abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160335759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt daar in elk geval een goede stok achter de deur om je aan te passen ja. :D
Laat die VMBO'ertjes maar eens op excursie gaan idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 01-03-2016 11:27:49 ]
I´m back.
pi_160335803
Ik vind het een slechte zaak van de media om dit breed uit te meten, straks gaan die kansenparels zich bedenken en blijven ze hier om dood en verderf te zaaien. Liever zie ik ze daarheen gaan met hun westerse instelling en grote bek zodat ze nooit meer terugkomen
pi_160336145
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat mij nog meer verbaasd is dat men zich wel met Nederland blijft identificeren en mede nlers opkomt.
Dat vind ik ook wel bijzonder, dat men zich als "Nederlanders" profileert en ook echt een eigen groep vormt (-de) binnen de IS-groepering.
Je zou verwachten dat zij, als geradicaliseerden, afstand zouden nemen van "afvalligen", ookal waren dat dan mensen die toevallig uit hetzelfde land als jij naar IS-gebied zijn afgereisd. Maar nee, ze komen juist voor elkaar op.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 11:39:25 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160336150
ja want die figuren zaaien superveel dood en verderf hier ... durf de deur niet meer uit

Nederland moet geen exporteur van terroristen worden, daar krijgen we wel last mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:40:10 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160336165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeker niet, maar wellicht opent het wel de ogen van de radicaliserende moslims in het westen.
die moeten dit gewoon niet pikken en ook naar die zandbak gaan!
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 11:40:48 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160336180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel bijzonder, dat men zich als "Nederlanders" profileert en ook echt een eigen groep vormt (-de) binnen de IS-groepering.
Je zou verwachten dat zij, als geradicaliseerden, afstand zouden nemen van "afvalligen", ookal waren dat dan mensen die toevallig uit hetzelfde land als jij naar IS-gebied zijn afgereisd. Maar nee, ze komen juist voor elkaar op.
misschien zijn ze niet zo geradicaliseerd als wij aannemen?

leeuwendeel is waarschijnlijk gewoon jong en vrij achterlijk
pi_160336212
Zie hier het bewijs dat nederlandse moslims gewoon niet kunnen integreren.
Tevens maakt dit het extra belangrijk dat er dus streng aan de grenzen gecontroleerd wordt ipv wat er nu dus gebeurd, dit volk wandelt na hun vakantie in raqqa straks gewoon weer terug de grens over tussen alle andere migranten.
pi_160336221
quote:

[..]

Vreemd idd. Ze haten NL, hebben schijt aan Hollanders daarom gaan ze gezellig onschuldige mensen doodschieten in het Midden-Oosten, komen ze daar aan zien ze zichzelf als NL'er.
I´m back.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:45:24 #34
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160336267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laat die VMBO'ertjes maar eens op excursie gaan idd.
Is weer wat anders dan vlinders bestuderen in Marokko :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160336268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

misschien zijn ze niet zo geradicaliseerd als wij aannemen?

leeuwendeel is waarschijnlijk gewoon jong en vrij achterlijk
Ze zijn waarschijnlijk ook niet zo radicaal als ze zelf dachten, toen ze nog in het veilige Nederland zaten ;).

Inderdaad naïef. Wel een dure naïeve keuze die ze gemaakt hebben.
pi_160336312
Het is toch niet vreemd dat je mensen zoekt die iets gemeen met je hebben?
pi_160336347
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch niet vreemd dat je mensen zoekt die iets gemeen met je hebben?
Maroc cultuur toch? NL is juist hetgene dat zij haten. Nou ja, misschien hebben ze dat dan gemeen hun afkeer van NL en de NL'ers?
I´m back.
pi_160336367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maroc cultuur toch? NL is juist hetgene dat zij haten. Nou ja, misschien hebben ze dat dan gemeen hun afkeer van NL en de NL'ers?
Ik weet niet of ze Nederland zo erg haten. Mocht dat zo zijn dan zijn er onbewust toch "Nederlandse' dingen die ze delen toch?
pi_160336394
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze Nederland zo erg haten. Mocht dat zo zijn dan zijn er onbewust toch "Nederlandse' dingen die ze delen toch?
Wat delen ze dan van de NLse cultuur? Ik bedoel, dat ze er zijn opgegroeid en dat ze zich ervan af gekeerd hebben?
I´m back.
pi_160336408
Whehehe :')
http://speld.nl/2016/03/0(...)andse-nationaliteit/

quote:
Homoseksuele IS-strijder verbergt Nederlandse nationaliteit
‘Zelfs aan mijn minnaar vertel ik het niet’
1 maart 2016 door Laura van Gelder en Rudolf Julius
De homoseksuele IS-strijder Mohammed A. (24) durft niet uit te komen voor zijn Nederlandse nationaliteit. Uit angst voor pesterijen en geweld voelt hij zich genoodzaakt om tegenover zijn broeders in het Kalifaat te verzwijgen dat hij uit een buitenwijk van Zoetermeer komt.“Ik kan hier mijzelf niet zijn”, vertelt A., die uit angst voor geweld anoniem wil blijven. “Ik heb gezien hoe andere Nederlanders geplaagd en geëxecuteerd werden, alleen vanwege hun paspoort. Ik neem geen enkel risico. Zelfs voor mijn minnaar houd ik het verborgen.”A. zorgt dat hij geen grote mond heeft, niet gierig is en niet klaagt over het weer. Hij heeft zijn klompen verstopt in de woestijn. “Ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud. Hagelslag eten kan alleen in het holst van de nacht, als alle broeders uitgeput zijn van de vrijdagavondorgie.”
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 11:53:46 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160336414
de taal
pi_160336434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat delen ze dan van de NLse cultuur? Ik bedoel, dat ze er zijn opgegroeid en dat ze zich ervan af gekeerd hebben?
Zoiets. Als ze hier zijn opgegroeid hebben ze toch ergens wel Nederlandse dingen :P
pi_160336443
Waarschijnlijk is de berichtgeving over de 8 nederlandse IS strijders slechts een flop en nep, het wordt namelijk tegengesproken door betrouwbare bronnen:

quote:
SOHR confirms that there is no truth about what the IS published about executing 8 militants in its side from Netherlands
March 1, 2016 Comments Off on SOHR confirms that there is no truth about what the IS published about executing 8 militants in its side from Netherlands
SOHR confirmed that there is no truth of what the IS published about executing 8 fighters from Netherland in Ma’dan area in the eastern countryside of al-Raqqa, reliable sources confirmed to SOHR activists that it is fake rumors and the IS didn’t execute any foreign fighters in its side, sources inside the IS reported to SOHR activists that there is no such number of fighters from Netherlands in al-Raqqa and the IS is mixing militants from different nationalities, Arabian, Foreign, and north African, after the misunderstanding which happened earlier last year between Uzbeks and Tunisian battalions in al-Khair and al-Raqqa states.
Bron: http://www.syriahr.com/en/?p=44647
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:55:51 #44
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160336459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Zouden de Nederlandse IS strijders toch te verwesterd zijn voor deze strijd? Veel extreme moslims in nederland denken boven de wet te staan, blijkbaar denken ze dat ook na aansluiting bij IS, waar zij zich een soort elite voelen binnen deze terreurcel.

Hier hebben we alleen een soort knuffelbeleid, gooien we er nog een curcus tegenaan, mogen ze nog eens 160 uur onkruid schoffelen of de krant lezen bij het lokale bejaardentehuis als ze echt te ver gaan. IS beleid is toch een stuk effectiever tegen tuig.
Bij dit soort extreme bewegingen zie je altijd subgroepjes die elkaar weer helemaal zat zijn. Zeker als het even tegenzit, zie je dat de hele boel versplintert. Het zal me niet verbazen als er over een aantal maanden niks meer over is van IS. Dit soort nieuwsberichten is sowieso geen goede reclame voor hen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160336462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat er ook zomaar een Peter en/of Dennis tussen kan zitten.
pi_160336476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:55 schreef JubaUrbicus het volgende:
Waarschijnlijk is de berichtgeving over de 8 nederlandse IS strijders slechts een flop en nep, het wordt namelijk tegengesproken door betrouwbare bronnen:

[..]

Dat veranderd het hele verhaal ja :P
pi_160336481
quote:

[..]

Dit idd, al is dat organisatorisch wel makkelijk want uiteindelijk zal hun NL veel beter zijn dan hun arabisch.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_160336491
quote:

[..]

Heeft de IS dat zelf naar buiten gebracht dan?
pi_160336544
quote:

[..]

Spindoctors worden erop gezet, was te verwachten.
I´m back.
pi_160336566
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heeft de IS dat zelf naar buiten gebracht dan?
Volgens mij niet, beetje raar dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')