Ik besef nu pas dat Douwe maar 1 letter verschilt van Douze.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef loveli het volgende:
Misschien is het al aan de orde geweest, maar ik heb niet alles gelezen
Hoe gaan we Douwe spellen zodat ze het internationaal een beetje leuk uitspreken?
OMGquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Douwe maar 1 letter verschilt van Douze.
Wat goed ik doe meequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb vast een verzameltopic aangemaakt voor de (buitenlandse) reacties op de Nederlandse inzending, kunnen we die weer een beetje bij elkaar plaatsen?
ESF / Verzameltopic reacties op inzending Douwe Bob
wtf .. dit zijn gewoon 25 up tempo nummersquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een random top 25 van iemand, geeft wel goede indruk.
Als Douwe een ballad had genomen was het sowieso finale denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:01 schreef Soren het volgende:
[..]
wtf .. dit zijn gewoon 25 up tempo nummers![]()
Tot nu toe krijg ik het alleen warm van Frankrijk, Finland en een beetje van Italië.
Van welk land is die bovenstequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef Majkool het volgende:
Is nu in principe de grote favoriet met Polen van wat bekend is, grote kans dat ie in Zweden wint. Ook wel anders dan de rest.
Polen waarschijnlijk:
Nee, maar als ze het verkeerde lied kiezen, passen de odds zich vanzelf wel aan (en stijgt DB misschien weer een plekje)quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Greys het volgende:
Deze twee zijn allebei nog niet 100% zeker dus?
Ze zouden gek zijn, zowel Zweden als Polen, als ze deze nummers niet zouden kiezen!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar als ze het verkeerde lied kiezen, passen de odds zich vanzelf wel aan (en stijgt DB misschien weer een plekje)
Is daar ook mega groot/belangrijk volgens mij, zag dat ze het in ieder geval in een mega arena houden, en veel voorrondes enzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe krijgen ze het Zweden ook elke keer voor mekaar, altijd weer een goed liedje.
Lijkt wel veel op:quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef Soren het volgende:
Dat Zweedse nummer klinkt trouwens wel echt heel erg bekend??
Die in de rolstoel geloof ik, andere was jaar daarvoor en stonden ergens bovenaan in televoting hier en ukquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:14 schreef Greys het volgende:
Polen had vorig jaar die melkmeisjes met die tetten, toch?
Wat een vooruitgang, dit
haha ja die was ik aan het zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |