Dat zou hij niet erg vinden, jij wenst hem geluk toe?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef luckass het volgende:
hopelijk wordt tofik geramd door een asielzoeker
Niveautje wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef luckass het volgende:
hopelijk wordt tofik geramd door een asielzoeker
Jepquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Als je alle homohaters uit een AZC haalt blijf je vanzelf over met alleen maar homo's.
Mee eens, flikker die homohaters er gewoon uit. Dan is het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Als je alle homohaters uit een AZC haalt blijf je vanzelf over met alleen maar homo's.
Fijn dat je dat even met ons deelt.quote:
ies cultuurquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Vreemd. Je vlucht voor oorlog, je kind huilt, je hebt honger.. dus je gaat een homo slaan.
Jammer van dat brilletjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Gek, ik ben het bijna altijd eens met Dion Graus.
Is geen slecht politicus.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hij heeft nu ook gewoon helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Komt mooi uit. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dion mag Tofik niet zo he....
Dion is een nichtmerrie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:16 schreef danos het volgende:
Dankzij Dion heeft Tofik zijn homogevoelens lang kunnen onderdrukken.
Onze politiek commentator, betaald van belastingcentjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Te veel aandacht voor de persoon Tofik.
Orde ! Orde ! Niet gelijk doorslaan nu....quote:
Het is een actualiteitenprogramma, beste Tagliano.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben na 1,5 talkshow ook weer compleet vluchtelingenmoe
Dat is een open deurquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar Knevel en v/d Brink.
Dat is een juiste constatering. Maakt mij niet minder vluchtelingenmoequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een actualiteitenprogramma, beste Tagliano.
Daar zou het echt inhoudelijk worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Die zou "Super Tuesday" heel mooi uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |