De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 4G bedoelt? 5G is nog nergens functioneel.
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De monteur zei dat het beschikbaar is als mijn mobieltje het heeft. Kan dat kloppen?
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens vandaag met het nieuwe modem 5G gekregen. Toch maar eens een modern mobieltje kopen.
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. 5G bestaat echt nog niet in de praktische wereld. Het wordt op dit moment ontwikkeld om over vele jaren 4G te gaan vervangen.
Maar niet voor consumenten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
5G is alleen nog een proef in Gronngen.
Dan lult hij uit zijn nekquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet want hij zei het echt.
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt dus nu dus thuis internet via het 5G-netwerk.
Einde van het glasvezeltijdperk.
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het wel kan kloppen? Ik heb het echt niet verkeerd gehoord.
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een 4G-modem zou wel kunnen. En wellicht is het ook al voorbereid op 5G.
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Utrecht. Doen ze lekker.
Dan liep de monteur waarschijnlijk te pochenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
4G is het snelste van het snelste. 5G is op dit moment ongeveer in een vergelijkbaar stadium als zelfrijdende auto's. Het werkt en niemand kan het gebruiken.
Beetje een kutwedstrijd. Maar ja, Utrecht had al 5x moeten scoren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu blijf ik kijken ook. Wou eigenlijk om 10 uur overschakelen naar Nieuwsuur.
Het is al de hele wedstrijd eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Weet je zeker dat ie niet zei dat je nu een 5 gigahertz modem hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ie zei. Maar goed, het hoeft ook niet het snelste van het snelste te zijn. Het klinkt alleen erg stoer.
Ze mogen inderdaad blij zijn met gelijkspel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt hem veel heeft VVSB ook niet in te brengen.
Uhm, belegen kaas van de markt. Weet niet wat het is maar het is lekker en goedkoop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. 3 jaar oude Zaanlander.
Wat jij?
Humor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |