Komend weekend Tottenham - Arsenal & Dortmund - Bayern.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het stadion kolkte als nooit tevoren. De kuip lijkt er dood bij
Dit lijkt ook G voetbal zo kutquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend Tottenham - Arsenal & Dortmund - Bayern.
Voor de rest zie ik geen wedstrijden waar je dol van wordt.
ohohohoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pijp me leeg schatje, tot de laatste druppel
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent een hele rare kwibus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bespaar ons details. Mag verder via DMquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoop op winst voor BVB, zou de competitie voor het eerst in jaren toch een beetje spannend maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend Tottenham - Arsenal & Dortmund - Bayern.
Voor de rest zie ik geen wedstrijden waar je dol van wordt.
Saai, eigen goal van Henriksen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting (VBL-stijl) van de eerste helft?
Schakel pas net in.
AZ is met alles bezig behalve voetballen. Feyenoord deed er nooit een poging toe, zonder schaamte.quote:
Het was kut.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
Schakel pas net in.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kap er mee. Ik ga hoc kijken.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Gio scoorde een zieke goal tegen Uruguay
Dat waren nog eens tijden
Overigens is het gewoon Dortmund - Spurs & Liverpool - MUFC bij RTL volgende week.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop op winst voor BVB, zou de competitie voor het eerst in jaren toch een beetje spannend maken.
Nee, jij blijft gewoon hier.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
daydream believer?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf genieten van dit liedje.
Jammer van de baggerreclame.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gaat wel lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bespaar ons details. Mag verder via DM![]()
Die zat er echt koekoek inquote:
1--0quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:33 schreef Coco98 het volgende:
Schakel pas net in.
KappaPride.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukkenMisschien cam erbij
take this waltzquote:
Je moet een keer Ice_Poseidon kijken. Past Broadcast, want hij streamt heel erg laat.quote:
Ik kijk altijd Lirikquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet een keer Ice_Poseidon kijken. Past Broadcast, want hij streamt heel erg laat.
Jazeker. Dat is een van zijn bestenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh cohengod
Ken je show me the place?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef luckass het volgende:
Geen paniek jongens, ik ben erbij vanaf nu
Dat is een pleonasmequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
ik zie alleen maar kutreclames voorbij komen
Prachtig nummertje inderdaad met uitstekende backing vocalsquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Dat is een van zijn bestenIk vind bij Cohen wel echt zijn minder bekende liedjes veel beter.
(overigens vind ik dat liedje van Michael Bolton in de Amstelreclame vreselijk)
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Dat is een van zijn bestenIk vind bij Cohen wel echt zijn minder bekende liedjes veel beter.
(overigens vind ik dat liedje van Michael Bolton in de Amstelreclame vreselijk)
Prima.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens is het gewoon Dortmund - Spurs & Liverpool - MUFC bij RTL volgende week.
Lekkere pot. Succes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk heel even naar FC Barcelona.
Rayo Vallecano uit, altijd lastig.
Dat valt vandaag heel erg mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk heel even naar FC Barcelona.
Rayo Vallecano uit, altijd lastig.
Wow.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Ruud Vormer, die woonde niet ver van mij vanaf.
Janken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom post een mod spoilers over Barca?
PJSaltquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
''Spoilers''quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me wel lekker jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Donderdagavond = pingelavond altijd
#LetsHope
u mad bro?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net als Firefox.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man, ik ben die hard Barca supporter
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een dansje op de muziek in het stadion
Nou ja... Muziek...quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een dansje op de muziek in het stadion
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
KOM OP STRAFSCHOPPEN 120 MIN LETS GO JAAA
Oh jee!quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn gaat jou bestraffend toespreken.
wtfquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
hahahahahahaha
Haps heeft toch wel romige dijbenen2
Ik denk dat hij jelly is.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou hij zo'n bal in eigen doel werken. Werkelijke topvorm.
BansheeNIGGArabbitquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
hahahahahahaha
Haps heeft toch wel romige dijbenen²
Dat zou wel een genot zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, donderdagavond pingelavond.
Nou oke vooruit dan maar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al zou ik 90+4 1-2 ook niet erg vinden
Zou sexy zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, donderdagavond pingelavond.
Valt wel mee na de herhaling imoquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon geel voor vasthouden, leek mij iig
Kuyt mist geen penaltiesquote:
Pizza mozzarella. Vrouwtje maakt je meteen schoon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog een vrouwtje voor zaterdag, pizzadag.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat ligt eraan wie jij graag tot je vrienden schaartquote:
Oh ok.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie jij graag tot je vrienden schaart
dat je niet over feyenoord moet pratenquote:
Jeetje wat vunzig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pizza mozzarella. Vrouwtje maakt je meteen schoon.
Wiens kloon ben jij?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat je niet over feyenoord moet praten
je hebt gelijk maar je mag die namen niet eens in je mond nemen
Wat ben jij streng zegquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet weerquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Jongens, als Feyenoord verliest neemt Onlogisch een Kramer UI
Nee, als Kramer een hattrick zou scoren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Ja, want alle Feyenoorders gaan altijd in hun eigen topic zittenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich voor AZ overigens, ik neem aan dat de meesten hier dat ook doen
feyenoord rotterdamquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich voor AZ overigens, ik neem aan dat de meesten hier dat ook doen
Feyenoord doet maar wat, AZ was bagger in de eerste helft maar nu spelen ze wel leuk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho. Wat vind je van de pot?
Ben jij eigenlijk wel eens in het Groningen topic?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, want alle Feyenoorders gaan altijd in hun eigen topic zitten
Wat mag ik wel in mijn mond nemen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Goede analyse 8/10quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord doet maar wat, AZ was bagger in de eerste helft maar nu spelen ze wel leuk.
Einde constatering.
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je ook kijken naar een fantastische pot darts van MvG, Stijn?
inb4 GGMM met 'Darts is geen sport'
Allaaaaaaang weer terug in Nederland joh. Ik ben zelfs niet bruin meer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het arbeiden in het drugsparadijs niet doorgegaan?
Darts is geen volleybalquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
3.. 2.. 1..quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat , was je er zo kortquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allaaaaaaang weer terug in Nederland joh. Ik ben zelfs niet bruin meer.
Dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
doe maar weg van hier danquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.
Donequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]als dit waar is wel naar VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden... brengen hé
Ik heb daar laatst een prachtige OP gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel eens in het Groningen topic?
Sorry als ik je boos heb gemaakt.quote:
Ik vind beiden extreem matig in deze helft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord doet maar wat, AZ was bagger in de eerste helft maar nu spelen ze wel leuk.
Einde constatering.
Dat zei je moeder ook tegen hem.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind GGMM nogal traag vandaag
Zou hij al weten dat Stijn mod is?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind GGMM nogal traag vandaag
6 en nog wat maanden. Toen neigde ik toch wel erg naar alcoholisme en had ik wel voldoende bijna doodservaringen achter de rug op werk.quote:
Merkwaardig dat je het zo ziet, maar ik respecteer je mening.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind beiden extreem matig in deze helft.
Maar je zei paar maanden geleden toch dat je miss weer ging?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 en nog wat maanden. Toen neigde ik toch wel erg naar alcoholisme en had ik wel voldoende bijna doodservaringen achter de rug op werk.
Maar goed. Tijd voor de terechte 1-2
de feyenoorderquote:
Die is nogal pro Feyenoord ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat de commentator rare teksten bezigt.
Dat denk ik niet. Het speelt hooguit soms door mijn hoofd als het weer grijs en grauw buiten is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je zei paar maanden geleden toch dat je miss weer ging?
Hij heeft nog het idee dat Feyenoord goed speelde in de eerste helft, tsja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die is nogal pro Feyenoord ja.
Waarschijnlijk uit medelijden.
opperkleurderquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[opper mode ON] Hij liet zich wel makielek vallen! [/opper mode OFF]
Die jongen is simpelweg geen helder lichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Net alsof hij met zijn baard in de pindakaas of schijt heeft gezetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Maar wel swekquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die jongen is simpelweg geen helder licht
Mongolo xDquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Kongolo aan de bal een vervelende speler.
Dit maakt nogal een verschil.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net alsof hij met zijn baard in de pindakaas of schijt heeft gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |