kun je met deze layout van het circuit met deze auto's vergeten. Volgend jaar zou het misschien haalbaar kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Ik wil kwalificatie rondjes op de ultra soft van in de 1:20!!!
Ted had daar vorige week een interessant stuk over. Gezien? Ging over de laagjes van een "biscuit"quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Bottas deed er dinsdag 4.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Doe maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Maar goed dat je niet weet waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamerquote:
Volgend jaar wil ik ook heenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:08 schreef Geralt het volgende:
Karun Chandhok heeft ook een mooi plekje:
[..]
quote:12:08 Raikkonen goes even quicker at the top, having swapped the super-soft for the new ultra-soft compound. He's now down to a 1m22.765s.
Goed idee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Ik verwarde supersoft even met ultrasoft. Nog niet goed wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamer
quote:Raikkonen's second quick lap on the ultra-soft is a 1m23.4s, 0.7s down on his first flying lap of this run.
Roet? Ze gooien gewoon spaghettislierten naar de Mercedesquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
Rosberg op nog geen halve seconde op de mediums tov Max op de supersofts
Klotemercedes
Hopelijk kunnen Vettel en Kimi roet in het eten van die pruisen gooien dit seizoen
Geen ultra's voor Max nog. Hopelijk einde van de dag iedereen op de ultrasofts. Zal wel niet.quote:12:13 Verstappen starts another run on softs.
Niks mis mee. Nog 2 volle en drukke weekenden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:13 schreef Geralt het volgende:
Die 2 weken gaan lang duren. Was het morgen maar alvast zover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
bazenplaat is datquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het Italiaanse origineel neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het Italiaanse origineel neem ik aan?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen gaan inderdaad wel heel erg snel kapot
quote:
Ik verwacht Max ook op ultra's nu, hij is al weer binnen na de korte run op softs.quote:12:21 Hulkenberg has appeared on the ultra-soft tyres.
Daar past een helm inclusief HANS niet doorheen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lijntjes erin gezet zodat je goed kan zien hoeveel kleiner die ruimte wordt om eruit te komen als het ding op zn kop ligt.
Aan de zijkant kun je er niet uit bij die halo.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was hilarisch, omdat het echt even duurde voordat men doorhad dat het NIET Eros Ramazotti was, en ze vonden het al niets voor ons, zo'n zeiknummer.
Dank. Ik heb er heel erg mijn best op gedaanquote:
Blijven hangen totdat er redding komtquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lijntjes erin gezet zodat je goed kan zien hoeveel kleiner die ruimte wordt om eruit te komen als het ding op zn kop ligt.
Aan de zijkant kun je er niet uit bij die halo.
Misschien kan je een paint maken met alle actieve mensen in dit topic tot dusver. Leuk voor in de OPquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er heel erg mijn best op gedaan
In Oostenrijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Redding van zo'n grote Sint Bernhardhond met zijn vustje om de nek
Een vust om zn nek?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Redding van zo'n grote Sint Bernhardhond met zijn vustje om de nek
Gaat Natteschnitzel nooit goed vinden op de Red Bull ring. Daar moet Red Bull in zitten en geen alcoholquote:
Dat zie je toch niet. Gewoon een sticker er op. Of denk jij dat de coureurs van TR en RBR altijd Red Bull in hun blikje hebben zitten voor de race aan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gaat Natteschnitzel nooit goed vinden op de Red Bull ring. Daar moet Red Bull in zitten en geen alcohol
Altijd doorgaan tot de bodem van het vatquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een vust om zn nek?
Heb je al een heel fust leeg ofzo dat je niet meer weet hoe je dat moet schrijven?
Niet!?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
Of denk jij dat de coureurs van TR en RBR altijd Red Bull in hun blikje hebben zitten voor de race aan?
Ok ik zeg niksquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is een geheimpje. Niet verder vertellen.
Nu wel op Ultrasoftsquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:35 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat verstappen weer buiten is op supersofts en niet achter de FI aangegaan is
Ik zag hetquote:
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijdenquote:3 Verstappen Toro Rosso 1m23.382s
4 Rosberg Mercedes 1m24.126s
Tsja, had je anders verwacht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijden
Nee maar wel gehoopt natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, had je anders verwacht?
quote:12:44 Raikkonen is back out, and that looks like the ultra-soft tyres again on the Ferrari.
tijdens races wil ik de bandenslijtage van de Mercedes nog wel eens zien. Die lag vorig jaar toch iets hoger dan bij de Ferrari en met de meer vrije keuze voor de bandencompounds kan het dit jaar een klein verschilletje opleverenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijden
Beter dan vorig jaar:quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn inschatting op basis van de testen tot dusverre is dat Toro Rosso op 1,5 seconde zal zitten van de Pole positions van de Mercedessen en Ferrari's.
Zover je er nu wat over kunt zeggen natuurlijk.
Maar 1,5 seconde achter pole, is dat veel, en zijn ze dan competitiever of minder competitief geworden tov vorig seizoen?
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:56 schreef Geralt het volgende:
Kan ik op F1.com niet meer convert to your local time doen?
Ongetwijfeld. Waar zit die optie dan?quote:
quote:
quote:Grosjean is up against the tyre barrier somewhere - it looks like it could be the outside of Turn 5. Hard to tell from the CCTV footage if he's hit anything though. However, he has made it through the gravel.
ik zie het in het rood bij de tijden van de race staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Waar zit die optie dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het in het rood bij de tijden van de race staan
?quote:Fri 18 – Sun 20 Mar 2016
Practice 1
Fri
12:30 – 14:00
Practice 2
Fri
16:30 – 18:00
Practice 3
Sat
14:00 – 15:00
Qualifying
Sat
17:00 – 18:00
Race
Sun
16:00 – 18:00
Full timetable
Destination Guide
Buy Tickets
2015 Results
2015 Onboard lap
2015 Race edit
gewoon op de hoofdpagina op de race van Australië gaan hoveren, waarna er een tijdenlijstje verschijnt. Daar kun je het aanklikkenquote:
Verder naar beneden scrollen dan zie je de races in een rijtje staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik op de hoofdpagina zegmaar. Als ik daar met de muis boven een race hoover gebeurd er niks.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verder naar beneden scrollen dan zie je de races in een rijtje staan
Nee, op de hoofdpagina... Niet op de races pagina... Op het logo van F1 klikken linksboven...quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef Geralt het volgende:
Dit zie ik op de hoofdpagina zegmaar. Als ik daar met de muis boven een race hoover gebeurd er niks.
Hebbes! Bedankt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, op de hoofdpagina... Niet op de races pagina... Op het logo van F1 klikken linksboven...
Dan op de homepage van F1.com scroll je naar beneden, en daar staat een lijst van alle races. Als je daar op Australie hovered krijg je een timetable, met de optie: Convert to your local time.
quote:Nico Rosberg ran a poll on social media about the system, 25 per cent of fans were positive, 75 per cent negative. We will share the results of our own poll later in the lunchbreak, when that finishes.
Je gaat naar fok.nl en kijkt of in het algemene F1 topic in de OP of je zoekt de op woensdag gepostte voorbeschouwing op de FP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
Je gaat naar F1.com en ziet bovenaan in beeld "Championship" staan. Als je daar met de muis heengaat opent een popup met "races". Dan klik je daarop en zie je alle races.
Daar is niks aan te passen naar local time.
Nee, je moet naar F1.com en vervolgens helemaal omlaag scrollen, want dat is heel logisch om te doen als je wil kijken hoe laat de races in het kampioenschap zijn ondanks dat je die races gewoon bovenaan de pagina op kan roepen.
Man man man, welke debiel bedenkt zoiets?!
twitter:nico_rosberg twitterde op donderdag 03-03-2016 om 13:28:47MY OPINION: Massive safety improvement. It will look ok too eventually. I'M ALL FOR IT! https://t.co/ONVbZYfjAp reageer retweet
Niet verrassend. In vrijwel iedere tak van sport zijn de fans conservatief.quote:
Verbaast me niks van Britneyquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
twitter:nico_rosberg twitterde op donderdag 03-03-2016 om 13:28:47MY OPINION: Massive safety improvement. It will look ok too eventually. I'M ALL FOR IT! https://t.co/ONVbZYfjAp reageer retweet
Nah, ik vind de auto's van 2009 nog steeds spuuglelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet verrassend. In vrijwel iedere tak van sport zijn de fans conservatief.
Dat is een betere optie ja. Onbegrijpelijk hoe een orgaan als de FIA zoiets triviaals als dit op een onlogische plek wegstopt waar het eerst gewoon wel overzichtelijk was.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat naar fok.nl en kijkt of in het algemene F1 topic in de OP of je zoekt de op woensdag gepostte voorbeschouwing op de FP.
opgelost, slotje.
Vergeet niet dat het daadwerkelijk zijn leven kan besparen he.quote:
Dat valt nog maar te bezien. Ik wil de eerste auto met halo wel in de hens zien vliegen terwijl ie op zn kop ligt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het daadwerkelijk zijn leven kan besparen he.
Dat is zeker niet uit te sluiten.quote:
Het is geen voetbal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Je kunt ook twintig jaar formule 1 rijden en vervolgens door een dom ski ongeluk een kasplantje worden bijvoorbeeld..
Als de risico's toch minder worden Mogen de coureurs ook wel wat minder betaald worden. Benieuwd wat ze dan van die halo gaan vinden.
De 1337e keer dat dat gevraagd wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De 1337e keer dat dat gevraagd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen leest 1000 posts terug. Excuses.
En dank voor het antwoord.![]()
Komt veel minder vaak voor dan dat er losse onderdelen richting hun hoofdschieten. Bovendien, in veel gevallen als er zoiets tegen je hoofd aankomt is het klaar binnen een fractie van een seconde. Bij een brand kan je ook nog blussen, en ze hebben brandwerende kleding aan, dat wil niet zeggen dat ze niet dood kunnen gaan door het vuur, maar daar zijn ze al een stuk beter tegen beschermt. Hoofd is nog steeds een zwakke plek.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Ik wil de eerste auto met halo wel in de hens zien vliegen terwijl ie op zn kop ligt.
Succes Britney.
Het gaat volgens mij ook niet alleen om het risico, maar ook om de plaatjes die een ongeluk met het hoofd zou kunnen opleveren. Net zoals men een jaar of 30-40 geleden het zat was om coureurs levend te zien verbranden.quote:
Zelfde tijd als Mercedes vorig jaar op softs, dus zo bijzonder is het niet. Of de wagens moeten langzamer geworden zijn, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:40 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog wel zonder wat andere tijden, maar het blijft een super tijd van kimi. Ik vraag me af in hoeverre de supersoft en de ultrasoft ookal op zijn voordat ze het einde van de lap halen.
Sorry moet ook nog gewerkt wordenquote:
Netjes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:43 schreef HerrFritz het volgende:
Wehrlein met supersoft naar een 1 25 2
Vergeet ook de Saubers niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Netjes.Bij de race vorig jaar zaten ze bijna zes seconden achter de Ferrari's, nu dus minder dan drie.
Lijkt erop dat Wehrlein het de Hazen en de Renaults misschien wel lastig kan maken.
twitter:F1_Italia twitterde op donderdag 03-03-2016 om 15:53:01Ecco a cosa serve il sistema Halo.#F1Testing #SkyMotori #Ferrari https://t.co/MMpNYaY51m reageer retweet
ah, daar is het rooster van mijn BBQ gebleven. Ik kon het laatst al nergens vindenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:F1_Italia twitterde op donderdag 03-03-2016 om 15:53:01Ecco a cosa serve il sistema Halo.#F1Testing #SkyMotori #Ferrari https://t.co/MMpNYaY51m reageer retweet
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
De Haas heeft voor de derde keer een rode vlag veroorzaakt vandaag
motor problemen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
De Haas heeft voor de derde keer een rode vlag veroorzaakt vandaag
Deels, maar Haas heeft de Formule 1 ook wat onderschat. Dan loop je tegen problemen aanquote:
Eerste twee kwamen door problemen met het Brake by wire systeem en de laatste doordat de motor afsloeg nadat Grosjean hard de kerbs raakte.quote:
wow, ziet echt cool uitquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
De McLaren onder flowpaint. Wtf waarom maken ze hier geen livery van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lak erover, klaar!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hamilton heeft op Insta hard uitgehaald naar dat lelijke halo sekreet. Hij wil ook helemaal geen kap. Die Wurz met zijn dikke bull over 'alle rijders willen cockpit bescherming'. Gelul. Lang niet alle rijders. Hulk niet. Palmer. Hamilton. En misschien nog wel wat meer. Benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.quote:
Dit zei Hulkenberg daarover:quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het daadwerkelijk zijn leven kan besparen he.
quote:"De F1 is al veilig genoeg op dit ogenblik. Ik ben dan ook geen fan van het Halo-systeem dat Kimi vandaag uitgeprobeerd heeft, zelfs niet als het m'n leven kan redden. F1 is de afgelopen twintig jaar enorm veel veiliger geworden, maar er moet nog een beetje risico in de sport zitten. Dat hoort zo, en dat maakt de sport ook sexy en aantrekkelijk. Momenteel gebeuren er trouwens ook zware crashes, maar we wandelen er zonder schram van weg. Dat is goed, maar dat laatste deeltje risico moet voor mij blijven."
het reed "ok"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk een bevinding van Kimi zelf ? Hij heeft nu met dat ding gereden, ben wel benieuwd naar zijn (op zijn eigen manier natuurlijk) mening over die Halo![]()
Hier sluit ik mij graag bij aan. Gefeliciteerd Jostwitter:redbullmotors twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 10:00:03Happy Birthday to @Max33Verstappen’s dad and former @F1 star Jos #F1 https://t.co/xkb2wViJ7B reageer retweet
ik stel juist dat veel mensen Haas hebben overschat, en dat het te verwachten dat ze tegen problemen zouden aanlopen. Het is niet dat ze hulp krijgen van Ferrari dat er niets kan/kon mislopen wat blijkbaar wel de algehele gedachtegang was....quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deels, maar Haas heeft de Formule 1 ook wat onderschat. Dan loop je tegen problemen aan
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik stel juist dat veel mensen Haas hebben overschat, en dat het te verwachten dat ze tegen problemen zouden aanlopen. Het is niet dat ze hulp krijgen van Ferrari dat er niets kan/kon mislopen wat blijkbaar wel de algehele gedachtegang was....
Geweldig!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prima lunchvideo straksquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanaf 4.40min gaat het over STR, FI en Verstappen en Hulk, volgt ook nog een interview met Max en Hulk, maar Max laat niet veel los.
Hulkenberg spreekt z'n hoop uit dat ze (FI) aan kunnen haken bij Williams dit seizoen en hij verwacht gevechten met Red Bull en Toro Rosso.
STR wordt verder door Buxton als bulletproof omschreven en een safe bet als je dan toch ergens je geld op in wil zetten.
Ik wil de hypetrain niet teveel op gang helpen, maar STR heeft echt goede dingen laten zien deze tests en dat is niet onopgemerkt gebleven.
Daar móeten ze die eerste seizoenshelft op kapitaliseren.
Bij de Ted's Notebook van gister werd de TR ook goed beoordeeld. De rangoorde volgens Ted wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanaf 4.40min gaat het over STR, FI en Verstappen en Hulk, volgt ook nog een interview met Max en Hulk, maar Max laat niet veel los.
Hulkenberg spreekt z'n hoop uit dat ze (FI) aan kunnen haken bij Williams dit seizoen en hij verwacht gevechten met Red Bull en Toro Rosso.
STR wordt verder door Buxton als bulletproof omschreven en een safe bet als je dan toch ergens je geld op in wil zetten.
Ik wil de hypetrain niet teveel op gang helpen, maar STR heeft echt goede dingen laten zien deze tests en dat is niet onopgemerkt gebleven.
Daar móeten ze die eerste seizoenshelft op kapitaliseren.
Verrassend lijstje wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Bij de Ted's Notebook van gister werd de TR ook goed beoordeeld. De rangoorde volgens Ted was
1. Mercedes
2. Ferrari
3. Williams en Force India dichtbij elkaar
4.
5. Red Bull
6. Torro Rosso
7. Mclaren
8. Renault
9. Sauber
10. Manor
11. Haas
quote:All three segments to include knock-out elimination
F1's controversial qualifying revamp will be introduced in full from the season-opening Australian GP, Sky sources understand.
The move to introduce more regular driver eliminations during the one-hour qualifying session was announced by the F1 Commission last week, but the timetable for its introduction was thrown into doubt within days by Bernie Ecclestone.
However, the full proposal is understood to have been approved at a meeting of the World Motor Sport Council on Friday, the body which rubber stamps F1's rules.
The FIA has made no comment on the matter, but a statement of the WMSC's decisions is expected to be released later on Friday.
F1's drivers met with FIA race director Charlie Whiting in the Barcelona paddock on Wednesday night and voiced their opposition to the changes, with Sergio Perez telling Sky Sports they feared the rules would "complicate" qualifying for fans.
Ik hoop hier niet op hoor. Ik verwacht zeker de eerste 6 GP's STR vlak achter Williams. Force India en Re Bull zullen in de buurt zitten, maar niet per definitie ervóór. En qua betrouwbaarheid verwacht ik STR de eerste races in de top 3 met Mercedes en Force India.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Bij de Ted's Notebook van gister werd de TR ook goed beoordeeld. De rangoorde volgens Ted was
1. Mercedes
2. Ferrari
3. Williams en Force India dichtbij elkaar
4.
5. Red Bull
6. Torro Rosso
7. Mclaren
8. Renault
9. Sauber
10. Manor
11. Haas
Haas heeft het op betrouwbaarheid nog helemaal niet onder de knie, en Manor rijdt nu natuurlijk ook niet van die spectaculaire tijden. Van de 3 geef ik Haas de beste kans op punten aan het eind van het jaar, maar betwijfel of de Saubers en de Manor met zn groot veld ooit punten gaan scoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Sauber beter dan Manor en Haas? Dat gevoel heb ik niet eigenlijk
Ik totaal niet. Maar Sauber schijnt wel met wat updates te komen voor Australië.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Sauber beter dan Manor en Haas? Dat gevoel heb ik niet eigenlijk
Klinkt als een versnellingsbak...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef VacaLoca het volgende:
Rode vlag door..... een Mercedes
The W07 made a strange 'bang' noise and then seemed to shut off its engine as it passed the pits.
Ik geloof niet dat de motor er dan direct met een plof mee op houdt... Volgens mij gaat dat gepaard met verlies van vermogen.quote:
Ik denk dat een gevoelige F-1 motor er niet tegen kan als er een turbo stukgaat. Ik kan mij vergissen. Later vanmiddag komt dat nieuws vast naar buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de motor er dan direct met een plof mee op houdt... Volgens mij gaat dat gepaard met verlies van vermogen.
Nadat ze er 5-6 races mee gedaan hebben terwijl ze maar 4 hoeven mee te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en als hoop voor het komende seizoen. Ze kunnen dus kapot!
kapot is kapotquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nadat ze er 5-6 races mee gedaan hebben terwijl ze maar 4 hoeven mee te gaan
Ja, het is express gesloopt....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en als hoop voor het komende seizoen. Ze kunnen dus kapot!
ik zie of FB nu geen: MAXXXXXXX MAXXXXX 2e tijd!!!! Like dit bericht als je MAAAXXXX ook een held vindt. 2e TIJD!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden van vanmorgen
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:22.852, supersoft tyres, 52 laps;
2. Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:23.134, ultrasoft yres, 53 laps;
3. Sergio Perez, Force India, 1:23.721, supersofts, 43 laps;
4. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:24.133, medium tyres, 64 laps;
5. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:24.549, soft tyres, 57 laps;
6. Jenson Button, McLaren, 1:24.714, ultrasoft tyres, 49 laps;
7. Marcus Ericsson, Sauber, 1:25.031, soft tyres, 57 laps;
8. Jolyon Palmer, Renault, 1:25.231, soft tyres 27 laps;
9. Romain Grosjean, Haas, 1:25.255, soft tyres, 50 laps;
10. Felipe Massa, Williams, medium tyres, 1:25.696, 63 laps;
11. Rio Haryanto, Manor, No time, 1 laps
Het zou mooi zijn als er een lijstje was van snelste tijden, per type bandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden van vanmorgen
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:22.852, supersoft tyres, 52 laps;
2. Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:23.134, ultrasoft yres, 53 laps;
3. Sergio Perez, Force India, 1:23.721, supersofts, 43 laps;
4. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:24.133, medium tyres, 64 laps;
5. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:24.549, soft tyres, 57 laps;
6. Jenson Button, McLaren, 1:24.714, ultrasoft tyres, 49 laps;
7. Marcus Ericsson, Sauber, 1:25.031, soft tyres, 57 laps;
8. Jolyon Palmer, Renault, 1:25.231, soft tyres 27 laps;
9. Romain Grosjean, Haas, 1:25.255, soft tyres, 50 laps;
10. Felipe Massa, Williams, medium tyres, 1:25.696, 63 laps;
11. Rio Haryanto, Manor, No time, 1 laps
Dat komt omdat max nu niet rijdt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zie of FB nu geen: MAXXXXXXX MAXXXXX 2e tijd!!!! Like dit bericht als je MAAAXXXX ook een held vindt. 2e TIJD!!!!!!
Dat heb ik uberhaupt nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zie of FB nu geen: MAXXXXXXX MAXXXXX 2e tijd!!!! Like dit bericht als je MAAAXXXX ook een held vindt. 2e TIJD!!!!!!
ja en omdat hij niet 2e is, dan zou het pas echt raar zijn hequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt omdat max nu niet rijdt.
Hij is nu geen 2e omdat hij nu niet rijdt. Waarom zou iemand nu wat over Max roepen op facebook?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja en omdat hij niet 2e is, dan zou het pas echt raar zijn he
Wat voor mensen heb jij op Facebook vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GO MAXXXXXXquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor mensen heb jij op Facebook vraag ik me dan af
Gek héquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Motorsport:quote:
+1 kudo voor jouquote:De Mercedes bleek een transmissieprobleem te hebben.
Ok dacht dat Sainz ook al 2 dagen getest had.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die reed dinsdag en donderdag.
Tijdens de eerste test testte Sainz op dag 1&3, Max op dag 2&4.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok dacht dat Sainz ook al 2 dagen getest had.
Ik weet niet wat het vandaag scheelde he. Of het nice is moet nog blijken.quote:
Vettel daagt Rosberg alvast uittwitter:sebvettelnews twitterde op maandag 07-03-2016 om 16:37:07Sebastian Vettel vs Nico Rosberg - 2016 #F1Testing in Barcelona🎥 @Gianludale27 #F1 #Seb5 https://t.co/yq7gaMA00i reageer retweet
Marlboro dus nog altijd Ferrari sponsor met dat wit.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
Vettel daagt Rosberg alvast uittwitter:sebvettelnews twitterde op maandag 07-03-2016 om 16:37:07Sebastian Vettel vs Nico Rosberg - 2016 #F1Testing in Barcelona🎥 @Gianludale27 #F1 #Seb5 https://t.co/yq7gaMA00i reageer retweet
Dat moeten we nog zien. Ferrari zat in race simulatie dicht bij Mercedes en was zelfs sneller op de softe band.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Nober het volgende:
21 GP's? Het is al zo saai als maar zijn kan met Mercedes ver voor de rest uit.
[..]
Marlboro dus nog altijd Ferrari sponsor met dat wit.
Sterker nog Marlboro heeft vorig jaar zelfs bijgetekendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Nober het volgende:
21 GP's? Het is al zo saai als maar zijn kan met Mercedes ver voor de rest uit.
[..]
Marlboro dus nog altijd Ferrari sponsor met dat wit.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
Omdat het niet hun linkerhand isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:40 schreef Geralt het volgende:
Hoezo hebben ze allebei hun linkerhand boven de cockpit uit steken terwijl de wielen naar links staan?
Ik snap dit plaatje niet
Indd.. Zoals ik het nu een beetje zie draaien ze met de rechterhand zo'n 120 graden CCW naar links toe.. Aan de stand van de wielen te zien moet dat nog wel wat scherper kunnen. Dus ergens denk ik dat ze een stuuruitslag hebben van ongeveer 300 graden (150 links / neutraal / 150 rechts).quote:
blond?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:50 schreef Geralt het volgende:
Godver. Ik voel me dom nu. Ze draaien zover door dat hun rechterhand boven de linkerkant uitkomt natuurlijk![]()
![]()
Nee moe. Vorige week een switch van middagdienst naar ochtenddienst gehad en die nacht maar 3 uur slaap gehad, hele weekend bij elkaar ook denk ik maar 8 uur in totaal, van zondag op maandag 5 uurtjes en gister op vandaag ook maar 4 of 5 denk ik.quote:
Ziggo zal wel wat doen, toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef THEFXR het volgende:
worden er ergens nog voorbeschouwingen uitgezonden?
wanneer is dat met sky?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:14 schreef lobotm het volgende:
Of de stream van sky zien te bemachtigen best goede voorbeschouwingen.. op ziggo sport is er ook nog de inside line maar is niet echt super ....
12 maart las ik 14:40quote:
twitter:ausgrandprix twitterde op zondag 13-03-2016 om 09:00:35Today marks the start of #AusGP week. Freight is arriving, FMX track is being built and 4 crucial cars arrived. https://t.co/X6ZipLeHHY reageer retweet
zenuwenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:22 schreef Fopje het volgende:
De zenuwen beginnen weer een beetje te komen
Ik zou daar gevoeglijk wel van uit gaan jaquote:Op zondag 13 maart 2016 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan ze bij opa Verstappen dit jaar ook weer races uitzenden? Wil eigenlijk weleens een race gaan kijken in Montfort
Oh nou ik heb dat wel een beetje hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zenuwen![]()
Ongeduldig ja, tot roepens toe enthousiasme als de eerste keer de 5 rode lampen weer uitgaan oké. Maar zenuwen voor een nieuw seizoen heb ik nog nooit gehad.
Ik ook niet. Wat extra opgewondenheid straks kort voor de race, maar zenuwachtig... Nee.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zenuwen![]()
Ongeduldig ja, tot roepens toe enthousiasme als de eerste keer de 5 rode lampen weer uitgaan oké. Maar zenuwen voor een nieuw seizoen heb ik nog nooit gehad.
Laatst ook gedaan. Echt ontzettend leuk daar. Veel plezier alvast.quote:Op maandag 14 maart 2016 05:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga zondag kijken bij CoronelKart in Huizen, hapje drankje en achteraf nog even in een kartje
Klinkt leukquote:Op maandag 14 maart 2016 05:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga zondag kijken bij CoronelKart in Huizen, hapje drankje en achteraf nog even in een kartje
quote:Op maandag 14 maart 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
O MIJN GOD HET IS ALWEER BIJNA ZOVER!
Ben erg benieuwd naar 't nieuwe seizoen, nieuwe teams, nieuwe coureurs....
twitter:F1 twitterde op maandag 14-03-2016 om 09:57:24#AusGP set-up in full flow earlier today 👍 Just 4 days until the cars hit the track! #F1IsBack https://t.co/orF5Q5H33D reageer retweet
Dat zou toch die meet worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:35 schreef Meike26 het volgende:
Die meet die al jarenlang georganiseerd wordt? Die meet bedoel je?quote:
Jep. Maar dan elk jaar weer niet door gaat.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die meet die al jarenlang georganiseerd wordt? Die meet bedoel je?
Die van 2 jaar geleden vond ik de gezelligstequote:Op maandag 14 maart 2016 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Maar dan elk jaar weer niet door gaat.
GP van Canada toch? Goede racequote:Op maandag 14 maart 2016 11:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die van 2 jaar geleden vond ik de gezelligste
filmon.comquote:Op maandag 14 maart 2016 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je in Nederland eigenlijk ook op een of andere manier Channel 4 kijken? Rechtstreeks? Hoe?
Klopt ja, heb je gelijk in, misschien later dit jaar doen? Ook in Huizen? GP van Maleisië lijkt me dan wel een mooie, of Mexico ? Lekker ver vooruit zodat iedereen kanquote:
Was jij daarbij ja ? Heb ik ooit georganiseerd, beetje met hulp van Olga om het bekend te maken. Ik had zelfs stickers gedrukt. 251 mensen in de zaal, voor ca 75% gevuldquote:Op maandag 14 maart 2016 12:08 schreef VacaLoca het volgende:
Enige 'meet' waar ik ooit geweest ben was niet van dit forum maar van oud formule1 forum.. GP van Canada 2001 kijken in het Omniversum. Jos trakteerde iedereen op een mooie race.
Nu een keer goed organiserenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt ja, heb je gelijk in, misschien later dit jaar doen? Ook in Huizen? GP van Maleisië lijkt me dan wel een mooie, of Mexico ? Lekker ver vooruit zodat iedereen kan
Ik wilde wel, maar het ging niet, hoofd ging duizelen en kreeg nachtmerries. Teveel hooi op mn vork dat moment. Bovendien problemen met uitzendrechten, dat is niet zo 123 geregeld.quote:
Hoezo dat? Gewoon ziggo sport toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar het ging niet, hoofd ging duizelen en kreeg nachtmerries. Teveel hooi op mn vork dat moment. Bovendien problemen met uitzendrechten, dat is niet zo 123 geregeld.
Ja dat wel, maar het was vorig jaar 15 jaar geleden geweest na de GP van Canada in Omniversum.Dat leek me wel een reden waard om het truukje te herhalen. Omniversum wilde niet meedoen vanwege hun groene karakter nu. Theater Gooiland in Hilversum en had er wel oren na, maar het Pathé heeft het een jaar of 4 geleden ook geprobeerd en ik had ze om advies gevraagd. Om dan toch door te zetten moet je de organisatie tegen erg hoge waarde verzekeren en dat hadden ze mij echt afgeraden. Toen had ik al lijntjes uitstaan met Gooiland en had ik al een FB pagina en wilde de fb leden niet teleurstellen, maar het ging gewoon niet. Veel te groot aangepakt dusquote:Op maandag 14 maart 2016 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo dat? Gewoon ziggo sport toch?
Klinkt als een planquote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, of zoals nu, bij Coronel Kartracing, alles is al klaar en geregeld.. Net zo makkelijk toch?
Als we hier weten met hoeveel we willen gaan, kan ik dit eventueel wel met Tim bespreken
Bemoeien als in een miljoen bioscopen bellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:51 schreef Meike26 het volgende:
Ja zal goed kunnen, maar als het wat anders dan Coronel word, dan graag wel iemand die zich hier ook mee wil bemoeien?
Ja, en wat familie met mij mee, ik was toen 14quote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Was jij daarbij ja ? Heb ik ooit georganiseerd, beetje met hulp van Olga om het bekend te maken. Ik had zelfs stickers gedrukt. 251 mensen in de zaal, voor ca 75% gevuld
Toen hadden we nog reclames bij de F1 uitzending. Met één of andere commercial met Schumacher en een closeup van zijn neushaar![]()
Maar die race was echt bizar goed![]()
Met filmpjetwitter:F1 twitterde op maandag 14-03-2016 om 14:39:03A city transforms while the world awaits#F1GetsReady #AusGP #Melbourne #F1IsBack https://t.co/gxzd92Kqjs reageer retweet
Net ook even de season review van de BBC teruggekeken. Ik heb er enorm zin in!quote:Op maandag 14 maart 2016 14:54 schreef WEST het volgende:
Met filmpjetwitter:F1 twitterde op maandag 14-03-2016 om 14:39:03A city transforms while the world awaits#F1GetsReady #AusGP #Melbourne #F1IsBack https://t.co/gxzd92Kqjs reageer retweet
niet op gratis kanaal dan denk ik, zal wel op Ziggo Sport Racing zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 21:10 schreef tralalala het volgende:
Vrije trainingen op vrijdag niet op Ziggo Sport te zien.
Volgens de tv gids van horizon.tv (van Ziggo dus) dan.
Lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
niet op gratis kanaal dan denk ik, zal wel op Ziggo Sport Racing zijn
Niet op open kanaal, nee. Door Ziggo is aangegeven dat de VT's altijd op het betaalkanaal zijn. (wel gewoon op het Select kanaal natuurlijk), maar het open kanaal heeft dan andere programmering. Voor de kwalificatie wordt het voor de liefhebbers van het open kanaal elke race weer duimen of er niet toevallig een spannende voetbalwedstrijd oid isquote:Op maandag 14 maart 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
[..]
niet op gratis kanaal dan denk ik, zal wel op Ziggo Sport Racing zijn
Ah, vandaar.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet op open kanaal, nee. Door Ziggo is aangegeven dat de VT's altijd op het betaalkanaal zijn.
Goeie film, goeie docu. Alleen zullen de meeste F1-fans dat allemaal al gezien hebben vrees ik voor rtl7.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:17 schreef franklop het volgende:
Rtl 7 kom zaterdag met Rush en de documentaire 1.
Ze noemen het de Formule 1 kick-off avond, voor de liefhebbers
RTL7, méér voor mannen + gruntgeluidjequote:Op maandag 14 maart 2016 23:23 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Goeie film, goeie docu. Alleen zullen de meeste F1-fans dat allemaal al gezien hebben vrees ik voor rtl7.
Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe dat Horizon werkt?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:10 schreef tralalala het volgende:
Vrije trainingen op vrijdag niet op Ziggo Sport te zien.
Volgens de tv gids van horizon.tv (van Ziggo dus) dan.
Daar kan ik wel mee leven denk ik al heeft een race op het vasteland wel een lichte voorkeurquote:
Red bull ring op de Max tribune!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Spa natuurlijk. Poging tot FOK!meet op Spa deel 2
Alhoewel ik dit jaar niemand heb om mee te nemen
Twee probleempjes;quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:55 schreef Waffle het volgende:
[..]
Red bull ring op de Max tribune!
Misschien wil ik ook nog wel naar spa maar dan moet er wel geld zijn
Misschien dat Spa dan wat wordt. Heb ook niemand om mee te gaan dus we zouden in de zomer even kunnen kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee probleempjes;
1. Ik heb geen ticket voor die tribune
2. Volgens mij zit ik op dat moment in Italië
Geen idee, maar lijkt me dat ze gewoon zelf mogen kiezen.. Alleen denk ik dat Britney een zwaar jaar gaat krijgen nu de radio communicatie behoorlijk is beperkt.. Hij moet nu zelf dingen zien uit te vogelenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Weet iemand of al bekend is wat Mercedes met de strategie gaat doen? Laten ze de rijders vrij strijden, in die zin dat ze een andere strategie kunnen kiezen, of is dat nog niet besloten?
Ja, ze mogen met elkaar vechten. Ze hebben nu ook een eigen strateeg in plaats van een strateeg voor beiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Weet iemand of al bekend is wat Mercedes met de strategie gaat doen? Laten ze de rijders vrij strijden, in die zin dat ze een andere strategie kunnen kiezen, of is dat nog niet besloten?
Mooi, noblesse oblige, fijn dat ze hun verantwoordelijkheid voor de sport begrijpen. Het is ook best gewaagd in dit seizoen, het kan ze het WK kosten. Het is waarschijnlijk dan ook vooral om wat druk af te halen van de interne verhoudingen tussen de coureurs.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, ze mogen met elkaar vechten. Ze hebben nu ook een eigen strateeg in plaats van een strateeg voor beiden.
Ja, Hamilton wordt ook niet meer lastiggevallen met allerlei informatie terwijl hij druk bezig is om stoere praatjes af te steken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me dat ze gewoon zelf mogen kiezen.. Alleen denk ik dat Britney een zwaar jaar gaat krijgen nu de radio communicatie behoorlijk is beperkt.. Hij moet nu zelf dingen zien uit te vogelen
www.horizon.tv login met je ziggo account. Kijk TV.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe dat Horizon werkt?
twitter:PFF1 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 06:55:18Matt yellow Renault spotted at a photoshoot https://t.co/qCVZ9IZZcY reageer retweet
Waarschijnlijk regio gebonden. Had ik tenminste last van in Zweden. Dus zul je dit via een Nederlandse proxy moeten doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie, even gechecked met m'n ouders over hun ziggo account
Ja, dat deden we met WidM ook alquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk regio gebonden. Had ik tenminste last van in Zweden. Dus zul je dit via een Nederlandse proxy moeten doen.
Het is hoe dan ook niet een 2016 chassis.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:04 schreef sasquatsch het volgende:
De nieuwe Renault livery?
[ afbeelding ]twitter:PFF1 twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 06:55:18Matt yellow Renault spotted at a photoshoot https://t.co/qCVZ9IZZcY reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |