abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160339363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar in hoeverre dat, in het uiterste te gaan zitten, gerechtvaardigd is, ligt er wat mij betreft wel aan in welke context men zich bevindt. Stel men schroeft de import/invasie nog verder op, tot in de tientallen miljoenen...Dat is, hoe je het ook went of keert, of je het nou goed vind of niet, een extreem beleid. Als iemand dat gevaarlijk vindt, dan is een evenredig extreme reactie natuurlijk niets dan begrijpelijk.
Tot vernietigingskampen aan toe?
pi_160339414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tot vernietigingskampen aan toe?
Het willen schieten op vluchtelingen aan de buitengrenzen komt daar al aardig in de buurt.
pi_160339434
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook als het doel is om je eigen volk te behouden, dan valt genocide niet te rechtvaardigen.

Bovendien was zijn angst voor het voortbestaan van het Duitse volk, gestoeld op antisemitische, paranoïde lariekoek.
Mee eens, genocide valt nauwelijks te rechtvaardig. Maar in hoeverre zijn antisemitisme voortkwam uit paranoia, of in hoeverre het noodzakelijke retoriek was om een wij-gevoel te scheppen, of dat het daadwerkelijk voortkwam uit gegronde angsten voor (zionistische) invloeden...daarover kan ik niet tot consensus komen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:57:27 #29
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160339438
Weten PVV'ers ook dat het een kwestie van tijd is voor iedereen licht getint is?
wooblabalurg
pi_160339471
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:57 schreef Baconbus het volgende:
Weten PVV'ers ook dat het een kwestie van tijd is voor iedereen licht getint is?
Natuurlijk niet.
pi_160339489
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:57 schreef Baconbus het volgende:
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_160339490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus witmannen moeten een meerderheid blijven vormen omdat een minderheid zijn kut is.
Check.
Wel komisch tho.
Vertel dat maar aan de blanke in Z-Afrika, hoe komisch dat wel niet is. Of hoe komisch Marokkanen het vinden om een minderheid te zijn in Nederland. Of hoe komisch negers het vinden in Amerika...wordt lachen, gieren en brullen. Heck, misschien leeft er nog een joodse holocaust-survivor. Kan je echt goed gaan lachen.
pi_160339537
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus witmannen moeten een meerderheid blijven vormen omdat een minderheid zijn kut is.
Check.
Wel komisch tho.
Het is meer dat wij blijkbaar zo erg gehaat worden in de wereld door andere mensen, dat de enige reden dat wij nog veilig zijn onze meerderheid is. Uiteraard is dat niet de schuld van de blanken zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160339567
Blanken zijn (mondiaal) helemaal geen meerderheid.
pi_160339573
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan de blanke in Z-Afrika, hoe komisch dat wel niet is. Of hoe komisch Marokkanen het vinden om een minderheid te zijn in Nederland. Of hoe komisch negers het vinden in Amerika...wordt lachen, gieren en brullen. Heck, misschien leeft er nog een joodse holocaust-survivor. Kan je echt goed gaan lachen.
Hm. Normaal gesproken wordt segregatie gezien als negatief. Maar pleit jij er hier nou juist voor?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:01:42 #36
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160339581
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is meer dat wij blijkbaar zo erg gehaat worden in de wereld door andere mensen, dat de enige reden dat wij nog veilig zijn onze meerderheid is. Uiteraard is dat niet de schuld van de blanken zelf.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, het is nooit te laat O+
wooblabalurg
pi_160339607
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is een argument terzijde van de angst een minderheid te zijn. Een angst gestoeld op een, volgens mij, niet te ontkennen analyse van de oppervlakkige mens.
pi_160339633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:01 schreef PeteSampras het volgende:
Blanken zijn (mondiaal) helemaal geen meerderheid.
Ze zijn al decennia een minderheid...
pi_160339668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze zijn al decennia een minderheid...
Decennia? Ik betwijfel of het ooit een meerderheid is geweest!
pi_160339675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Normaal gesproken wordt segregatie gezien als negatief. Maar pleit jij er hier nou juist voor?
Absoluut. Kijk, nu we al een enorme diverse samenstelling hebben in Europa, zit er niets op dan om voor cohesie tussen de groepen te pleiten. Maar, zoals blijkt, lukt dat voor geen meter.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:05:52 #41
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160339701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik pas ook nergens tussen maar daar leer je mee leven.
En volgens mij bepalen wij nog altijd met z'n allen hoe een minderheid behandeld wordt.
wooblabalurg
pi_160339717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Absoluut. Kijk, nu we al een enorme diverse samenstelling hebben in Europa, zit er niets op dan om voor cohesie tussen de groepen te pleiten. Maar, zoals blijkt, lukt dat voor geen meter.
Omdat het nogal lastig (en bijzonder dom is) om mensen in te delen in groepen. Dat is meermaals geprobeerd en nooit geweldig afgelopen.
pi_160339718
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Decennia? Ik betwijfel of het ooit een meerderheid is geweest!
Geen idee eigenlijk.
pi_160339735
quote:

[..]

Maar wat is daar het voordeel dan van?
pi_160339745
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:06 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Omdat het nogal lastig (en bijzonder dom is) om mensen in te delen in groepen.
Het gaat mensen anders bijzonder goed en makkelijk af. En dat het dom is, is natuurlijk waar mijn argument op gebaseerd is; de mens is, an sich, dom. Of in elk geval oppervlakkig en psychologisch zwak - (empathisch) gelimiteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 14:13:38 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 14:07:29 #46
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160339747
quote:

[..]

Wat als ik je vertel dat cohesie niks met afkomst of huidskleur te maken hoeft te hebben.
wooblabalurg
pi_160339787
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik pas ook nergens tussen maar daar leer je mee leven.
En volgens mij bepalen wij nog altijd met z'n allen hoe een minderheid behandeld wordt.
Ja, nu, in Europa, met een behoorlijke dosis 'indoctrinatie' over hoe we ieder gelijk moeten behandelen. En waar elke vorm van discriminatie en racisme wordt vergeleken met het vergassen van miljoenen joden. Maar zulk denken zal niet altijd blijven (althans, daar vanuit gaan is vrij risicovol), en is momenteel ook niet overal, tot bijna nergens, terug te vinden in de wereld.
pi_160339850
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:06 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

. Dat is meermaals geprobeerd en nooit geweldig afgelopen.
Vandaar mijn pragmatische invalshoek; drijf het niet op de spits. Behoud de homogeniteit. Men creeert deze problemen, de opleving van het groepsdenken juist met het migratiebeleid van vandaag.
pi_160339856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wat is daar het voordeel dan van?
Waarvan dan?
pi_160339871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vandaar mijn pragmatische invalshoek; drijf het niet op de spits. Behoud de homogeniteit.
Heterogeniteit bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')