http://www.vi.nl/nieuws/v(...)estaan-fc-twente.htmquote:De kans is groot dat FC Twente, in ieder geval voorlopig, bezig is aan zijn laatste seizoen als profclub. Dat liet directeur betaald voetbal van de KNVB Bert van Oostveen weten in gesprek met de NOS.
De proflicentie van FC Twente is voorwaardelijk ingetrokken vanwege de financiële malaise bij de club en de kans is erg klein dat de Tukkers volgend seizoen nog terugkeren in de Eredivisie of de Jupiler League. 'Ik waag me niet aan voorspellingen met percentages, maar in alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat de kans dat FC Twente volgend jaar betaald voetbal speelt minder groot is dan dat ze er wel zijn', aldus Van Oostveen.
'Ik denk dat het heel lastig gaat worden', vervolgt Van Oostveen. 'Ik besef dat veel mensen dat zich nu nog niet realiseren, daarom zeg ik het bewust zo. Er liggen gewoon een aantal vuiltjes uit het verleden en dat is heel lastig op te lossen. FC Twente moet dat zelf maar uitleggen, dat is niet aan mij. Ik denk dat je Houdini en Hans Klok tegelijk nodig hebt om hier nog uit te komen.'
De resultaten uit het onafhankelijke onderzoek van Ben Knüppe hebben aangetoond dat FC Twente bewust informatie heeft achtergehouden voor de KNVB. Het bestuur heeft daarom de opdracht gegeven om op te stappen en gaf daar woensdag gehoor aan.
Nee toestaan dat clubs de boel oplichten is beter idd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Competitie is al zeer matig met teringclubs. Een Jupiler club ipv FC twente, nee dankje
Ja. Maar dat gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:20 schreef wackmack het volgende:
Als ze dit seizoen eral uit worden gegooid vervallen toch de punten die tegen Twente zijn gehaald?
Maak de competitie nog minder aantrekkelijk, dat is echt de oplossing.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee toestaan dat clubs de boel oplichten is beter idd.
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maak de competitie nog minder aantrekkelijk, dat is echt de oplossing.
Zeker. Het dak gaat eraf.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:23 schreef Abed het volgende:
Als dat echt staat te gebeuren gaat dat vuurwerk opleveren.
Ik zou ze straffen met een paar jaar JL, met onmogelijke promotie naar de Eredivisie tot een x aantal jaar. Ze mogen toch al een paar seizoenen Europa niet meer in. Laat de beker maar de enige grote prijs voor ze worden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?
Je denkt dat Twente kan overleven in de JL met een megaschuld en een duur stadion. JL is ook een doodvonnis voor Twente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik zou ze straffen met een paar jaar JL. Ze mogen toch al een paar seizoenen Europa niet meer in.
Hadden ze dat maar eerder moeten bedenken voordat ze gingen frauderen. Vind het echt niet zielig voor ze, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je denkt dat Twente kan overleven in de JL met een megaschuld en een duur stadion. JL is ook een doodvonnis voor Twente.
Ik ook niet hoor dat gaf ik eerder al aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:25 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar eerder moeten bedenken voordat ze gingen frauderen. Vind het echt niet zielig voor ze, hoor.
Heb meer te doen met de supporters en de mensen die daar werken.
Nee , maar de mensen verantwoorrelijk daarvoor straffen. Eruit halen bereik je alleen maar mee dat de competitie nog slechter wordt. Daar hebben we ook niets aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Fraude toestaan is aantrekkelijk ja?
Naja, zo voelde het ook als Feyenoordert dus heb wel enig sympathie voor ze. Kutbestuur/-eigenaar daar.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef MPC60 het volgende:
Je zou supporter van Twente zijn. Alles binnen een paar jaar naar de sodemieter.
Als je zou zo redeneren gaat er nooit meer een bedrijf failliet. Complete onzin. Twente is fout geweest en moet nu op de blaren zitten. Deal with it.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar de mensen verantwoorrelijk daarvoor straffen. Eruit halen bereik je alleen maar mee dat de competitie nog slechter wordt. Daar hebben we ook niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |