kun je met deze layout van het circuit met deze auto's vergeten. Volgend jaar zou het misschien haalbaar kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Ik wil kwalificatie rondjes op de ultra soft van in de 1:20!!!
Ted had daar vorige week een interessant stuk over. Gezien? Ging over de laagjes van een "biscuit"quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Bottas deed er dinsdag 4.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Doe maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Maar goed dat je niet weet waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamerquote:
Volgend jaar wil ik ook heenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:08 schreef Geralt het volgende:
Karun Chandhok heeft ook een mooi plekje:
[..]
quote:12:08 Raikkonen goes even quicker at the top, having swapped the super-soft for the new ultra-soft compound. He's now down to a 1m22.765s.
Goed idee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Ik verwarde supersoft even met ultrasoft. Nog niet goed wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamer
quote:Raikkonen's second quick lap on the ultra-soft is a 1m23.4s, 0.7s down on his first flying lap of this run.
Roet? Ze gooien gewoon spaghettislierten naar de Mercedesquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
Rosberg op nog geen halve seconde op de mediums tov Max op de supersofts
Klotemercedes
Hopelijk kunnen Vettel en Kimi roet in het eten van die pruisen gooien dit seizoen
Geen ultra's voor Max nog. Hopelijk einde van de dag iedereen op de ultrasofts. Zal wel niet.quote:12:13 Verstappen starts another run on softs.
Niks mis mee. Nog 2 volle en drukke weekenden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:13 schreef Geralt het volgende:
Die 2 weken gaan lang duren. Was het morgen maar alvast zover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
bazenplaat is datquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het Italiaanse origineel neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het Italiaanse origineel neem ik aan?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen gaan inderdaad wel heel erg snel kapot
quote:
Ik verwacht Max ook op ultra's nu, hij is al weer binnen na de korte run op softs.quote:12:21 Hulkenberg has appeared on the ultra-soft tyres.
Daar past een helm inclusief HANS niet doorheen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lijntjes erin gezet zodat je goed kan zien hoeveel kleiner die ruimte wordt om eruit te komen als het ding op zn kop ligt.
Aan de zijkant kun je er niet uit bij die halo.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was hilarisch, omdat het echt even duurde voordat men doorhad dat het NIET Eros Ramazotti was, en ze vonden het al niets voor ons, zo'n zeiknummer.
Dank. Ik heb er heel erg mijn best op gedaanquote:
Blijven hangen totdat er redding komtquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lijntjes erin gezet zodat je goed kan zien hoeveel kleiner die ruimte wordt om eruit te komen als het ding op zn kop ligt.
Aan de zijkant kun je er niet uit bij die halo.
Misschien kan je een paint maken met alle actieve mensen in dit topic tot dusver. Leuk voor in de OPquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er heel erg mijn best op gedaan
In Oostenrijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Redding van zo'n grote Sint Bernhardhond met zijn vustje om de nek
Een vust om zn nek?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Redding van zo'n grote Sint Bernhardhond met zijn vustje om de nek
Gaat Natteschnitzel nooit goed vinden op de Red Bull ring. Daar moet Red Bull in zitten en geen alcoholquote:
Dat zie je toch niet. Gewoon een sticker er op. Of denk jij dat de coureurs van TR en RBR altijd Red Bull in hun blikje hebben zitten voor de race aan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gaat Natteschnitzel nooit goed vinden op de Red Bull ring. Daar moet Red Bull in zitten en geen alcohol
Altijd doorgaan tot de bodem van het vatquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een vust om zn nek?
Heb je al een heel fust leeg ofzo dat je niet meer weet hoe je dat moet schrijven?
Niet!?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
Of denk jij dat de coureurs van TR en RBR altijd Red Bull in hun blikje hebben zitten voor de race aan?
Ok ik zeg niksquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is een geheimpje. Niet verder vertellen.
Nu wel op Ultrasoftsquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:35 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat verstappen weer buiten is op supersofts en niet achter de FI aangegaan is
Ik zag hetquote:
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijdenquote:3 Verstappen Toro Rosso 1m23.382s
4 Rosberg Mercedes 1m24.126s
Tsja, had je anders verwacht?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijden
Nee maar wel gehoopt natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, had je anders verwacht?
quote:12:44 Raikkonen is back out, and that looks like the ultra-soft tyres again on the Ferrari.
tijdens races wil ik de bandenslijtage van de Mercedes nog wel eens zien. Die lag vorig jaar toch iets hoger dan bij de Ferrari en met de meer vrije keuze voor de bandencompounds kan het dit jaar een klein verschilletje opleverenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rosberg op de mediums. Ik word daar niet heel vrolijk van. Die hoeven heel het seizoen die ultrasofts sowieso al niet te gebruiken. Die kan die tijd met het grootste gemak op de softs en anders wel op de supersofts rijden
Beter dan vorig jaar:quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn inschatting op basis van de testen tot dusverre is dat Toro Rosso op 1,5 seconde zal zitten van de Pole positions van de Mercedessen en Ferrari's.
Zover je er nu wat over kunt zeggen natuurlijk.
Maar 1,5 seconde achter pole, is dat veel, en zijn ze dan competitiever of minder competitief geworden tov vorig seizoen?
dat ligt aan jouquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:56 schreef Geralt het volgende:
Kan ik op F1.com niet meer convert to your local time doen?
Ongetwijfeld. Waar zit die optie dan?quote:
quote:
quote:Grosjean is up against the tyre barrier somewhere - it looks like it could be the outside of Turn 5. Hard to tell from the CCTV footage if he's hit anything though. However, he has made it through the gravel.
ik zie het in het rood bij de tijden van de race staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Waar zit die optie dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het in het rood bij de tijden van de race staan
?quote:Fri 18 – Sun 20 Mar 2016
Practice 1
Fri
12:30 – 14:00
Practice 2
Fri
16:30 – 18:00
Practice 3
Sat
14:00 – 15:00
Qualifying
Sat
17:00 – 18:00
Race
Sun
16:00 – 18:00
Full timetable
Destination Guide
Buy Tickets
2015 Results
2015 Onboard lap
2015 Race edit
gewoon op de hoofdpagina op de race van Australië gaan hoveren, waarna er een tijdenlijstje verschijnt. Daar kun je het aanklikkenquote:
Verder naar beneden scrollen dan zie je de races in een rijtje staanquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:22 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik op de hoofdpagina zegmaar. Als ik daar met de muis boven een race hoover gebeurd er niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |