verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritantquote:
De arme knul heeft gewoon last van wat jong-dementiequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verder kan hij wel snel werken maar dat gepraat van die man is echt irritant
en dan is het de eerste keer dat ik met hem moest werken![]()
maar met opruimen ook, vroeg ik of hij wat wou gaan doen en dan 5 minuten later als ik er zelf werk van wil maken begint hij op eens van oh ja dat moest ik doen![]()
Boeiendquote:
Waarom post jij hier nooit meer Hansquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is natuurlijk wel gewoon een ongelooflijke grafclub.
sked was toto zatquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
En, on that note,
Waar is Sked gebleven?
Toto komt hier amperquote:
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-watchingquote:
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhfquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zou beginnen aan Game of Thrones. Misschien is hij overleden aan een overdosis binge-wachting
Saai man die SC's.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom post jij hier nooit meer Hans
Alsof je wat beters te doen hebtquote:
Toto niet, Skedquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet hij loopt gitaartjes weg te geven in fhf
Wat dan?quote:
Ik hou meer van ideale schoonzonen zoals bij Ajaxquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon schijt, vind het wel leuk
Doet vrij weinig verkeerd in mijn ogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft trouwens ook een aantal walgelijke spelers
Ik noem een El Ahmadi
Was je kuip?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |