de feyenoorderquote:
Die is nogal pro Feyenoord ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat de commentator rare teksten bezigt.
Dat denk ik niet. Het speelt hooguit soms door mijn hoofd als het weer grijs en grauw buiten is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je zei paar maanden geleden toch dat je miss weer ging?
Hij heeft nog het idee dat Feyenoord goed speelde in de eerste helft, tsja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die is nogal pro Feyenoord ja.
Waarschijnlijk uit medelijden.
opperkleurderquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[opper mode ON] Hij liet zich wel makielek vallen! [/opper mode OFF]
Die jongen is simpelweg geen helder lichtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Net alsof hij met zijn baard in de pindakaas of schijt heeft gezetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Vilhena zijn baarduitgroei ook heeft gebleekt
Maar wel swekquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die jongen is simpelweg geen helder licht
Mongolo xDquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Kongolo aan de bal een vervelende speler.
Dit maakt nogal een verschil.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net alsof hij met zijn baard in de pindakaas of schijt heeft gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |