PowerLoungen vindt niks leukquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Utrecht.
[ afbeelding ]
PowerLoungen vindt dit leuk.
Maar wat nou als het niet zo is?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk naar een wedstrijd aan het kijken waarin Utrecht toch zo gaat scoren.
omdat het grappig is als VVSB zou scoren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk naar een wedstrijd aan het kijken waarin Utrecht toch zo gaat scoren.
Omdat ik meekijk, en dat vind je verdomd gezellig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Texas?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Noem 3 staten waar Cruz de voorverkiezingen won
Na een komma komt nooit en.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik meekijk, en dat vind je verdomd gezellig.
Strikvraag. Het was er geen 1.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.quote:
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Iowa, Texas, Oklahomo?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Jeetje zeg, doe eens niet zo raar. Je hebt nota bene vorige week je uitkering ontvangen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.
Ik vind Rapid Wien leuk . Jij ook ?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
PowerLoungen vindt niks leuk
PowerLoungengod
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.
Lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strikvraag. Het was er geen 1.
Mwa, Caland hoopt elke week op een overwinning voor Feyenoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.
Geef je zelf maar een note.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je, dit zielige gevoel, alsof je eindelijk een soortement van overwinning hebt behaald in dat zielige excuus van een leven van je had je maar mooi gemist als je niet keek.
Word ik daar even mooi voor lul gezet zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onjuist. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/komma-voor-en
Haha, sukkel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Word ik daar even mooi voor lul gezet zeg.
Gewoon strafschoppen. Wordt nog wel lang volhouden dan ...quote:
Mwah, we zitten er allemaal wel eens naast.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Word ik daar even mooi voor lul gezet zeg.
What you did therequote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dacht Caland daar even beter Nederlands te kunnen als mij
Gegniffeld.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Mij ook. Ik ben daar uitermate geschikt voor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Scrummie.
Waarom jij geen moderator bent geworden is mij een raadsel.
HAHA HET IS DAN MIJ DOMME KNEUSquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws voor het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
VVSB gaat Europa in, VVSB gaat Europa in![]()
VVSB in de finale is interessant.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zijn velen voor VVSB?
Je wilt toch een beetje een interessante finale?
Omdat je een chagrijnige negatieve azijnzak bent. Die denkt leuk te zijn met je post. Een echte voetballiefhebber is romantisch en houdt van de schoonheid van het voetbal. Gelooft in het ongelovige.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom zijn velen voor VVSB?
Je wilt toch een beetje een interessante finale?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na elke training even een rondje penalty's. Zoals een echte amateurclubquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Na elke training even een rondje penalty's. Zoals een echte amateurclub
Is Twente daar eigenlijk ook al mee begonnen?
Beetje vroeg om al te gaan slapen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Caland het volgende:
Ze zingen Utrecht wakker worden
Maar het is 10 uur in de avond
Ik ga over 20 minuten lekker naar bed anders.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje vroeg om al te gaan slapen natuurlijk.
Doe toch niet zo negatief johquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Utrecht prikt er zo eentje in.
En dan wordt het alsnog 5-0
Ik wens je, voor ik het vergeet, dan maar meteen een goede nachtrust toe.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga over 20 minuten lekker naar bed anders.
Doet Patrick Kluivert ook mee?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef aleco99 het volgende:
Je zou verwachten dat er gas gegeven zou worden
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Utrecht prikt er zo eentje in.
En dan wordt het alsnog 5-0
lol!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:16 schreef La_Moustache het volgende:
Moeten winnen door een eigen goalUtrecht
x10000000
Jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:16 schreef n00b13 het volgende:
Er stond wel degelijk een speler buitenspel die later deelnam aan het spel
En dan geel geven.
Dan zal zo de 2-0 wel....quote:
Coolsingeltje asfalterenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan vol trots zingen dat ze naar de Kuip gaan
Ja Utrecht in de finale, dat is schitterend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Moet niet denken aan zo'n kutfinale.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
onlogisch verpest alles wat nou juist zo mooi is aan voetbal.
Dit riekt naar mad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef La_Moustache het volgende:
Die supporters van UtrechtSchijtclub
Waarom geef je dan geel als scheids?quote:
Onlogisch is een eersteklas azijnzeiker die de charme van het voetbal niet begrijpt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
onlogisch verpest alles wat nou juist zo mooi is aan voetbal.
Die kunnen tenminste Feyenoord pakkie geven.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja Utrecht in de finale, dat is schitterend.
Shirt van Elinkwijk, een van de clubs waaruit FCU is ontstaan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
Sinds wanneer heeft Utrecht van die shirtsNooit gezien
Komt goed tegen feyenoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef Anthony9219 het volgende:
Kijk ze juichen daar bij Utrecht. Je moet verdomme je ogen uit je kop schamen dat je de verdediging van VVSB niet eens kapot speelt. Dat ze maar hard onderuit mogen gaan in de finale
Omdat die Peet van der Slot als een gek naar grens gaat om te protesteren terwijl hij zelf totaal fout zit. Er wordt wel vaker kaarten getrokken vanwege protesterenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom geef je dan geel als scheids?
Bij de gemiddelde eredivisie wedstrijd zijn ze veel fanatieker.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is een eersteklas azijnzeiker die de charme van het voetbal niet begrijpt.
Het zou zo Ajax-publiek kunnen zijn he?;)quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
Ik zie het niet vaak. Maar goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat die Peet van der Slot als een gek naar grens gaat om te protesteren terwijl hij zelf totaal fout zit. Er wordt wel vaker kaarten getrokken vanwege protesteren
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stilquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.
Wij gaan voor een hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En tegen wie spelen jullie?
[ afbeelding ]
aRENaquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
Nu snap ik waarom er niemand zingt in het stadion.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |