Je hebt anno 2016 internet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je die kanten belichten als ze nooit naar voren komen?
Ja, dat is vaak ook een gekleurde bron natuurlijkquote:
Er is dan ook geen absolute waarheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak ook een gekleurde bron natuurlijk
Ik las trouwens laatst wel dat Clinton jonge vrouwen hoopte te bereiken met haar campagne maar juist door die benadrukking heeft ze die doelgroep weggedreven omdat die vrouwen dat niet als reden willen hebben voor hun politieke keuze, vond ik wel ironicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is dan ook geen absolute waarheid.
Ik ook niet superveel hoor, ken hun standpunten, hun carriere en een paar boeken over ze gelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet helaas ook niet heel veel over de presidentschap kandidaten.
Heel CLinton is ironic.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las trouwens laatst wel dat Clinton jonge vrouwen hoopte te bereiken met haar campagne maar juist door die benadrukking heeft ze die doelgroep weggedreven omdat die vrouwen dat niet als reden willen hebben voor hun politieke keuze, vond ik wel ironic
Wie is je favoriet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet superveel hoor, ken hun standpunten, hun carriere en een paar boeken over ze gelezen.
Daar weet ik ook het fijne niet vanaf hoor, weet wel dat ze samen met haar man betrokken is in een aantal louche financiele dealsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld krijgen van geprivatiseerde gevangenissen, wall mart en farmaceutische industrie.
En waar is ze tegen?
Ja.
Wow nooit van gehoord. Hoor/lees eigenlijk alleen Clinton en Trump vooralquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rubio is de enige fatsoenlijke kandidaat.
Die donaties zijn openbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet ik ook het fijne niet vanaf hoor, weet wel dat ze samen met haar man betrokken is in een aantal louche financiele deals
Is 1 van de 5 waar het nog om draaitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nooit van gehoord. Hoor/lees eigenlijk alleen Clinton en Trump vooral
Die Carson ook, wat een randdebiel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Rubio
2. Trump
3. Sanders
4. Cruz
De rest is echt heel kut.
Omdat in Nederland conservatief als gek worden weggezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Carson ook, wat een randdebiel.
Zal ook wel gekleurde media zijn maar je krijgt wel echt het idee dat de gevaarlijke dwazen vaak republikeins zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |