Waarom attenderen bijv andere kandidaten daar niet op?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:27 schreef Baszh het volgende:
Wel hard op Trump maar Cruz zijn 500 miljard wordt niet kritisch belicht?
Iedereen wil Trump kapot krijgen; FOX News doet gewoon mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:27 schreef Baszh het volgende:
Wel hard op Trump maar Cruz zijn 500 miljard wordt niet kritisch belicht?
Ja, Cruz zette Trump goed klem. Maar alles lijkt van hem af te glijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:32 schreef OMG het volgende:
Wat een kut antwoord. Best een aardige vraag van Cruz.
Z'n stem klinkt lager dan normaal. Aan het kuchje net voor zijn antwoord te horen, is hij gewoon wat verkouden.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Straks komt zn pilletje let maar op
Hou het op amper slaap. Oververmoeidheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n stem klinkt lager dan normaal. Aan het kuchje net voor zijn antwoord te horen, is hij gewoon wat verkouden.
Ik weet nog dat Balkenende op een bepaald moment heel geforceerd laag ging praten om mannelijker te klinken. Rubio heeft dat probleem ook wel een beetje, met zijn hoge stemmetje. Vandaar dat ik twijfelde of hij dit expres deed of dat hij verkouden was. Ik houd het op het laatste.
Belangrijker nog, zag je de reactie van de crowdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:51 schreef OMG het volgende:
Ah, claimt Trump nou echt het leger illegale dingen te laten doen?
Eens, maar enige figuur in dit hele spel die niet triest is, is Kasichquote:
2 jochies die de grote man aanvallen, terwijl Kasich poogt om beter over te komen door daar boven te staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gek genoeg maakt Kasich best een goede indruk met de weinige dingen die hij zegt. Veel applaus vanuit de zaal, weinig tot geen wanklank.
Cruz probeert ook heel krampachtig de president uit te hangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
2 jochies die de grote man aanvallen, terwijl Kasich poogt om beter over te komen door daar boven te staan.
De onderliggende gedachte is echter, hij doet er niet toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gek genoeg maakt Kasich best een goede indruk met de weinige dingen die hij zegt. Veel applaus vanuit de zaal, weinig tot geen wanklank.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu zelfs Nederlandse reclame tussendoor, tijdens het kijken via foxnews.com....
Volgens mij is Kasich de enige die baat bij deze avond kan hebben. De andere drie komen er in mijn optiek niet sterker uit dan ze erin gingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:54 schreef skysherrif het volgende:
Zo ontzettend zonde dat Kasich er praktisch uitligt.
HIj had mijn vote.
Maar maakt hij nog enige kans?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Kasich de enige die baat bij deze avond kan hebben. De andere drie komen er in mijn optiek niet sterker uit dan ze erin gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |