Ik heb weleens 200 procent bezetting meegemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een paar staanplaatsen mogen, maar geen 175% bezetting.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil graag DB, NS en prorail de tering wensen vanwege het verpesten van een mooie reis
Nee. Dat is de grap juistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Werk jij nou ook al bij die Bende?
Ik wil graag een staanplaats boeken bij de SloeberThalys maar ik weet de maten van mn koffer niet....quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:32 schreef dennistd het volgende:
Het wordt al witter, had je dit bordje al Fles?
[ afbeelding ]
Is het weer zo ver? Wat nu weer?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil graag DB, NS en prorail de tering wensen vanwege het verpesten van een mooie reis
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Janiet met dat onderbordje trouwens.
Zei d'r iemand tieten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:10 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij ga ik straks sneeuw zien richting Titisee:
[ afbeelding ]
Edit: blij dat ik voor het DDR-rijtuig vooraan de trein gekozen heb. Op het volgende station stonden achteraan twee schoolklassen met sleetjes te wachten...
Dat was toch in Nederland ook een poosje? een stammetje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:47 schreef dennistd het volgende:
De foto van een 143'er in Neustadt is beter gelukt, dus bij deze. Let ook op de combinatie enkelsdeks-dubbeldeks
[ afbeelding ]
Lang geleden toen 1600locs ICR-rijtuigen trokken tussen andvoort en Limburg, zat er weleens een fietsrijtuig aan wat gebouwd was van een uitgeholde DD-AR bak ja. Denk dat je dat bedoeltquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat was toch in Nederland ook een poosje? een stammetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |