Kasteel omdat feijenoord niet mee wilde betalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die benefietwedstrijd tegen Sparta waarschijnlijk
Dat is Abdellaoui.quote:
Speelt hij daar dan? Dan is zijn wiki-pagina niet meer bijgewerkt na Feyenoordquote:
uh jawelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt hij daar dan? Dan is zijn wiki-pagina niet meer bijgewerkt na Feyenoord
Ahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh jawel
https://en.wikipedia.org/wiki/Kriszti%C3%A1n_Simon
netjes bijgewerkt
Er zullen ook weinig Nederlanders gek genoeg zijn om Simon in de gaten te houdenquote:
Engelsen wel dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zullen ook weinig Nederlanders gek genoeg zijn om Simon in de gaten te houden
Niet alleen Engelsen spreken Engels.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engelsen wel dan?
Die kerel scoort nog minder dan Sanogo
Ja oke, goed puntquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet alleen Engelsen spreken Engels.
Stijn neemt het modschap sowieso iets te serieus volgens mijquote:
Zo raar weer jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Finale kijk ik niet.
Was niet thuis 1e helft, kreeg allemaal appjes dat het goed was.
Ik zet zo 50e minuut aan. 1-1 en wat een zaadpot gezien.
Die Elia die was droevig zeg de 2e helft.quote:
Terwijl hij in de eerste helft er vaker langskwam dan in de hele tweede seizoenshelftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die Elia die was droevig zeg de 2e helft.
Wel mooi om te zien hoe ie elke keer het weer probeert 3 man voorbij te gaan.
Doet me denken aan zn southampton tijden, buiten zn 1e wedstrijden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Finale kijk ik niet.
Was niet thuis 1e helft, kreeg allemaal appjes dat het goed was.
Ik zet zo 50e minuut aan. 1-1 en wat een zaadpot gezien.
Ga je nooit meer dan nuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben ik toch al sinds ik niet meer kom he
Ik heb weinig tot geen reden om naar Nederland te komen.quote:
1e groepsfase zonder publiek, antigenot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
Ga wel finale hopelijk mooi weer en dan EL volgend seizoen veilig stellen
Liverpool thuis ahahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e groepsfase zonder publiek, antigenot.
Zul je zien 1e wedstrijd thuis gelijk mooie tegenstander
Ik zie ze nog niet heel snel die finale zomaar winnen verder hoorquote:
Als Utrecht zo speelt als gister nulletje of 6.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ze nog niet heel snel die finale zomaar winnen verder hoor
Rip Boomerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Ik ga slapen morgen hond inslapen Rip Boomer
sterktequote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Ik ga slapen morgen hond inslapen Rip Boomer
Kanker uitgezaaid valt elke x om en shit. Ze denken in hersenen ook.quote:
rip boomerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker uitgezaaid valt elke x om en shit. Ze denken in hersenen ook.
Ook ontlasting laten lopen dus ja
Vond je die nou echt zo goed dat je hem nogmaals wilde zien?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel frappant, nu zat Spotlight opeens bijna vol.
GLORYHUNTERS.
Briljant uitgewerkt onderwerp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je die nou echt zo goed dat je hem nogmaals wilde zien?
Actueel onderwerp, dat wel jaquote:
Wel verdient gewonnen de oscar ook.quote:
Het gebeurt ook niet vaak dat het een maatschappelijke film is dus dat mocht ook wel weer eens ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel verdient gewonnen de oscar ook.
Dat was dan ook de kracht, de zakelijkheid waarmee zaken werden afgedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet vaak dat het een maatschappelijke film is dus dat mocht ook wel weer eens ja.
Vond hem alleen zo vlakjes. Verhaal ging alleen maar van priester op priester
Maybequote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was dan ook de kracht, de zakelijkheid waarmee zaken werden afgedaan.
Veel beter dan dat ze het weer eens op een Amerikaanse manier verdramatiseren.
Hier gebruik je een uitdrukking verkeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze lieten in een film van pak hem beet precies de kern van de zaak zien.
Uitstekend.
Dacht alquote:
You don`t say no to Godquote:
Erg herkenbaar wel ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You don`t say no to God
Mooie uitspraak was dat wle ja als hij het over een priester heeft
Hoe dan? Zie je als kind een preker als God?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En nee, niet in de zin van misbruik verder
Het zit heel diep in de katholieke geloof dat ze direct in contact staan met God.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan? Zie je als kind een preker als God?
Is er in Polen trouwens weleens sprake geweest van seksueel misbruik binnen katholieke kerk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit heel diep in de katholieke geloof dat ze direct in contact staan met God.
Kijk ook naar de eeuwen van aflaten.
Zeker in de echte echte orthodoxe dorpen/steden in Polen, die nog tig keer conservatiever zijn dan de VS zijn dat echt de belangrijkste mensen in de gemeenschap.
Uiteraard. Ik denk overal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er in Polen trouwens weleens sprake geweest van seksueel misbruik binnen katholieke kerk?
Denk je dat dat ook een directe reden is van het misbruik?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Het celibaat is natuurlijk een van de dingen die op zeer korte termijn zal moeten worden afgeschaft om het instituut te redden.
Uiteraard. Zo staat het zelfs in de bijbel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat dat ook een directe reden is van het misbruik?
Lijkt mij wel namelijk
Daaromquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niet voor niets dat die schandalen niet in de anglicaanse kerk of welke protstantse kerk zonder verplicht celibaat zijn voorgekomen op deze schaal.
Weinig van de echte katholieken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom
Vraag me wel af hoeveel katholieken dat nu wel durven te erkennen
quote:But if they cannot control themselves, they should marry, for it is better to marry than to burn with passion.
stuk of 69quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom
Vraag me wel af hoeveel katholieken dat nu wel durven te erkennen
Hoe reageert je oma daarop dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig van de echte katholieken.
Ik zou de discussie ook nooit kunnen voeren met mijn oma bijvoorbeeld.
Ontwijkend/gekrenkt.quote:
Tsja ze kan het niet anders dan afkeuren toch, wie zou dat wel kunnen. Staat toch in contrast met gelovig zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ontwijkend/gekrenkt.
Want zeker in de Poolse cultuur is er niets belangrijker dan de katholieke kerk.
Nee, maar zo werkt geïnstitutionaliseerd religie niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja ze kan het niet anders dan afkeuren toch, wie zou dat wel kunnen. Staat toch in contrast met gelovig zijn
Hoe praat je dat goed voor jezelf dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar zo werkt geïnstitutionaliseerd religie niet.
Kijk, de katholieke kerk bouwt heel erg op goddelijke mensen waar je bij biecht, die de regels voorschrijven, die de ideale mens moeten voorstellen. Of het nu de paus is, bischoppen, pastoors.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe praat je dat goed voor jezelf dan?
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Hm ja true.
Volgens mij is er bij andere christelijke stromingen ook wel meer ruimte voor kritiek waar je dat in het katholicisme niet hebt
Wat waardeer je er wel aan dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik waardeer het katholicisme zeer verder. Een prachtige stroming.
Ik heb dankzij de Nederlandse media nog steeds geen fatsoenlijk beeld van de ideeën van Trump.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je dan zo'n paus politieke opmerkingen ziet maken tegen trump of welke politicus dan ook.
Daar kots ik van.
Trump heeft vrij genuanceerde meningen op veel vlakken. Dit is geen grap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dankzij de Nederlandse media nog steeds geen fatsoenlijk beeld van de ideeën van Trump.
Bij geen enkele presidentskandidaat heb je tot nu toe een daadwerkelijk beeld van inhoud en visie op alles. Het enige wat je weet is dat ze madeliefjes plukken en zeggen dat die niet van me houdt en de ander weer wel. Voor de rest komt er geen correspondent langs die eens een overzicht geeft van de belangrijkste standpunten en zo. Als er al een standpunt gebracht wordt, is het een 'extreem'.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump heeft vrij genuanceerde meningen op veel vlakken. Dit is geen grap.
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillaryquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij geen enkele presidentskandidaat heb je tot nu toe een daadwerkelijk beeld van inhoud en visie op alles. Het enige wat je weet is dat ze madeliefjes plukken en zeggen dat die niet van me houdt en de ander weer wel. Voor de rest komt er geen correspondent langs die eens een overzicht geeft van de belangrijkste standpunten en zo. Als er al een standpunt gebracht wordt, is het een 'extreem'.
''Ja Bernie Sanders is heel erg populair bij jongeren''quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillary
Welterusten Stijn, wat een wijze woorden zo voor het slapen!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik ga ook zo maar in bed liggen. Nog even TV kijken voor het slapen gaan.
Ik moet ook wat naast het volgens jou naïeve kijk hebben op voetbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welterusten Stijn, wat een wijze woorden zo voor het slapen!
Hoe weet je dan wel wat hun objectieve punten zijn als elke westerse media-bron gekleurd is en de politici zelf geen waarheden vertellen om hun campagne kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillary
Door zoveel mogelijke kanten te laten belichten, en kritisch na te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wel wat hun objectieve punten zijn als elke westerse media-bron gekleurd is en de politici zelf geen waarheden vertellen om hun campagne kracht bij te zetten
Niet
Ja maar hoe wil je die kanten belichten als ze nooit naar voren komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door zoveel mogelijke kanten te laten belichten, en kritisch na te denken.
Je hebt anno 2016 internet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je die kanten belichten als ze nooit naar voren komen?
Ja, dat is vaak ook een gekleurde bron natuurlijkquote:
Er is dan ook geen absolute waarheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak ook een gekleurde bron natuurlijk
Ik las trouwens laatst wel dat Clinton jonge vrouwen hoopte te bereiken met haar campagne maar juist door die benadrukking heeft ze die doelgroep weggedreven omdat die vrouwen dat niet als reden willen hebben voor hun politieke keuze, vond ik wel ironicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is dan ook geen absolute waarheid.
Ik ook niet superveel hoor, ken hun standpunten, hun carriere en een paar boeken over ze gelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet helaas ook niet heel veel over de presidentschap kandidaten.
Heel CLinton is ironic.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las trouwens laatst wel dat Clinton jonge vrouwen hoopte te bereiken met haar campagne maar juist door die benadrukking heeft ze die doelgroep weggedreven omdat die vrouwen dat niet als reden willen hebben voor hun politieke keuze, vond ik wel ironic
Wie is je favoriet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet superveel hoor, ken hun standpunten, hun carriere en een paar boeken over ze gelezen.
Daar weet ik ook het fijne niet vanaf hoor, weet wel dat ze samen met haar man betrokken is in een aantal louche financiele dealsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld krijgen van geprivatiseerde gevangenissen, wall mart en farmaceutische industrie.
En waar is ze tegen?
Ja.
Wow nooit van gehoord. Hoor/lees eigenlijk alleen Clinton en Trump vooralquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rubio is de enige fatsoenlijke kandidaat.
Die donaties zijn openbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet ik ook het fijne niet vanaf hoor, weet wel dat ze samen met haar man betrokken is in een aantal louche financiele deals
Is 1 van de 5 waar het nog om draaitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nooit van gehoord. Hoor/lees eigenlijk alleen Clinton en Trump vooral
Die Carson ook, wat een randdebiel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Rubio
2. Trump
3. Sanders
4. Cruz
De rest is echt heel kut.
Omdat in Nederland conservatief als gek worden weggezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Carson ook, wat een randdebiel.
Zal ook wel gekleurde media zijn maar je krijgt wel echt het idee dat de gevaarlijke dwazen vaak republikeins zijn
En stel.. je mocht één president uit het verleden terug halen (we gaan even er vanuit dat dat gewoon kan). Wie zou het zijn? Je hebt ze natuurlijk niet mee gemaakt maar aangezien jij wel veel leest..quote:
Amerikanen heeft vrijwel geen goede presidenten gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En stel.. je mocht één president uit het verleden terug halen (we gaan even er vanuit dat dat gewoon kan). Wie zou het zijn? Je hebt ze natuurlijk niet mee gemaakt maar aangezien jij wel veel leest..
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen heeft vrijwel geen goede presidenten gehad.
Reagan had een goed buitenland beleid, maar dat schijnt vooral zijn vrouw geweest te zijn.quote:
Tsja om religieuze redenen snap ik best dat je tegen abortus bent maar als je beweert dat elk leven bescherming nodig heeft vanaf het moment van geslachtsgemeenschap vind ik toch wel een beetje extreem hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, hij is anti abortus.
Hij is gek! Gevaarlijk! Racist! Xenofoob!
Zit er wel nu iemand bij die je goed genoeg vind?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reagan had een goed buitenland beleid, maar dat schijnt vooral zijn vrouw geweest te zijn.
Heel extreem hoor om levne te beschermen, terwijl er babies het hebben overleefd om voor de abortus deadline geboren te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja om religieuze redenen snap ik best dat je tegen abortus bent maar als je beweert dat elk leven bescherming nodig heeft vanaf het moment van geslachtsgemeenschap vind ik toch wel een beetje extreem hoor
Die wordt het toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Ja je zei een naam maar heb je er vertrouwen in?
Vast. Maar ik vraag me wel af of Inso denkt dat hij het wel goed zou doen. Misschien lastig te zeggen van te voren maar gevoelskwestie ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt het toch niet
Gaat tussen Trump en Clinton uiteindelijk
Dat zou dan ook betekenen dat je een morning-after pill zou moet verbieden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel extreem hoor om levne te beschermen, terwijl er babies het hebben overleefd om voor de abortus deadline geboren te worden.
En als een zwanger vrouw vermoord wordt is het dubbele moord, maar abortus is dat niet?
Ik heb bijzonder weinig vertrouwen in politiek.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Ja je zei een naam maar heb je er vertrouwen in?
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig vertrouwen in politiek.
Laten we eerst bij de realiteit beginnen, er worden babies doodgemaakt die KANS hebben om levensvatbaar te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou dan ook betekenen dat je een morning-after pill zou moet verbieden?
Dat is geen realiteit. Dat is gewoon een andere kijk op wat je als leven beschouwt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we eerst bij de realiteit beginnen, er worden babies doodgemaakt die KANS hebben om levensvatbaar te zijn.
Fout, er zijn babies die het overleefd hebben bij een vroeggeboorte voor de abortusgrensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen realiteit. Dat is gewoon een andere kijk op wat je als leven beschouwt.
Er worden geen babys doodgemaakt. Er wordt iets kapot gemaakt wat kans heeft te kunnen uitgroeien tot een baby
Eens. Maar na het moment van geslachtsgemeenschap doe je dat nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ook evolutionair gezien moet je gewoon groeien in de buik van je moeder..
Toch vreemd idee dat je iets laat weg halen wat een dik half jaar later een baby is wat in je armen kan liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Er worden geen babys doodgemaakt. Er wordt iets kapot gemaakt wat kans heeft te kunnen uitgroeien tot een baby
De grens ligt dan ook niet net na geslachtsgemeenschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar na het moment van geslachtsgemeenschap doe je dat nog niet
Dat is wel heel vroeg?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fout, er zijn babies die het overleefd hebben bij een vroeggeboorte voor de abortusgrens
Nee, maar ik had het dan ook eerst over die uitspraak van hem waar hij dat zeiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De grens ligt dan ook niet net na geslachtsgemeenschap.
Zo denk jij overh et slikken van een morning-after pill?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch vreemd idee dat je iets laat weg halen wat een dik half jaar later een baby is wat in je armen kan liggen.
Oh de morning after pill. Hmm.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denk jij overh et slikken van een morning-after pill?
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegenquote:
Oh, maar in Nederland ben je ook al extreem als je tegen de grens van 24 weken bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het dan ook eerst over die uitspraak van hem waar hij dat zei
Daar is niets extreems aan verder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegen
Vind ik welquote:
Oh jeetje dat vind ik wel een lastige. Ergens denk ik dat mensen het hypocriet zullen vinden als ik zeg dat dat wel kan maar dat een abortus niet kan. Maar ik vind 1 dag na de seks niet echt levenswaardig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij beweerde dat elk leven vanaf het moment na geslachtsgemeenschap bescherming verdient. Dus dat betekent dat het slikken van de morning-after pill net zo moreel bezwaarlijk is dan een abortus plegen
De hele wereld ziet het slikken van een map als het vermoorden van een leven?quote:
Iedere religie wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele wereld ziet het slikken van een map als het vermoorden van een leven?
Iedere religie zou je dan ook extreem kunnen noemen op vlakken natuurlijkquote:
Onzin, alleen in de beperkte kijk van westerlingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedere religie zou je dan ook extreem kunnen noemen op vlakken natuurlijk
Meer onzin omdat er nog geen teken van leven is, na 4 weken, net zo weinig als na 2 dagen in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel anders wanneer je het al 3 of 4 weken in je buik hebt.
Tja ik zou daar wel veel moeite mee hebben (denk ik, gelukkig nooit meegemaakt).quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer onzin omdat er nog geen teken van leven is, na 4 weken, net zo weinig als na 2 dagen in ieder geval
Waarom onzin? Jij zult een pro-abortus kijk ook extreem vinden. Je noemt het net ziek dus ik neem aan dat dat wel een zelfde soort lading dektquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de beperkte kijk van westerlingen.
Extremisme is een mening die erg afwijkt van de algemeen geldende moraal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom onzin? Jij zult een pro-abortus kijk ook extreem vinden. Je noemt het net ziek dus ik neem aan dat dat wel een zelfde soort lading dekt
In de westerse wereld welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Extremisme is een mening die erg afwijkt van de algemeen geldende moraal.
Dat is anti-abortus totaal niet.
De wereld houdt daar niet op, en is Amerika niet het westen?quote:
Je moet altijd de vrijheid hebben om keuzes te kunnen maken jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het niet erg dat de keuze er wel is voor mensen die het wel willen doen.
Na 24 weken heb je die vrijheid niet meer hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet altijd de vrijheid hebben om keuzes te kunnen maken ja
Na 22 weken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na 22 weken heb je die vrijheid niet meer hoor.
Daarna is er magisch gezien meer rechten voor het ongeboren leven.
Ja nee, meer dat ik me afvroeg wat je bedoeldequote:
Ja, dan klopt het hart al een maand of 4.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nee, meer dat ik me afvroeg wat je bedoeldeIs dat de grens dat je nog een abortus mag uitvoeren?
Overigens wordt A. niet verdacht van dubbele moord, omdat de vrouw nog geen 26 weken zwanger was'quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan vermoord je dus letterlijk leven, ook al is het niet levensvatbaar,
Dan is het ook al lang dubbele moord als de vrouw wordt vermoord.
Oh, hier wel. In de VS ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overigens wordt A. niet verdacht van dubbele moord, omdat de vrouw nog geen 26 weken zwanger was'
26 dus
Dat zou een veel aanvaardbare grens zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Di verbaasd mij. Dat altijd dat de grens 3 maanden was![]()
![]()
Nou ik dacht dus dat dat al zo wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou een veel aanvaardbare grens zijn.
Mijn moeder vertelde mij eerder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee 3 maanden is de grens voor je de hele wereld verteld dat je zwanger bent.
Toch??
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee 3 maanden is de grens voor je de hele wereld verteld dat je zwanger bent.
Toch??
Ohquote:
Omdat de eerste maanden extreem vee lkans op iets fout gaan is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijk
Dit klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar bedenk mij dat nu ineens. Wist wel dat er iets was met 3 maanden en zwanger zijn
Maar dan heb je het meest risicovolle gehad.
Omdat kans op miskraam groot is voor die tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je 3 maanden zou moeten wachten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |