Whats up, alles ok?quote:
Mij daar niet gezien...quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Mooie rots.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Whats up, alles ok?
Kingstown nog spoorloos? Misschien moeten we Joop Jongbloed of zo'n trut inschakelen...
Hoe moet dat / wat is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggen
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn linkerbeen wil niet helemaal meer wat ik wil maar da's kleine bijkomstigheid op je 56e.
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voor
Nein, longeren in die bak is hartstikke leuk, manquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor in het hooiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook je muts niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.
Die heeft talent om te rijden maar ernaast rennen liet ze altijd aan mij over, ik kon niet goed voetballen maar wel hard rennen.quote:
Triest en grappig. Niet eens alleen om het commerciele aspect..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
Wel grappig of misschien ook wel heel triest eigenlijk... Die hele Oscar uitzending duurde gisteren iets van 5-6 uur.. Vandaag zonder Amerikaanse reclame pauzes nog geen 2 uur....
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
Wel jammer voor Sly dat alle dames er niet waren... Die worden altijd helemaal hyper...
Volgende keer misschien maar weer
Ben muts in homo kroeg tegengekomen, daar lopen de lekkerste.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Daar krijg ik ook geen antwoord op
Ah dus Sly is een homo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben muts in homo kroeg tegengekomen, daar lopen de lekkerste.
grmblquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen uitlaatbare huisdieren heb..
Heb jij dan dieren? Een kom vissen of een parkiet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen uitlaatbare huisdieren heb..
Nee ik heb ook geen andere beestenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij dan dieren? Een kom vissen of een parkiet?
Ik ben ook zeer tevreden met mijn poezen, kattenbak en wat water en vreten, that's it, ik heb verder helemaal geen werk aan die beesten, wel een hoop lol.
Of anders neem je een plu meequote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dat je nat wordt als je honden uit moet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://memorado.nl/iqtest(...)are&utm_source=VIRALandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:58 schreef Treehut362 het volgende:
iq134Niet slecht... Hoe snel is snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://memorado.nl/iqtest(...)are&utm_source=VIRAL
<10 minutenquote:
Andere keer... Kijk nu een film (Spotlight, met ondertitels)quote:
Verleden week al gezien. Prima filmquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Andere keer... Kijk nu een film (Spotlight, met ondertitels)
Ouwe lullen rotzooiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden week al gezien. Prima filmOscars vind ik overrated er zijn zoveel mooie films die de bios niet eens halen
allemaal $$$quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb nog geen zwarte acteur gezien...
dat is de pestquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 134 ga ik niet zeggen dat je het niet begrijpt
Hollywood shit, sommige niet Amerikaanse films zijn tig keer beter.quote:
Heel veel komt nog geen eens door de censuur.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Hollywood shit, sommige niet Amerikaanse films zijn tig keer beter.
Dat zijn allemaal schijnheilige ouwe mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heel veel komt nog geen eens door de censuur.
Rijke vooralquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal schijnheilige ouwe mensen
Ik ben weer een beetje uto fan. Ik vind Do een kutwijf, lekker ergeren zo nu en dan. Life streams kijken lukt niet zo. Beetje druk met alles.quote:
Ik vind die M'eikel een pissige relnichtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer een beetje uto fan. Ik vind Do een kutwijf, lekker ergeren zo nu en dan. Life streams kijken lukt niet zo. Beetje druk met alles.
Dat is ook wel weer het kijken waard.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind die M'eikel een pissige relnicht
De vergelijking gaat krom al was het wel de bedoelingquote:
Ah ja daar was ik ook al naar op zoek.. Veel luister/kijkplezierquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:17 schreef Soury het volgende:
Ik ga dit even kijken. Kon het nog net binnen trekken Vinyl (TV Series 2016– ) - IMDb (Drie delen)
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja daar was ik ook al naar op zoek.. Veel luisterplezier
De reviews zijn niet zo lovend zie ik nu maar ik ben even door mijn series heen. Wel een toffe docu gezien over Blondiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja daar was ik ook al naar op zoek.. Veel luisterplezier
Blondie piekhaarquote:
Bankhangen, eten en slapen ik ben kapoerewietes.quote:
Vinyl ook ik laat het wel wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo maar eens wat koken... Film is bijna klaar...
Even snel wat ophalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
Wat mij opvalt en dat vind ik verdacht/vreemd.. Maar daar waar vorig jaar die oudere vrouw op dr balkon werd doodgeschoten staat bijna 75% van de tijd wel een of andere auto met knipperende lichten.. Het is daar een fietspad..
ja een magazijn van de een of andere webshopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de burgemeester btwandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Pannequote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet snel ... staat langer nu nog steeds
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:40 schreef Treehut362 het volgende:
Dan heb je kwaliteitshont!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de burgemeester btw
of had je vegetarische?
Ik ging als kind met pannen naar de Chineesquote:
En mijn vriendinnetje was Chinees, Ik werd overladen met kroepoekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging als kind met pannen naar de Chinees
Grappig, 1 van de beste vriendinnetjes van mn dochter ook.. Die ging daar na schooltijd vaak heenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En mijn vriendinnetje was Chinees, Ik werd overladen met kroepoek
Haar vader kwam me ophalen en dan zat hij op zijn knieën voor de deur. Melan heette ze ze ligt dichtbij het graf van mijn vader, Ik leg er altijd een bloemetje opquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Grappig, 1 van de beste vriendinnetjes van mn dochter ook.. Die ging daar na school vaak heen
Ahh ze is al niet meer.. Triest maar wel liefquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar vader kwam me ophalen en dan zat hij op zijn knieën voor de deur. Melan heette ze ze ligt dichtbij het graf van mijn vader, Ik leg er altijd een bloemetje op
Kip,sate atjar komkommer bami witte rijst en nog 80% over. Ik zit helemaal vol.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je kwaliteitshont!!
of had je vegetarische?
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar vader kwam me ophalen en dan zat hij op zijn knieën voor de deur. Melan heette ze ze ligt dichtbij het graf van mijn vader, Ik leg er altijd een bloemetje op
Volgens mij heeft ze zelfmoord gepleegd maar dat weet ik niet zeker
Morgen nog een portie en de rest in porties invriezen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kip,sate atjar komkommer bami witte rijst en nog 80% over. Ik zit helemaal vol.
Morgen weer verder dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kip rijst en groente. Ik doe het door de week rustig aan. Dat vreet ik 4 dagen. Zo blijf ik ik shapequote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die troela is al 25 jaar dood maar bedanktquote:
ik hoor het dus netquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troela is al 25 jaar dood maar bedankt
Ja dat hakt er wel inquote:
bij mij aan de overkant is een begraafplaatsquote:
Doen ze daar een rondje om de kerkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
bij mij aan de overkant is een begraafplaats
Om de planeet is best coolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Om zn straat,.. Hut woont op een planeet
nee gewoon een recht stuk en dan leeg weer wegquote:
Mooi ik vind driehuis prachtigquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee gewoon een recht stuk en dan leeg weer weg
[ afbeelding ]
Er is ook een koperen torentje bij; in de bomen zaten allemaal reigers te nestelen.quote:
Daar waar ik vroegrer woonde kwam ik altijd op terugweg van mn werk langs een plek waar dan een vrouwtje met brood reigers stond te voeren... er waren daar soms wel 50+ van die beesten.. Ik vond het net iets te ..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er is ook een koperen torentje bij; in de bomen zaten allemaal reigers te nestelen.
en schijten dat die krengen doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ik vroegrer woonde kwam ik altijd op terugweg van mn werk langs een plek waar dan een vrouwtje met brood reigers stond te voeren... er waren daar soms wel 50+ van die beesten.. Ik vond het net iets te ..
idd de hele week aziatisch/suriquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ik vroegrer woonde kwam ik altijd op terugweg van mn werk langs een plek waar dan een vrouwtje met brood reigers stond te voeren... er waren daar soms wel 50+ van die beesten.. Ik vond het net iets te ..
Ja die mogen geen eten weggooien.Ze pleuren dat op straat. En dat verstoort het, muizen ratten, duiven en meer gedoe.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
Wat is Koekoe? Hier zie ik veel Islamitische mensen die het doen
Nu ben ik fucking van de rel. Ik heb er nog éénquote:
Asociaal.. Ik zei ooit eens iets van ... Kreeg ik een vuile bek terug...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die mogen geen eten weggooien.Ze pleuren dat op straat. En dat verstoort het, muizen ratten, duiven en meer gedoe.
Het is niet handig.
Ik hoor de meeuwen schreeuwen, ER IS VOER !!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Asociaal.. Ik zei ooit eens iets van ... Kreeg ik een vuile bek terug...
Ja echt... Soms duik ik gewoon ineen omdat ze het vlakbij mn huis doen ... Die mensen zelf wonen paar honderd meter verder op ..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor de meeuwen schreeuwen, ER IS VOER !!!!!!
Zolang je geen last van duiven hebt valt het nog mee. Echt ik was gister in een woning bij Kattenburg en dat één en al drama op het balkon. Al jaren niet schoongemaakt maar dan nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt... Soms duik ik gewoon ineen omdat ze het vlakbij mn huis doen ... Die mensen zelf wonen paar honderd meter verder op ..
Etten-Leur "rotonde-kunst"quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:39 schreef Soury het volgende:
Haha mijn edit is wat ongepast bij het graf van Anthony Fokker
Ik heb inmiddels een afgesloten balkon en dat werkt.. Maar benedenburen hebben idd nepkraaienquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang je geen last van duiven hebt valt het nog mee. Echt ik was gister in een woning bij Kattenburg en dat één en al drama op het balkon. Al jaren niet schoongemaakt maar dan nog.
Ik zie héél veel nep plastic kraaien om ze weg te jaagen
Wat is hetquote:
een rotonde met een kunstvoorwerp; ik kwam er vaak langs-gefietstquote:
Een afgesloten balkon ? Dat is toch jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een afgesloten balkon en dat werkt.. Maar benedenburen hebben idd nepkraaien
Beglaasd.. kan open wanneer ik wilquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een afgesloten balkon ? Dat is toch jammer
dat dacht ik ook, maar het is een Wright Flyer Replica Op Rotonde Etten-Leurquote:
Logisch iddquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar het is een Wright Flyer Replica Op Rotonde Etten-Leur
Ja klopt de "Niet vet worden" godquote:
En dan krijgen zo'n gedrocht. Staat het op een rotonde ergens?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:03 schreef Treehut362 het volgende:
Op 17 december 1903 maakten de gebroeders Wright de eerste geslaagde vlucht met hun Wright Flyer. De Wright Flyer was daarmee het eerste gemotoriseerde vliegtuig dat echt van de grond kwam. Dat gebeurde bij het dorp Kitty Hawk, in de Amerikaanse staat North Carolina. Het toestel bleef de eerste keer 12 seconden in de lucht en legde een afstand van 120 voet (= 36,6 meter) af. Later op de dag kwam het vliegtuigje tot 853 voet (260 meter) in 59 seconden (bron: het Smithsonian Institution). Die 260 meter zijn dus met een gemiddelde snelheid van bijna 16 km/u afgelegd. De motor, een 4-cilinder van 25 pk, werd ontworpen door Charles Taylor.
Je kan het ook weg pleuren, Of naar mij opsturen onder remboursquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
is een bami schijf buiten niet te vreten ook nog vet?
Etten-Leur dat is tussen Roosendaal en Bredaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan krijgen zo'n gedrocht. Staat het op een rotonde ergens?
Dat is triestquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Etten-Leur dat is tussen Roosendaal en Breda
bij een industrie-terrein
15 jaar geldeden was het waarschijnlijk innovatiefquote:
Dat niet, maar misschien een hot-itemquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
15 jaar geldeden was het waarschijnlijk innovatief
ik fietste er vaak langs, meer nietquote:
Ja klopt ook met scheuren in een viaduct, waar elke automobilist zich de pleuris van schrok. Ook het aflopende perron metro. Daar vielen mensen ook overquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
15 jaar geldeden was het waarschijnlijk innovatief
Dat is ook het beste.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik fietste er vaak langs, meer niet
Hahaha ik heb bloemkool in mijn neusquote:
Ik fietste laatst langs deze... Die stond vroeger bij mij beneden in de gracht lawaai te maken en meeuwenpoep te verzamelen Blij dat ie weg is na lang gezeikquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik fietste er vaak langs, meer niet
Star wars ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik fietste laatst langs deze... Die stond vroeger bij mij beneden in de gracht lawaai te maken en meeuwenpoep te verzamelen Blij dat ie weg is na lang gezeik
een Roly-kitquote:
Mijn vader had er éénquote:
Zowel van buiten als binnen als van bovenaf een bezienswaardigheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
De Dom van Dordrecht staat een beetje scheef
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door chufi op 01-03-2016 21:46:40 ]
voor zijn dingetjesquote:
Mijn vader was juwelier, het was een miskoopquote:
Mijn overgrootvader was Smidquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier, het was een miskoop
Dat komt in de buurt, we zijn familiequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]Kan jij je nog herinneren dat er een metro station was die schuin weg liep (het perron) En mensen die op hun plaat gingen. Ik kan er niks over terug vinden. Ook zo'n kunst gedoe objectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee dat object is mij niet bekend...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan jij je nog herinneren dat er een metro station was die schuin weg liep (het perron) En mensen die op hun plaat gingen. Ik kan er niks over terug vinden. Ook zo'n kunst gedoe object
Zolang ze niet gelijk gaan jongen zou het me worst wezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
Echt het moet niet gekker worden.. http://www.rtl.nl/married-at-first-sight/#!/
Je ziet je partner pas op de dag van het huwelijk.... en je moet trouwen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang ze niet gelijk gaan jongen zou het me worst wezen.
Geloof je het zelf, zo ja hoop ik op een knoop in de piemel en verwijdering van de baarmoederquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet je partner pas op de dag van het huwelijk.... en je moet trouwen...
Oh gelukkig maar....quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, zo ja hoop ik op een knoop in de piemel en verwijdering van de baarmoeder
Bij de kandidaten uiteraard![]()
Ik ga wel kijken hoor. Temptation Eiland volg ik ookquote:
De eerste koppels zijn gekozen, blijken ze verre familie te zijn (volgens DNA)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken hoor. Temptation Eiland volg ik ook
Lache heb je From Russia with love gezien dat was echt erg, incl de schoonmoeder from hellquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste koppels zijn gekozen, blijken ze verre familie te zijn (volgens DNA)
Nee... Ik zapte toevallig langs.. Denk ook niet dat ik dit actief ga volgen..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lache heb je From Russia with love gezien dat was echt erg, incl de schoonmoeder from hell
Het is al oudquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee... Ik zapte toevallig langs.. Denk ook niet dat ik dit actief ga volgen..
ik kreeg die van mijn vaderquote:
Ik ken een Jantje... Maar daarnaast vele andere Smittenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn moedah had verkering met iemand die smit heette
ik ken 2 Jan Smittenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken een Jantje... Maar daarnaast vele andere Smitten
ik wel! gewonnen!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel meer, maar 1 niet echt persoonlijk
nee hoor, er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent natuurlijk elke artiest die daar op het eiland komt..
Reclame joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg die van mijn vader![]()
als een schroefje niet goed in het vakje zat viel er weinig te rolykitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
in je glazen bol?quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
Oops zie ik de straat waar ik liep op 11/9
quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je met wat daar onder de grond ligt
Die liggen toch gewoon in de kast,neem ik aanquote:
lijkt mij welquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die liggen toch gewoon in de kast,neem ik aan
MM is afgelopen, het was fun...en nu ben ik ervantussen....quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen zit nog in MUZ .. Is het wat?
Wat vroeg Mo.. Ben je bekeerd?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM is afgelopen, het was fun...en nu ben ik ervantussen....
Uhm, ik leef nog hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM is afgelopen, het was fun...en nu ben ik ervantussen....
Dat wilde ik alleen maar even bevestigd krijgenquote:
Alles goed? Gaat het al weer iets beter?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wilde ik alleen maar even bevestigd krijgen
Gaat ietsjes beter, maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn. Helaasquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles goed? Gaat het al weer iets beter?
Slaap lekker Sas, mobiel nog ff lekker naar Piet Piraat zijn inslaap deuntjes luisterenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat ietsjes beter, maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn. Helaas
Baal er nu wel echt van, nu weinig pijn gelukkig, maar het veranderd bijna van uur tot uur.
Oh ja dat was ik vergeten te zeggen tegen Sas...quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker Sas, mobiel nog ff lekker naar Piet Piraat zijn inslaap deuntjes luisteren
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]Kut ... En er valt niets aan te doen ?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
Als ik PP ga luisteren nu word ik straks om 5 uur wakker in de bank
Nee eerst moeten wij nog iets doen wanneer het wel goed gaat en daar hoort dat scenario niet bijquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..], pijnbestrijding en hopen dat het niet erger wordt
De scenario's voor als het erger wordt wil ik nog even niet aan denken
Dan moet je aan deze set zeker niet beginnen,quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
Als ik PP ga luisteren nu word ik straks om 5 uur wakker in de bank
Regelmatig. Ik heb een lekkere bank, anders was ik wel eerder wakker gewordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb je wel een paar uur 'lekker' geslapen
Nee echt nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je aan deze set zeker niet beginnen,
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eerst moeten wij nog iets doen wanneer het wel goed gaat en daar hoort dat scenario niet bij
Goed eten en gauw aansterken en beter worden OK !!?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies
Eieren eerst, pijn later, de rest wil ik helemaal niet aan denken
Uh, wanneer kom jij omeletten bij mij bakken?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed eten en gauw aansterken en beter worden OK !!?
Oh dat wil ik best komen doen..quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wanneer kom jij omeletten bij mij bakken?
Nee, ja, ik doe mijn best, maar vooralsnog verlies ik nog steeds gewicht, en dat is niet goed
Koekenpan, eieren, melk, zout en peperquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat wil ik best komen doen..![]()
Sent me the details and what to bring..
Ja mn eigen koekepan een beetje met een vork bekrassen... Heb je zelf geen geschikte pan in huis?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koekenpan, eieren, melk, zout en peper
En 40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, deel 2
Die vork in de anti-aanbak-laag-panquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn eigen koekepan een beetje met een vork bekrassen... Heb je zelf geen geschikte pan in huis?
Tjoeh, Tjoehquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef de kust is weer veilig op de radio, doe nu wat gewoon spul.
Ik draai mn eigen shit Pietquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef de kust is weer veilig op de radio, doe nu wat gewoon spul.
Maakt toch niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
Niet kwaad bedoeld hoor.. Heb geen eens geluisterd.. Volgende keer weer
OK .. Ik zit een beetje met mn TV en NAS te kloten ..quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
't is nu Oehoe in reaggea stijl
TV wil niet met NAS praten, dus de films stotteren?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Ik zit een beetje met mn TV en NAS te kloten ..
Moet ook eigenlijk wel gaan slapen, maar morgen/vandaag gelukkig geen ziekenhuis of zo, dus eindelijk weer een 'rust' dagquote:
Dat zeg ik ook elke avond..quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ook eigenlijk wel gaan slapen, maar morgen/vandaag gelukkig geen ziekenhuis of zo, dus eindelijk weer een 'rust' dag
Je weet wel, ga je weer mee naar Ruigoord dit jaar?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
Niet kwaad bedoeld hoor.. Heb geen eens geluisterd.. Volgende keer weer
Maar jij werkt toch (nog) niet (weer)?quote:
Mag ik dan mee?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet wel, ga je weer mee naar Ruigoord dit jaar?
Weer is iets overdreven,, maar wanneer ga je?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet wel, ga je weer mee naar Ruigoord dit jaar?
Neequote:Op woensdag 2 maart 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch (nog) niet (weer)?
Dan snap ik ook wel dat de dagen in de nachten overgaan. Heb ik nu zelf ook last van, maar ik vind het niet prettig eigenlijk.quote:
Ze wilde me graag terughebben in het nachtprogramma, moet nog even verder kortsluiten wanneer enzo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer is iets overdreven,, maar wanneer ga je?
Ik ben nog nooit op Ruigoord geweestquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij wel... Maar Piet begint wel heel laat meestal begreep ik
Laatste keer was vanaf 4u zoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij wel... Maar Piet begint wel heel laat meestal begreep ik
Ja tis een gewenning, maar de ene nacht kruip ik er om 1 uur in en de volgende om 4 .. ja dan schiet het niet opquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan snap ik ook wel dat de dagen in de nachten overgaan. Heb ik nu zelf ook last van, maar ik vind het niet prettig eigenlijk.
Gewoon vroeg opstaan en op de fietse Vrooomquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste keer was vanaf 4u zoiets.
Uh, ik woon nu in Amsterdam Oost, maar dichterbij in ieder geval dan jijquote:
Rond 2u kom ik er langs waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo vlakbij als ik... EN vervoer is voor Muisje wel cruciaal..
Ik heb een automobiel hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo vlakbij als ik... EN vervoer is voor Muisje wel cruciaal..
Check eerst maar eens wanneer het is en dan hoe laat je los mag en ik je de platen aan moet gevenquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rond 2u kom ik er langs waarschijnlijk.
Ja ok dat wist ik... Daar kunnen we natuurlijk iets regelenquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een automobiel hoor
Kan er fysiek zelf nog niet in rijden op dit moment, maar dat is een detail
quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Check eerst maar eens wanneer het is en dan hoe laat je los mag en ik je de platen aan moet geven
Ja das een ander verhaal natuurlijk... Misschien zijn er Ruigoord livestreamsquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb er nu al zin in
![]()
Ga ik kijken hoe ik live verslag kan doen voor R49
Altijd leuk om uit te zoeken, en als het mag/wenselijk is, doorstreamenquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een ander verhaal natuurlijk... Misschien zijn er Ruigoord livestreams
quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga naar bed nu... Veel plezier nog..
Piet draait meestal op een soort festival toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijd leuk om uit te zoeken, en als het mag/wenselijk is, doorstreamen
Ruigoord heeft wel livestreams bij festivals, heb ik wel eens naar gekeken.
Die zijn allemaal omgevallen tijdens mijn laatste set.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijd leuk om uit te zoeken, en als het mag/wenselijk is, doorstreamen
Ruigoord heeft wel livestreams bij festivals, heb ik wel eens naar gekeken.
peper en zout heb je?quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap lekker Chuf
Sta maar vast klaar met de eieren en de melk voor de omelet, voor je het weet kan je die voor mij bakken
Moeten we als legale radio nog steeds toestemming hebben om het te mogen streamenquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet draait meestal op een soort festival toch?
Wat voor zout wil je hebben? Himalaya, Bretagne, peper heb ik ook in meerdere smaken voor jequote:Op woensdag 2 maart 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
peper en zout heb je?
Er is vast wel een super daar in dw buurt
quote:
Ik draai daar gewoon mijn standaard Dub ding, op de radio komt dat minder goed overquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten we als legale radio nog steeds toestemming hebben om het te mogen streamen
Dan hoor ik dat graag een keertje livequote:Op woensdag 2 maart 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai daar gewoon mijn standaard Dub ding, op de radio komt dat minder goed over
De bassen gaan hard dan. En ik slaap ook gewoon in eigen auto totdat ik na Engels ontbijt nuchter ben en weer naar huis rijd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat graag een keertje live
Al moet ik in de kofferbak van mijn eigen auto gaan slapen
Met bassen heb ik niet zo'n problemen, die 'voel' ik vooral, die hoge 'krijs' tonen van sommige zangeressen veroorzaken bij mij meer oorpijn.quote:
Ik weet aardig hoe een flinke Soundsystem in te stellen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met bassen heb ik niet zo'n problemen, die 'voel' ik vooral, die hoge 'krijs' tonen van sommige zangeressen veroorzaken bij mij meer oorpijn.
Laat maar weten, ik zorg preventief wel dat ik oordopjes mee neemquote:Op woensdag 2 maart 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet aardig hoe een flinke Soundsystem in te stellen.
1 Tip, altijd in de buurt bij mengtafel gaan staan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat maar weten, ik zorg preventief wel dat ik oordopjes mee neem
(vooropgesteld dat ik dan fysiek al in staat ben om te komen, de wil is heel groot, maar dat lijf van mij werkt tegenwoordig niet echt mee)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 Tip, altijd in de buurt bij mengtafel gaan staan.
wij zaten midden in de verbouwing / renovatiequote:Op woensdag 2 maart 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
Oops zie ik de straat waar ik liep op 11/9
Staat het gebouw nog wel?quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wij zaten midden in de verbouwing / renovatie
Als je niets doet melden die zich vanzelf wel.quote:
Dat is een behoorlijk understatement, het is daarbij helelemaal geen nieuws want, dat is al jaren bekend, en er wordt ook al jaren geen openheid over gegeven omdat het gewoon niet recht te praten is, wat moet ik dan weer met deze zoveelste vage opmerking? Doe er iets aan of hou gewoon je bek.quote:Rutte: kosten schip Beatrix 'heel pittig'
jawelquote:
Ik wil wel mn geld terug, denk niet dat ze dat vanzelf gevenquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je niets doet melden die zich vanzelf wel.
[..]
Dat is een behoorlijk understatement, het is daarbij helelemaal geen nieuws want, dat is al jaren bekend, en er wordt ook al jaren geen openheid over gegeven omdat het gewoon niet recht te praten is, wat moet ik dan weer met deze zoveelste vage opmerking? Doe er iets aan of hou gewoon je bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |