Zou dat ook Quincy Gario's probleem zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tofik Dibi is homoseksueel, wist u dat al?
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Marco van Basten zou vanavond ook komen. Tot hij hoorde dat die Pannekoek ook kwam.
Interessant, de mening van Marco van Basten omtrent Trump en de homoseksuelen in de azc's.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Marco van Basten zou vanavond ook komen. Tot hij hoorde dat die Pannekoek ook kwam.
Hij is leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Niet iedereen heeft het intellect deze grap te snappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Interessant, de mening van Marco van Basten omtrent Trump en de homoseksuelen in de azc's.
2de . Eerste is gewoon standaard propagandaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is treuriger, de Donald Trump-bash zelf of dat ze Sofie van den fucking Enk uitnodigen voor de duiding?
Beidequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is treuriger, de Donald Trump-bash zelf of dat ze Sofie van den fucking Enk uitnodigen voor de duiding?
Dat geld zal toch niks meer waard zijn als de Amerikanen het niet meer hebben om er spulletjes van te kopen. Staan de Chinamen met lege handen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
De Chinezen zuigen natuurlijk wel de Amerikaanse leeg. Chinezen het geld, Amerika goedkope prulletjes.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Ze studeerde in 2006 af aan de Rijksuniversiteit Groningen in de Amerikanistiek.
Je hebt echt geen idee wie Sofie is he?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien het feit dat het Amerika is, is die kans grootquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat elke optie kut is.
Jawel?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wie Sofie is he?
Wel een prettige vaardigheid, op zichquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:08 schreef Martinello het volgende:
Onwaarschijnlijke eigenpijper die Trump.
Wegwezen met je nuance.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Donald heeft nooit gezegd dat Mexicanen 'rapists' zijn. Maar dat ze er tussen zitten.
Ik bind in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alors was me voor. Begrijpelijke keuze van de redactie wel. Verder heb ik niets met Sofie.
Ze brengen criminaliteit en het zijn verkrachters. Dat waren zijn letterlijke woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Donald heeft nooit gezegd dat Mexicanen 'rapists' zijn. Maar dat ze er tussen zitten.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Irritant teringventje die Tofik. Dat zijn neus nog niet gebroken is.
Ik heb Samson nog niet gezien?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
Twee van de grootste faalhazen uit de Nederlandse politiek van de afgelopen 5 jaar aan tafel.
Jeroen denkt al aan Sofie op de boot.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Is Jeroen er nog ? Of vind ie dit wel een leuke fittie... Sophie grijpt in..
Oh ja, da's waar... Sofie.. niet Sophie...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jeroen denkt al aan Sofie op de boot.
Ja mensen het is Sofie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |