Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klimaathysterie en niks aan de hand, alsdus de GBL.
Rechtse kiezers hoeven niet overal een verklaring voor want ze weten dat ze het meestal toch niet snappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.
quote:
Scherp!quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.
Complimenten voor de TT en OP.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:08 schreef Rezania het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral Kaasliefhebbers.
[ afbeelding ]
Awesome. Ben wel eens hoog in die toren bij mensen tuis geweest. Vooral 's avonds heb je dan het mooiste uitzicht dat je in Nederland kan hebben waar dan ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:02 schreef Disana het volgende:
Appartementje voor de Rotterdammers onder ons. Kosten: slechts 2,7 miljoen.
http://www.rtlz.nl/tv/laa(...)n-500-m2-aan-de-maas
Ja dat lijkt mij echt fantastisch, al die lichtjes. Heb je geen gordijnen nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Awesome. Ben wel eens hoog in die toren bij mensen tuis geweest. Vooral 's avonds heb je dan het mooiste uitzicht dat je in Nederland kan hebben waar dan ook.
Ai, natuurlijk! Allemaal mensenwerk natuurlijk, die klimaatveranderingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.
Lust jij ook geen kaas?quote:
Ik word er ziek van... pas ging ik bijna tegen de vlakte nadat ik samen met de kleuter een klein gebakje had gegeten waar roomkaas in bleek te zitten....quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lust jij ook geen kaas?Dacht altijd dat ik de enige was
Klimaatverandering is links, dus voor vluchtelingen, dus (s)links mensenwerk. Klimaatverandering kan nooit door het verbranden van fossiele brandstoffen ontstaan, want dat zeggen de oliemaatschappijen zelf. En die weten daar vanzelfsprekend het meeste van af.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai, natuurlijk! Allemaal mensenwerk natuurlijk, die klimaatveranderingen.
Ja gatver. Ik moet er ook van kotsen als ik het eetquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word er ziek van... pas ging ik bijna tegen de vlakte nadat ik samen met de kleuter een klein gebakje had gegeten waar roomkaas in bleek te zitten....
Maar ik heb het idd nooit als een gemis gezien, hoogstens lastig, en vooral balen dat de AH zo'n briljante Pizza Shoarma had waar geen kaas op zat, en ze die eerst uit het assortiment hebben gehaald en vervolgens (maanden/jaren later) terug hebben gebracht met kaas erop
Meid toch.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja gatver. Ik moet er ook van kotsen als ik het eet
Wat ik ook zo ontzettend smerig vind is als mensen om je heen brood met kaas aan het eten zijn
Bier.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, wat moet je van me? Ik vertrouw het geslijm niet meer.
Daar heb ik gelukkig geen last van.... als in: dat gebeurt niet om mij heenquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja gatver. Ik moet er ook van kotsen als ik het eet
Wat ik ook zo ontzettend smerig vind is als mensen om je heen brood met kaas aan het eten zijn
Oh?quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgenavond krijg je een biertje van me.
Ze hebben echt nog een hoop rassenissues in de VSquote:
Die blankmens uit het filmpje is wel echt echt écht een mongool zeg. De tering.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze hebben echt nog een hoop rassenissues in de VS![]()
Valt me ook steeds op hoe gemakkelijk het electoraat wordt verdeeld op basis van ras in de analyses in aanloop naar- en na afloop van elk verkiezing.
Hoeveel vraagt 'ie per uur?quote:
Typische autistentactiek.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, wat moet je van me? Ik vertrouw het geslijm niet meer.
Smakelijk ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:29 schreef Rezania het volgende:
Bruin brood met roomboter en oude kaas. Beste eten in de wereld.
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Typische autistentactiek.
Binnen een vreemd gezelschap komen is eng, dus wordt alle aandacht gefocust op één lid van het gezelschap met het idee dat deze persoon na te zijn overgehaald als pleitbezorger/belangenbehartiger voor jou kan dienen. Als men dan later verbaal op de autist inhakt zal in ieder geval één iemand niet (volledig) mee doen wegens schuldgevoelens.
Ik ben een psychopaat, geen autist.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige.
Kowloon is het beide. Ik zal jullie nog niet gelijk stellen inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben een psychopaat, geen autist.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, je krijgt geen bier.
Zelfs zalm wint hier niet van.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Smakelijk ja.
Maar het mist zalm of lamsvlees.
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:29 schreef Rezania het volgende:
Bruin brood met roomboter en oude kaas. Beste eten in de wereld.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Typische autistentactiek.
Binnen een vreemd gezelschap komen is eng, dus wordt alle aandacht gefocust op één lid van het gezelschap met het idee dat deze persoon na te zijn overgehaald als pleitbezorger/belangenbehartiger voor jou kan dienen. Als men dan later verbaal op de autist inhakt zal in ieder geval één iemand niet (volledig) mee doen wegens schuldgevoelens.
Kutgrondwet...quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws(...)or-sgp-helaas-legaal
De faciscten van D66 proberen godvrezend en gezagsgetrouw Nederland ook weer monddood te maken. Maar "helaas" staat de Grondwet in de weg.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
De faciscten van D66 proberen godvrezend en gezagsgetrouw Nederland ook weer monddood te maken. Maar "helaas" staat de Grondwet in de weg.
Oh, dus ze zijn gewoon bang dat de moslims zieltjes gaan winnen als ze in een marginaal beter pandje zitten.quote:die wel van mening is dat de overheid het recht heeft de invloeden van andere culturen op het publieke domein te beperken.
Heerlijk berichtje ook weer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
D66 bestond nog niet eens in 1951, Maik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt je werk volledig aan D66 te danken, ietsje meer dankbaarheid mag ook wel.
Nou nou nou nou nou, iedereen weet dat het dankzij D66 is dat Brussel nu machtiger is dan Den Haag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
D66 bestond nog niet eens in 1951, Maik.
Tsja niet iedereen weet dat je de loop beter in je mond gericht op je gehemelte kan houden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Dom wijf. Met een beetje pech zou ze alleen haar onderkaak er af knallen en een soort cyclopenneus hebben met één groot neusgat..
Van een vermeende veteraan verwacht ik beter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen weet dat je de loop beter in je mond gericht op je gehemelte kan houden.
Misschien verklaart dat de reactie van de vrouw in de spiegel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van een vermeende veteraan verwacht ik beter.
-Vluchtelingen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme, m'n Transavia-vucht naar Lesbos wordt hoogstwaarschijnlijk gecanceld door hen.
Weinig aan de hand, mits de veiligheidspal goed staat afgesteld.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Dom wijf. Met een beetje pech zou ze alleen haar onderkaak er af knallen en een soort cyclopenneus hebben met één groot neusgat..
Eerder waarom ze er een eind aan wil maken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien verklaart dat de reactie van de vrouw in de spiegel.
Transavia. Als we nu alsnog een vlucht willen boeken elders is het p.p. 130 euro duurder en 5 uur langer reizen (x2).quote:
Uhm nee?quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij neemt toch HJ Grand Prestige kaas mee?
Vlieg lekker door naar Tel Aviv. Meer homo's en minder vluchtelingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:01 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme, m'n Transavia-vucht naar Lesbos wordt hoogstwaarschijnlijk gecanceld door hen.
Ja, die joden nemen geen enkele vluchteling op natuurlijk. Typisch weer van ze.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vlieg lekker door naar Tel Aviv. Meer homo's en minder vluchtelingen.
Misschien kunnen ze een nederzetting opzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, die joden nemen geen enkele vluchteling op natuurlijk. Typisch weer van ze.
Wel een paar. Meer willen de Palestijnen niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuk is ook dat als men het heeft over 'opvang in de regio' je het nooit over het beloofde land mag hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij Anne Frank jarenlang opvangen en er wat voor terug doen ho maar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuk is ook dat als men het heeft over 'opvang in de regio' je het nooit over het beloofde land mag hebben
Wanneer gaan we de huidige homoseksuele vluchtelingen verkopen voor fl. 2,50 per stuk, dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij Anne Frank jarenlang opvangen en er wat voor terug doen ho maar.
Verrassende conclusie wel over de veiligheid. In Nederland is het amateurboksen (of Olympisch boksen dus) enkele jaren geleden al overstag gegaan, maar nu de Spelen zelf dus ook. Ziet er opzich wel beter uit voor het publiek. Het lijkt er ook op dat professionele boksers eindelijk voor het eerst naar de Spelen zullen mogen i.p.v. enkel amateurboksers. Dat zou echt fantastisch zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:35 schreef Gutmensch het volgende:
Ey Kaas-: Boksers op Spelen na 36 jaar weer zonder hoofdbescherming
Komt sowieso een inflatiecorrectie bovenop.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de huidige homoseksuele vluchtelingen verkopen voor fl. 2,50 per stuk, dan?
Lucratieve business.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt sowieso een inflatiecorrectie bovenop.
Groepstoeslag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt sowieso een inflatiecorrectie bovenop.
Succes!quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kak, blijkt de bank niet door het trappengat te passen.
Snel een verhuislift opsnorren.
Ben je aan het verhuizen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kak, blijkt de bank niet door het trappengat te passen.
Snel een verhuislift opsnorren.
Geen zorgen, ik heb mijn verstand altijd bij me.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh.
Als je maar niet vergeet wat andere dingen mee te nemen.
Dank. Er komt zo een verhuislift, super snel gelukkig.quote:
Wat er nog van over is na je borrel in Delft...quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb mijn verstand altijd bij me.
De laatste dingen. Vandaag kwam er een bank, bleek niet te passen.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij Anne Frank jarenlang opvangen en er wat voor terug doen ho maar.
Net zoiets als dat jij tienduizend PVV'ers in je huis mag opvangen, pomm.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuk is ook dat als men het heeft over 'opvang in de regio' je het nooit over het beloofde land mag hebben
Bij mij paste alles in de lift, behalve m'n nieuwe driezitsbank, die hebben we op de eerste dag vier etages omhoog moeten sjouwenquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De laatste dingen. Vandaag kwam er een bank, bleek niet te passen.
Maar wordt zo opgelost, via het raam.
Volgens hersendood2000 is de overgrote meerderheid van het pvvee hooggeleid, dus ik neem aan dat die zelf wel rijk genoeg zijn om een casa kunnen vinden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Net zoiets als dat jij tienduizend PVV'ers in je huis mag opvangen, pomm.
Nou zeg. Ga me niet klemzuipen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat er nog van over is na je borrel in Delft...
Hersendood2000 doet zijn username wel vaak eer aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens hersendood2000 is de overgrote meerderheid van het pvvee hooggeleid, dus ik neem aan dat die zelf wel rijk genoeg zijn om een casa kunnen vinden.
Het zijn vooral domme arbeiders die op 'bijltjesdag' alle niet-PVV'ers willen afmaken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens hersendood2000 is de overgrote meerderheid van het pvvee hooggeleid, dus ik neem aan dat die zelf wel rijk genoeg zijn om een casa kunnen vinden.
Dat was een mooi staaltje rekenwerk ja om die stelling te bewijzen. De ironie droop ervan af.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump onderdeel van een complot om aan te tonen hoe achterlijk een groot deel van het electoraat is.quote:"You want to be associated with a fascist?" asked host Chuck Todd. "No, I want to be associated with interesting quotes," Trump shot back.
Zijn Netanyahu, Orban, Geert en Erdo hier ook bij betrokken?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump onderdeel van een complot om aan te tonen hoe achterlijk een groot deel van het electoraat is.
Waarom vangen we al die tandartsen, ingenieurs en chirurgen in Nederland dan op in tentenkampen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Enkel Pechtgod. Alle soevereiniteit overdragen naar Brussel en de zelfverklaarde intelligentsia meekrijgen. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar. Wat een giller.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn Netanyahu, Orban, Geert en Erdo hier ook bij betrokken?
Omdat mijn grachtengordel poppenhuisje te klein is voor al die mensen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom vangen we al die tandartsen, ingenieurs en chirurgen in Nederland dan op in tentenkampen?
Jij komt ook met deze geweldige Geenstijl-grap?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom vangen we al die tandartsen, ingenieurs en chirurgen in Nederland dan op in tentenkampen?
Nee. En schande dat je Netanyahu en Erdogan in dezelfde groep als Geert schaart.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn Netanyahu, Orban, Geert en Erdo hier ook bij betrokken?
Het leven van beroemdheden is net zo irrelevant als een stem op John Kasich.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:29 schreef Ryon het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ds_van_insta_wa.html
Hoeveel procent van de reaguurders zullen het gescheld vergoelijken?
Erdo ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee. En schande dat je Netanyahu en Erdogan in dezelfde groep als Geert schaart.
Dit zal ik niet vergeten.
Pechthold heeft inderdaad al verstrekkende invloed zonder premier te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel Pechtgod. Alle soevereiniteit overdragen naar Brussel en de zelfverklaarde intelligentsia meekrijgen. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar. Wat een giller.
Zal?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:29 schreef Ryon het volgende:
De laatste reactie:quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:29 schreef Ryon het volgende:
quote:Reaguursels
ik kan me niet herinneren dat er 5 jaar geleden zoveel over racisme te doen is geweest. Dat hebben we allemaal te danken aan Kwinsie en zijn kornuiten. Hij moet trots op zichzelf zijn denk ik.
deluiegriek | 02-03-16 | 12:12 | niet ok!
Excuses zijn op z'n plaats. Gaarne sturen naar cumhurbaskanligi@tccb.gov.trquote:
Crap.quote:
Spreek je zijn naam eigenlijk uit als Pecht-Hold of gewoon zoals het heurt als Pech-Told?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Pechthold heeft inderdaad al verstrekkende invloed zonder premier te zijn.
Iets er tussen in.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spreek je zijn naam eigenlijk uit als Pecht-Hold of gewoon zoals het heurt als Pech-Told?
Ja maar, wel maar net hè.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Onder de foto's van de, nu nog, moeder van vijf kindjes stonden dingen als 'kanker zwarte pietjes' en dat ze op stront leken. "Dat gaat me net te ver", aldus de zangeres vanochtend in het radioprogramma Mattie en Wietse op Qmusic.
Ja dat gaat toch wel te ver hé.
Veel te ver. Je kinderen instagrammen gaat ook al ver. Ze zijn natuurlijk al hopeloos verloren als kind van een beroemdheid, maar maak het dan niet erger. Anouk is ook maar een simpel figuur.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Onder de foto's van de, nu nog, moeder van vijf kindjes stonden dingen als 'kanker zwarte pietjes' en dat ze op stront leken. "Dat gaat me net te ver", aldus de zangeres vanochtend in het radioprogramma Mattie en Wietse op Qmusic.
Ja dat gaat toch wel te ver hé.
Beter was het als jij er ook niet op zat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou mijn kinderen überhaupt niet op social media pleuren.
Best lekkere milf ook nog, jammer dat ik geen negert ben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Veel te ver. Je kinderen instagrammen gaat ook al ver. Ze zijn natuurlijk al hopeloos verloren als kind van een beroemdheid, maar maak het dan niet erger. Anouk is ook maar een simpel figuur.
Na een jaartje in Afrika wellicht?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Best lekkere milf ook nog, jammer dat ik geen negert ben.
Is er ook eentje boos omdat hij nergens op kan zitten zonder dat het onder zijn gewicht bezwijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter was het als jij er ook niet op zat.
En nu gaat m'n zomervakantie waarschijnlijk ook al niet door vanwege de vluchtelingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is er ook eentje boos omdat hij nergens op kan zitten zonder dat het onder zijn gewicht bezwijkt.
Serieus?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En nu gaat m'n zomervakantie waarschijnlijk ook al niet door vanwege de vluchtelingen.
Vond hem ook niet al te origineel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij komt ook met deze geweldige Geenstijl-grap?
Ja, dat is wel echt zo.quote:
D66-4-lifequote:
Jij betaalt gewoon een obesitastoeslag, met die pens van je.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En nu gaat m'n zomervakantie waarschijnlijk ook al niet door vanwege de vluchtelingen.
In zo'n oude witte Renault of een busje?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wij hadden het er gisteren met mijn ouders over dat met de auto naar Turkije de komende jaren echt kut zal zijn.
Nou doen we dat ook vrijwel nooit maar vorig jaar was echt oprecht gezellig met mijn ouders en broertje. Ook omdat we een paar dagen zijn gestopt in verschillende landen onderweg.
Nu zul je bij elke grensovergang moeten wachten en ellende tegenkomen.
Welkom in deze SC.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:48 schreef BroodmetChocopasta het volgende:
Ik wil kaas.
Ik ben ook een klant!
Vooral de terugweg wordt een hel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wij hadden het er gisteren met mijn ouders over dat met de auto naar Turkije de komende jaren echt kut zal zijn.
Nou doen we dat ook vrijwel nooit maar vorig jaar was echt oprecht gezellig met mijn ouders en broertje. Ook omdat we een paar dagen zijn gestopt in verschillende landen onderweg.
Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja lesbos heeft wel echt een groot probleem.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt zo.Transavia cancelt alle vluchten naar Lesbos. Als ik nu elders boek is het p.p. 130 euro extra en 5 uur extra reistijd (2x), dus ik denk dat deze droomvakantie nu gewoon niet doorgaat.
Gelukkig zijn er nog voldoende andere vakantielanden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Yes.
Deze zomer viel het erg mee. Zo zie je maar hoe snel het kan gaan.
Ja. Spanje vaart wel bij deze situatie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog voldoende andere vakantielanden.
Om te verhuren tegen woekerprijzen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
In Rotterdam koopt een Quote-500 familie 100 woningen voor Syrische vluchtelingen.
Privaat initiatief.
Wonen zelf in Amsterdam zekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
In Rotterdam koopt een Quote-500 familie 100 woningen voor Syrische vluchtelingen.
Privaat initiatief.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Privaat initiatief.
Goed werk grootkapitaal. Lekker met de zweep over de proleten en hun kleinburgerlijke opvattingen en meningen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Privaat initiatief.
Waar is je vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om te verhuren tegen woekerprijzen natuurlijk.
Nee, dit ziet links niet graag, natuurlijk.quote:De private partij investeert ook in taalcursussen, opleiding, begeleiding naar werk en integratie voor de gezinnen en financiert onderzoek naar de effectiviteit van het programma.
U bent nu genomineerd voor de Drugshond-award.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja lesbos heeft wel echt een groot probleem.
Je moet trouwens Google flights kijken, werkt zoveel beter dan al die andere irritante websites en ik heb er een week-retourtje Barcelona in het hoogseizoen voor 69 euro gefixt.
Ik ga met een Poolse.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
U bent nu genomineerd voor de Drugshond-award.
Soort anti-kraak?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Privaat initiatief.
Ik vind dan een vlucht van 330 euro ('slechts' 50 euro duurder dan wat we hadden), maar dan is de heenreis 17 uur en de terugreis 24 uur. Dat gaat wel mooi van je 7 dagen af.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja lesbos heeft wel echt een groot probleem.
Je moet trouwens Google flights kijken, werkt zoveel beter dan al die andere irritante websites en ik heb er een week-retourtje Barcelona in het hoogseizoen voor 69 euro gefixt.
24 uur reizen naar Lesbos.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dan een vlucht van 330 euro ('slechts' 50 euro duurder dan wat we hadden), maar dan is de heenreis 17 uur en de terugreis 24 uur. Dat gaat wel mooi van je 7 dagen af.
Via Krakau waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
24 uur reizen naar Lesbos.
Hoe gaat die vlucht dan?
Van Mytilini naar Thessaloniki (1 uur)quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
24 uur reizen naar Lesbos.
Hoe gaat die vlucht dan?
Dan ben je al uitgeput voor je vakantie begint en geheid dat er iets vertraagd is waardoor je een aansluiting mist.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van Mytilini naar Thessaloniki (1 uur)
7,5 uur wachten
Van Thessaloniki naar Athene (1 uur)
11 uur wachten
Van Athene naar Amsterdam (3,5 uur).
Precies een etmaal. Plus al het gedoe ervoor en erna natuurlijk.
Tsunami?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Zware aardbeving (8.1) ten zuidwesten van Sumatra
Is dit een grap om het er nog even in te wrijven?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan ben je al uitgeput voor je vakantie begint en geheid dat er iets vertraagd is waardoor je een aansluiting mist.
Oké wacht goed punt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit een grap om het er nog even in te wrijven?
18,5 uur overstaptijd
Pfffffffffffffffffffffffffff en dat voor zown kutstukje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
7,5 uur wachten
11 uur wachten
Kan je beter gaan fietsen ja. Of gewoon even de taxi pakken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffff en dat voor zown kutstukje.
Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:17 schreef Reya het volgende:
Er zijn toch nog wel andere homo-bestemmingen in Europa waar je naartoe kan?
Dat lijkt me weer vrij gevaarlijk als een hommo bent. Zelfs een huisje huren Riyad is nog veiliger denk ik.quote:
Nu wel een warning: http://www.cbc.ca/news/world/indonesia-quake-sumatra-1.3472149quote:
Dan is hoogbouw ineens wel een goed idee, natuurlijk. Hou je in ieder geval droge voeten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu wel een warning: http://www.cbc.ca/news/world/indonesia-quake-sumatra-1.3472149
Een hutje van golfplaten is net zo handig, want binnen een dag weer op te bouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan is hoogbouw ineens wel een goed idee, natuurlijk. Hou je in ieder geval droge voeten.
Lekker lage premie voor de opstalverzekering, bovendien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een hutje van golfplaten is net zo handig, want binnen een dag weer op te bouwen.
Hangt er vanaf hoe ver hij wegspoelt, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een hutje van golfplaten is net zo handig, want binnen een dag weer op te bouwen.
Hoeveel tekens van God wil je nog voordat je inziet dat naar Lesbos gaan een slecht idee is?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
Als het 1x overstappen zou zijn en dan iets van 12 uur overstaptijd op Athene tijdens de avond/nacht zou ik het wel doen. Gewoon even clubben en weer het vliegtuig in. Zou zelfs nog best awesome zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:42 schreef Euribob het volgende:
Straks raakt Kaas z'n paspoort kwijt en vergeet hij de Nederlandse taal. Wordt ie aangezien voor een Marrokaan die zijn homoseksualiteit faket en uitgezet naar Marokko.
Aangezien Rotterdammers sowieso al onverstaanbaar zijn is dit een vrij realistisch scenario.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:42 schreef Euribob het volgende:
Straks raakt Kaas z'n paspoort kwijt en vergeet hij de Nederlandse taal. Wordt ie aangezien voor een Marrokaan die zijn homoseksualiteit faket en uitgezet naar Marokko.
Mooi toch. Scheelt veel zorgkosten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:42 schreef Euribob het volgende:
Een andere 'dier vs machine':quote:
Gewoon een bootje pakken, liggen er genoeg van daar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je kan ook naar Athene vliegen en zelf gebruikmaken van de landelijke infrastructuur, denk dat je er dan sneller moet zijn.
Hebbu we toch zelluf voor betaalt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een bootje pakken, liggen er genoeg van daar.
Denk dat ik me daar wel vermaak. Ben ik ook mooi van m'n studieschuld verlost.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:42 schreef Euribob het volgende:
Mykonos, Gran Canaria playa del Ingles, Keulen, Mallorcaquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:17 schreef Reya het volgende:
Er zijn toch nog wel andere homo-bestemmingen in Europa waar je naartoe kan?
Ach, je moet de zorgen van bepaalde groepen niet negeren, dat betekent echter niet dat je moet meegaan in de massahysterie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
Trouw houdt een pleidooi voor de tokkie. Ik ben niet overtuigd
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)amen-optrekken.dhtml
Gaan de meeste grappen niet over dat de vijf kinderen elk een andere vader hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:29 schreef Ryon het volgende:
Haha, vanaf Schiphol kan je non-stop naar plaatsen in China vliegen waar nog nooit een Westerling van gehoord heeft en voor een plaats binnen Europa moet je 24 uur reizen met twee overstappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
7,5 uur wachten
11 uur wachten
Volgens trouw bestaat NL dus uit tokkies en elitequote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
Dat jij eikel als een scheldwoord zietquote:
Schrijver doet alsof die groep helemaal geen toegang tot het systeem meer heeft, en dat is gewoon niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, je moet de zorgen van bepaalde groepen niet negeren, dat betekent echter niet dat je moet meegaan in de massahysterie.
Dus niet op krukken lopend terugkomen?quote:
Precies. Zo heel slecht gaat het ook weer niet met de elite. Ze maken er weer een probleem van.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijver doet alsof die groep helemaal geen toegang tot het systeem meer heeft, en dat is gewoon niet zo.
Dan kan je beter gaan skiën. Levensgevaarlijke sport.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus niet op krukken lopend terugkomen?
Zijn tokkies de oorzaak van de solidariteitscrisis waarmee de Europese Unie nu wordt geconfronteerd?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
Ja toch? Wij doen het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zijn tokkies de oorzaak van de solidariteitscrisis waarmee de Europese Unie nu wordt geconfronteerd?
Eh ja, want zij helpen al die nationalistische populisten in hun parlementen.
Tss, heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus niet op krukken lopend terugkomen?
Sommige mensen zijn niet zo behendig in het aanwenden van democratische rechten. Uiteraard, op papier heeft iedereen evenveel toegang tot 'het systeem', in de praktijk zeer zeker niet. Sommige mensen zijn überhaupt niet zo handig in de omgang dus vinden moeilijk aansluiting. Moet je hen dan maar laten aankloten? Dat is een optie, maar dan krijg je gefrustreerde hordes die elkander proberen af te troeven door harder te schreeuwen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijver doet alsof die groep helemaal geen toegang tot het systeem meer heeft, en dat is gewoon niet zo.
Ik zou toch denken dat er in dit land voldoende hulp en steun aanwezig is voor mensen die moeilijk uit hun woorden komen. Zo hoogdrempelig is het toch allemaal niet? Het probleem lijkt mij dat deze groep meer wil dan er mogelijk is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet zo behendig in het aanwenden van democratische rechten. Uiteraard, op papier heeft iedereen evenveel toegang tot 'het systeem', in de praktijk zeer zeker niet. Sommige mensen zijn überhaupt niet zo handig in de omgang dus vinden moeilijk aansluiting. Moet je hen dan maar laten aankloten? Dat is een optie, maar dan krijg je gefrustreerde hordes die elkander proberen af te troeven door harder te schreeuwen.
Tegen iemand zeggen 'je bent een tokkie en moet je bek houden' is leuk maar lost niets op. De stem van hem is evenveel waard als de stem van Ryon, met z'n ellenlange betogen.
Euro.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit in de NS International. Eerst wordt er in het Nederlands tijdens een verhaaltje "en daarvoor moet u 2 euro betalen" omgeroepen en vervolgens wordt dat vertaald met "and therefore you have to pay 2 euros"
Mijn stem krijgt een apart vinkje en telt 2.6 maal mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef Heilwasser het volgende:
Tegen iemand zeggen 'je bent een tokkie en moet je bek houden' is leuk maar lost niets op. De stem van hem is evenveel waard als de stem van Ryon, met z'n ellenlange betogen.
Ik krijg gewoon vijf stembiljetten. Net zo handig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn stem krijgt een apart vinkje en telt 2.6 maal mee.
Kiza Magendane is student politicogie en internetpublicist. Hij komt uit het hart van Afrika (Congo) en woont sinds 2007 in Nederland. In Amsterdam en Elders in Nederland houdt hij zich bezig met de zoektocht naar de Nederlander en daar schrijft hij een boek over.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon een student die schrijver, moet nog veel leren.
Als het allemaal zo is als dit pleidooi verwacht ik niet veel van dit boek.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiza Magendane is student politicogie en internetpublicist. Hij komt uit het hart van Afrika (Congo) en woont sinds 2007 in Nederland. In Amsterdam en Elders in Nederland houdt hij zich bezig met de zoektocht naar de Nederlander en daar schrijft hij een boek over.
http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/author/kiza/
Ja natuurlijk, ik haal mijn neus op voor McDonalds en Ikea.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:17 schreef Kowloon het volgende:
Disana is wel het meest elitair van ons allemaal.
Volg jij die iPhone-kwestie? Ik vind het wel interessant, hopelijk gaat Apple de FBI niet helpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:17 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oi, bijna volledig topic gemist. Had niet tot zo laat nog CNN moeten kijken
Hij is daarnaast ook terugkerend Joop.nl publicist en staat bekend om zijn nogal merkwaardige bijdrages aan tal van debatten (met name Zwarte Piet en vluchtelingendingen).quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiza Magendane is student politicogie en internetpublicist. Hij komt uit het hart van Afrika (Congo) en woont sinds 2007 in Nederland. In Amsterdam en Elders in Nederland houdt hij zich bezig met de zoektocht naar de Nederlander en daar schrijft hij een boek over.
http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/author/kiza/
Meid toch.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit in de NS International. Eerst wordt er in het Nederlands tijdens een verhaaltje "en daarvoor moet u 2 euro betalen" omgeroepen en vervolgens wordt dat vertaald met "and therefore you have to pay 2 euros"
Wat vindt ie van Zwarte Piet?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij is daarnaast ook terugkerend Joop.nl publicist en staat bekend om zijn nogal merkwaardige bijdrages aan tal van debatten (met name Zwarte Piet en vluchtelingendingen).
Nu dus ook gevierd Trouw publicist.
Ik heb één keer bij McDonalds gegeten. Dat vond ik nogal teleurstellend, dus daarna nooit meer gedaan. Van Ikea heb ik wel het nodige staan. Dus ik ben een halve tokkie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik haal mijn neus op voor McDonalds en Ikea.
Geen fan geloof ik.quote:
Eerlijk? Ik heb twee keer in mijn leven bij de Mac gegeten, en heb vorige week een commode en een lamp bij Ikea gekocht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb één keer bij McDonalds gegeten. Dat vond ik nogal teleurstellend, dus daarna nooit meer gedaan. Van Ikea heb ik wel het nodige staan. Dus ik ben een halve tokkie.
Bedankt he voor die TT.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:27 schreef Rezania het volgende:
Welke mod heeft die TT nou weer veranderd?!
Ik kan me dat wel voorstellen als je zelf uit het hart van Afrika komt. Dan ziet het er gewoon raar uit.quote:
Haha, dan ontlopen we elkaar niet zoveel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb twee keer in mijn leven bij de Mac gegeten, en heb vorige week een commode en een lamp bij Ikea gekocht.
Die Mac was dus niet zo'n groot succes.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:27 schreef Rezania het volgende:
Welke mod heeft die TT nou weer veranderd?!
Officieel wordt mijn FA-schap pas in de loop van deze week bekend gemaakt, maar goed.quote:
Eigenlijk maar een klein beetje, omdat het niet echt te achterhalen valt of Apple niet achter de schermen toch werkt met de FBI/NSA.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volg jij die iPhone-kwestie? Ik vind het wel interessant, hopelijk gaat Apple de FBI niet helpen.
Of die strafrechtelijk gesanctioneerde decryptieplicht :'Dquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eigenlijk maar een klein beetje, omdat het niet echt te achterhalen valt of Apple niet achter de schermen toch werkt met de FBI/NSA.
Er zijn geloof ik al toen der tijd al meerdere documenten gelekt waarop stond dat grote bedrijven zoals Google en Microsoft nauw samen werkten met de NSA, nu is de vraag natuurlijk of dat allemaal klopt maar dan hoort Apple, die qua telefonie enorm is in de VS, daar ook bij.
En dan is de vraag of Apple het niet gebruikt als een soort reclame stunt. Apple heeft veel consumenten die ook een beetje in die geek-culture zitten en zijn sowieso wel geïnteresseerd in technologie zolang het niet te ver de details in gaat. Dan is dit natuurlijk perfect.
Maar goed backdoors in een encryptie protocol zijn veiligheid-technisch waardeloos en gaan op de lange termijn alleen maar voor problemen zorgen. En dat is volgens mij praktisch de enige manier om langs een goed encryptie algoritme te komen. En dan krijg je natuurlijk van die politici die dan gaan brallen over het 'verbieden van encryptie' of het gelijk stellen van encryptie aan methodes van terrorisme en dan wordt het helemaal lachwekkend: http://www.theverge.com/2(...)ton-back-door-debate
https://www.rijksoverheid(...)en-kinderpornografiequote:Op woensdag 2 maart 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of die strafrechtelijk gesanctioneerde decryptieplicht :'D
quote:Omdat het in de praktijk zal gaan om doortrapte criminelen, wil Opstelten het niet meewerken aan een decryptiebevel aanzienlijk zwaarder straffen dan het weigeren van een ambtelijk bevel, ook bekend als de wederspannigheid, waarvoor de maximumstraf nu drie maanden is.
Hier een topic van een TS waar je volledig onbekend mee bent:quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)en-kinderpornografie
[..]![]()
Is die wet er eigenlijk nog doorheen gekomen?
Ah, php dus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)en-kinderpornografie
[..]![]()
Is die wet er eigenlijk nog doorheen gekomen?
In werkelijkheid eet ik niet zoveel fastfood. Zeg ik alleen om stoer te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:30 schreef Kowloon het volgende:
Als dat fastfoodeten een goede proxy is voor pauperigheid, dan is deze SC wel de meest pauperige op FOK!. Toch Heilwasser en Kaas?
Het Nedersaksisch heeft altijd al een grote invloed op andere talen gehad omdat het door rijke handelaren werd gesproken en dus in aanzien stondquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_Noors
Dit is een leuk artikel, het past eigenlijk niet in wikipedia qua stijl, maar het was precies wat ik wilde weten.
Ik vind het ook niet hoogdrempelig maar bij vergaderingen van politieke organen/partijen zie je toch echt telkens een bepaald type mens opduiken. Heeft ook met de mentaliteit van die personen te maken ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat er in dit land voldoende hulp en steun aanwezig is voor mensen die moeilijk uit hun woorden komen. Zo hoogdrempelig is het toch allemaal niet? Het probleem lijkt mij dat deze groep meer wil dan er mogelijk is.
Zijn er eigenlijk landen waar men niet uit nationalistische en centraal bestuursoverwegingen niet iedereen één taal heeft opgedwongen? Of proberen op te leggen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_Noors
Dit is een leuk artikel, het past eigenlijk niet in wikipedia qua stijl, maar het was precies wat ik wilde weten.
En je voelt jezelf er zo lekker welgesteld door.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb weer eens een daklozenkrantje gekocht om te kunnen lachen om het beroerde Nederlands en de spelfouten.
Ik heb twee Billy's, een keukentafel, een bureaustoel, een afwasborstel en wat kleerhangers van Ikea.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige wat ik heb van Ikea zijn een stel billy's, voor dat geld kan je geen spaanplaat kopen en ze zelf maken.
Als je het zo ziet, heb ik nog 3 kurken pannenonderzetters van Ikeaquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb twee Billy's, een keukentafel, een bureaustoel, een afwasborstel en wat kleerhangers van Ikea.
Ik heb 'm vooral gekocht omdat het overduidelijk een man uit het Midden-Oosten was die 'm verkocht. Ik vermoed een illegaal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En je voelt jezelf er zo lekker welgesteld door.
Mijn bed is ook van de Ikea.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige wat ik heb van Ikea zijn een stel billy's, voor dat geld kan je geen spaanplaat kopen en ze zelf maken.
Wie weet financier je zo ISquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral gekocht omdat het overduidelijk een man uit het Midden-Oosten was die 'm verkocht. Ik vermoed een illegaal.
Van die dingen die je meeneemt als je weer eens een Billy gaat halenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, heb ik nog 3 kurken pannenonderzetters van Ikea
Oh dat geloof ik ook wel, dat de elite eerder aanwezig is bij vergaderingen en bijeenkomsten. Behalve dan bij de SP, waar de gewone man zich ook laat horen. De PvdA is niet langer de partij van de gewone man, dus daar komt die niet meer opdagen. Maar niet getreurd, de gewone man heeft nu de VNU, Pegida, en bovenal de PVV.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet hoogdrempelig maar bij vergaderingen van politieke organen/partijen zie je toch echt telkens een bepaald type mens opduiken. Heeft ook met de mentaliteit van die personen te maken ja.
Ik koop hem altijd van de Bulgaar voor de Jumbo. Die man rekent daar ook op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral gekocht omdat het overduidelijk een man uit het Midden-Oosten was die 'm verkocht. Ik vermoed een illegaal.
Ja, dat is eigenlijk het probleem. Het lijkt mij best plausibel dat het echt niet zo is dat de FBI de telefoon kan kraken. Maar de openbaarheid van de hele kwestie verbaast mij nogal en vind ik haast verdacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eigenlijk maar een klein beetje, omdat het niet echt te achterhalen valt of Apple niet achter de schermen toch werkt met de FBI/NSA.
Er zijn geloof ik al toen der tijd al meerdere documenten gelekt waarop stond dat grote bedrijven zoals Google en Microsoft nauw samen werkten met de NSA, nu is de vraag natuurlijk of dat allemaal klopt maar dan hoort Apple, die qua telefonie enorm is in de VS, daar ook bij.
En dan is de vraag of Apple het niet gebruikt als een soort reclame stunt. Apple heeft veel consumenten die ook een beetje in die geek-culture zitten en zijn sowieso wel geïnteresseerd in technologie zolang het niet te ver de details in gaat. Dan is dit natuurlijk perfect.
Maar goed backdoors in een encryptie protocol zijn veiligheid-technisch waardeloos en gaan op de lange termijn alleen maar voor problemen zorgen. En dat is volgens mij praktisch de enige manier om langs een goed encryptie algoritme te komen. En dan krijg je natuurlijk van die politici die dan gaan brallen over het 'verbieden van encryptie' of het gelijk stellen van encryptie aan methodes van terrorisme en dan wordt het helemaal lachwekkend: http://www.theverge.com/2(...)ton-back-door-debate
Deze man staat ook altijd bij de Jumbo. Daar mag ie ook binnen staan als het regent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik koop hem altijd van de Bulgaar voor de Jumbo. Die man rekent daar ook op.
Jaja. Dat zeg je nu.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In werkelijkheid eet ik niet zoveel fastfood. Zeg ik alleen om stoer te zijn.
Dat mag deze Bulgaar ook. Vriendelijke winkel wel, de Jumbo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze man staat ook altijd bij de Jumbo. Daar mag ie ook binnen staan als het regent.
Veel te duur, die fastfood-rommel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jaja. Dat zeg je nu.pompom lust overigens ook wel een klef fastfood hamburgertje lijkt het.
Ongetwijfeld. Snörkstra.quote:
Iran gaat geloof ik best wel bijzonder relaxt om met Azeri en Koerdisch. Maar goed, die leggen weer andere dingen op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk landen waar men niet uit nationalistische en centraal bestuursoverwegingen niet iedereen één taal heeft opgedwongen? Of proberen op te leggen?
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In werkelijkheid eet ik niet zoveel fastfood. Zeg ik alleen om stoer te zijn.
Geen fastfood, geen snoep, geen frisdrank..quote:
Daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook. Rez is dan ook een lieve jongen.
Helemaal niet, met z'n vuige TT.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook. Rez is dan ook een lieve jongen.
Van heel veel stamppot boerenkool.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen fastfood, geen snoep, geen frisdrank..
Jij komt aan van zuurstof?
Moeten flinke porties zijn dan. Drie keer per dag.quote:
Ik ken een fanatieke Vak P'er. Die zal niet blij zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:37 schreef Gutmensch het volgende:
VBL / Het einde van FC Twente
Dit is wel lullig voor Reya en Voorschrift.
Reya lijkt mij overigens meer iemand voor Heracles.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:37 schreef Gutmensch het volgende:
VBL / Het einde van FC Twente
Dit is wel lullig voor Reya en Voorschrift.
Prima analyse wel eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeten flinke porties zijn dan. Drie keer per dag.
Ik gok toch bier.
Dat zou kunnen. Ik heb Heraaaaaaacles ook altijd een sympathiekere club gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Reya lijkt mij overigens meer iemand voor Heracles.
Zonder FC Twente is er wel extra ruimte voor Heracles om te groeien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Reya lijkt mij overigens meer iemand voor Heracles.
Waarom doe je zo lelijk tegen Kaas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |