Omdat die Peet van der Slot als een gek naar grens gaat om te protesteren terwijl hij zelf totaal fout zit. Er wordt wel vaker kaarten getrokken vanwege protesterenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom geef je dan geel als scheids?
Bij de gemiddelde eredivisie wedstrijd zijn ze veel fanatieker.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch is een eersteklas azijnzeiker die de charme van het voetbal niet begrijpt.
Het zou zo Ajax-publiek kunnen zijn he?;)quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
Ik zie het niet vaak. Maar goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat die Peet van der Slot als een gek naar grens gaat om te protesteren terwijl hij zelf totaal fout zit. Er wordt wel vaker kaarten getrokken vanwege protesteren
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dramatisch publiek daar bij utrecht joh. Eerst 70 minuten lang je eigen spelers uitfluiten en nu met zijn allen zingen en juichen met 6 kilo boter op je hoofd.
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stilquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.
Wij gaan voor een hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En tegen wie spelen jullie?
[ afbeelding ]
aRENaquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen tenminste. De aRENa is altijd zo stil
Nu snap ik waarom er niemand zingt in het stadion.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV-supporters zingen altijd met 6 kilo boter in hun onderkin.
Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aRENa xD!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop oprecht dat Feyenoord morgen verliest.
Ik was niet van plan jou iets te vertellen idd. Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij serieus 30 of 31 jaar oud bent.
Ah, de tweede plaats. Net als Feyenoord deed.quote:
Hahaaaa!quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even een grapje voor tussendoor
Waarom is Feyenoord met een 'd' (Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
Omdat het verleden tijd is![]()
Klootzak.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
(Al zal jij het met regelmatig per ongeluk met een 't' hebben geschreven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |