SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het legioen mijn vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Hopen zegt hij dan![]()
Paal AZ.
Fucking hartverzakking man
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woooooord. Feyenoord. Mijn feyenoord.
Ik geloof dit meteen. Vooral als je een eigen doelpunt en een strafschop nodig hebt. #frustratie.quote:
Mwah, eigen doelpunt was gewoon goeie actie van ons. En we hadden ook 2/3-0 voor kunnen staan bij rust. Dus dat dan weer welquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen. Vooral als je een eigen doelpunt en een strafschop nodig hebt. #frustratie.
Nu maar ontbijten bij de mcdonalds
Je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken dus sstquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigen doelpunt en strafschop mee in de eigen Kuip.
Wat een verrassing.
Daarom ook de PI.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken dus sst
Ach, AZ had geluk met de loting. Wij hebben zwaarste loting gehad dus beetje geluk in de wedstrijd. Niks mis meequote:
Waarom heb jij zo`n haat aan Feyenoord altijd. Jeetje mina zegquote:
Zo onsympathiek altijdquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo`n haat aan Feyenoord altijd. Jeetje mina zeg
Onsympathiek?quote:
Ze moeten die debielen eens weghalen uit het zicht van de camera in de Kuip, tergend altijd. Tevens al die huilies op FOK! die dan in hun eigen topic gaan posten, vind het zo vermoeiend altijd.quote:
Maar wat heeft dat met Feyenoord zelf te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze moeten die debielen eens weghalen uit het zicht van de camera in de Kuip, tergend altijd. Tevens al die huilies op FOK! die dan in hun eigen topic gaan posten, vind het zo vermoeiend altijd.
Flips is 200 kilo omdat ze 3x per dag Pad Thai loopt te vretenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flips mijn Aziatische schoonheid
Hoe is het leven? Het duurt nog 3 weken tot ik weer nederlands nummer hebt, fyiquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flips mijn Aziatische schoonheid
Supporters vormen een groot deel van de clubbelevingquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met Feyenoord zelf te maken?
Ik eet alleen maar indisch op het moment. Gvd wat een goddelijke keuken is dat. Ik ben inderdaad aangekomen #confessionsquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flips is 200 kilo omdat ze 3x per dag Pad Thai loopt te vreten
Ik was srs ongerustquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het leven? Het duurt nog 3 weken tot ik weer nederlands nummer hebt, fyi
Ach, wordt ook allemaal wat gechargeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Supporters vormen een groot deel van de clubbeleving
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar indisch op het moment. Gvd wat een goddelijke keuken is dat. Ik ben inderdaad aangekomen #confessions
Die zitten er bij Ajax ook, maar dat stadion zit dusdanig in elkaar dat je ze niet bij elk shot debiel ziet doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wordt ook allemaal wat gechargeerd natuurlijk.
Ook altijd doen alsof er 50k doorgesnoven idioten in de Kuip zittenZo`n onzin
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zitten er bij Ajax ook, maar dat stadion zit dusdanig in elkaar dat je ze niet bij elk shot debiel ziet doen
beetje normaal doen mag welquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.
Je hoeft niet altijd normaal te doen
Daarom ook het woordje altijdquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje normaal doen mag wel
nieuwe jongen bij ons is zo gek als een deur dat is pas irritant
hele tijd kwekken en doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook het woordje altijd
Wat doet hij dan?
Dat was echt een enorm genante vertoningquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Je noemde Kramer ook een debiel omdat hij beetje liep te dollen op de muziek.
Je hoeft niet altijd normaal te doen
Hij heeft gewoon schijt, vind het wel leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was echt een enorm genante vertoning
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hele tijd kwekken en doen
en toen begon hij met zingen over niggers en bitches
maar dat kun je horen in de dinerzaal daar moest hij dan ook snel mee kappen![]()
Om maar even de woorden in je signature te gebruiken:quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel gewoon een ongelooflijke grafclub.
verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritantquote:
De arme knul heeft gewoon last van wat jong-dementiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritant
en dan is het de eerste keer dat ik met hem moest werken![]()
maar met opruimen ook, vroeg ik of hij wat wou gaan doen en dan 5 minuten later als ik er zelf werk van wil maken begint hij op eens van oh ja dat moest ik doen![]()
Boeiendquote:
Waarom post jij hier nooit meer Hansquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel gewoon een ongelooflijke grafclub.
sked was toto zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
En, on that note,
Waar is Sked gebleven?
Toto komt hier amperquote:
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-watchingquote:
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhfquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-wachting
Saai man die SC's.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom post jij hier nooit meer Hans
Alsof je wat beters te doen hebtquote:
Toto niet, Skedquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhf
Wat dan?quote:
Ik hou meer van ideale schoonzonen zoals bij Ajaxquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon schijt, vind het wel leuk
Doet vrij weinig verkeerd in mijn ogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft trouwens ook een aantal walgelijke spelers
Ik noem een El Ahmadi
Was je kuip?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |